Ik zoek een?
IK ben op zoek naar een nieuwe voeding het liefst modulair met genoeg ruimte voor uitbreiding (ik wil lekker veel kunnen aansluiten). Minimaal 650 watt zodat ik in ieder geval goed zit. Ik heb op dit moment een OCZ Modxtream Pro 600w in bezit maar deze is helaas zo goed als niet meer verkrijgbaar en de voedingskabels zijn super kort en ik heb er gewoon simpelweg te weinig. Het is voor de rest een prima voeding die niet al te groot is, ik zie het liefst ook geen grotere voeding omdat ik bang ben dat het dan veel te krap in mijn kast wordt.
Wat is je budget?
Ik denk zo tussen de 100 en 160 euro, mocht het ietsje duurder worden is geen ramp.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen goedkope troep, ik weet dat je op een voeding niet moet gaan besparen (eigenlijk op geen enkel component maar goed).
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Op dit moment bestaat mijn systeem uit een:
- ASRock P67 Extreme4 Gen3
- Intel Core i5 2500k (stock)
- MSI R9 290
- 12 GB RAM
- 1x Samsung EVO 840 256GB SSD
- 1x Western Digital 1.5 TB HDD 5400RPM
- 1x Intenso 2 TB HDD 7200 RPM
Zie ook:
Ik hoop dat iemand met veel verstand van voedingen me aan een leuke voeding kan helpen!
IK ben op zoek naar een nieuwe voeding het liefst modulair met genoeg ruimte voor uitbreiding (ik wil lekker veel kunnen aansluiten). Minimaal 650 watt zodat ik in ieder geval goed zit. Ik heb op dit moment een OCZ Modxtream Pro 600w in bezit maar deze is helaas zo goed als niet meer verkrijgbaar en de voedingskabels zijn super kort en ik heb er gewoon simpelweg te weinig. Het is voor de rest een prima voeding die niet al te groot is, ik zie het liefst ook geen grotere voeding omdat ik bang ben dat het dan veel te krap in mijn kast wordt.
Wat is je budget?
Ik denk zo tussen de 100 en 160 euro, mocht het ietsje duurder worden is geen ramp.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen goedkope troep, ik weet dat je op een voeding niet moet gaan besparen (eigenlijk op geen enkel component maar goed).
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Op dit moment bestaat mijn systeem uit een:
- ASRock P67 Extreme4 Gen3
- Intel Core i5 2500k (stock)
- MSI R9 290
- 12 GB RAM
- 1x Samsung EVO 840 256GB SSD
- 1x Western Digital 1.5 TB HDD 5400RPM
- 1x Intenso 2 TB HDD 7200 RPM
Zie ook:
Ik hoop dat iemand met veel verstand van voedingen me aan een leuke voeding kan helpen!
| Intel Core i5 6600 - Sapphire NITRO RX 480 8GB - 16 GB DDR4 - Oneplus 3 64GB |