Onderdelen noob hier, altijd ''kant-en-klare'' laptops gekocht in de winkel. Dit word mijn eerste self build..
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
MMORPG, voornamelijk Final Fantasy 14. Ik wil ook wel graag spellen als Fall out 4 spelen?
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max.€700
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Behuizing, Fractal core1000 usb3.0. Randapparatuur.. PC sluit ik aan op mijn tv.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Basicly alles. Moederbord, CPU, videokaart, harde schijf, geheugen, etc.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voorkeur gaat uit naar de Intel i3,i5,i7 series voor de CPU en nVidia GeForce voor de videokaart.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Naast gaming fotografeer ik in mijn vrije tijd, programma's als Adobe Photoshop zal de pc ook moeten kunnen draaien.
Ga je overklokken?
Ik denk het wel.
Wat verwacht je van ons?
Het liefste wil ik een goede gaming pc voor het budget wat ik heb, wat niet veel is dat weet ik maar ik hoop goed genoeg
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
MMORPG, voornamelijk Final Fantasy 14. Ik wil ook wel graag spellen als Fall out 4 spelen?
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max.€700
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Behuizing, Fractal core1000 usb3.0. Randapparatuur.. PC sluit ik aan op mijn tv.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Basicly alles. Moederbord, CPU, videokaart, harde schijf, geheugen, etc.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voorkeur gaat uit naar de Intel i3,i5,i7 series voor de CPU en nVidia GeForce voor de videokaart.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Naast gaming fotografeer ik in mijn vrije tijd, programma's als Adobe Photoshop zal de pc ook moeten kunnen draaien.
Ga je overklokken?
Ik denk het wel.
Wat verwacht je van ons?
Het liefste wil ik een goede gaming pc voor het budget wat ik heb, wat niet veel is dat weet ik maar ik hoop goed genoeg