• RobbertBink
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 27-10 10:21
Hallo,

Ik zoek een videocamera voor productvideo's. Mijn budget is rond de € 500.

Het is voor vrijwel alleen het maken van video's van producten voor een video in een webshop. Heel veel videocamera's hebben allemaal opties die ik niet zal gebruiken, zoals enorme zoom, nachtmodus, goed geluid etc.

Ik zoek vooral iets dat:
  • Goede kleuren, ivm veelkleurige producten
  • Ik wil graag handmatig het diafragma kunnen instellen en een mooi bouque als achtergrond creëren
Wat is aan te raden? Een nieuwe kleine camcorder of misschien wel een verouderde semi-professionele camera tweedehands?

Het is lastig een keuze te maken omdat vrijwel alle video's op youtube van de betreffende camera gaan over landschappen, inzoomen enz. Zoek ik op close-up video informatie dan krijg ik vooral macro video's te zien, en wat ik zoek moet er juist tussenin zitten.

Alvast bedankt als iemand zijn ervaringen wilt delen!

[ Voor 20% gewijzigd door RobbertBink op 14-01-2016 11:14 ]

• RobbertBink
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 27-10 10:21
Dit topic mag dicht, ik heb een beter alternatief gevonden in mijn DSLR.

• Ventieldopje
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06-11 17:04

Ventieldopje

I'm not your pal, mate!

Zou je misschien dat alternatief toe willen lichten voor mensen die naar iets soortgelijks op zoek zijn?

www.maartendeboer.net
1D X | 5Ds | Zeiss Milvus 25, 50, 85 f/1.4 | Zeiss Otus 55 f/1.4 | Canon 200 f/1.8 | Canon 200 f/2 | Canon 300 f/2.8

• Balance
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 05-11 22:37
Ventieldopje schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 12:38:
Zou je misschien dat alternatief toe willen lichten voor mensen die naar iets soortgelijks op zoek zijn?
De juiste sluitertijd gebruiken ;).