Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waltro
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 18:14
Beste lezers,
Ik heb laatst mijn nieuwe pc gekocht. Daarom ben ik nu dus opzoek naar nu nog 1 monitor. Zelf zoek ik een monitor van 24 inch, en rond de 180 euro. Ik ben geen genie op dit onderdeel dus ik zoek hulp. Ik ben een beetje gaan zoeken en heb 3 producten gevonden, en deze op een rijtje gezet. Ik heb een Nvidia Geforce Gtx 970 en een I5 6500.

Met vriendelijke groet,

Wouter

[ Voor 27% gewijzigd door Waltro op 12-01-2016 17:37 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cota
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-08 19:39
Voor dat budget zou ik niet te moeilijk doen en een 1080p monitor kiezen die goede reviews heeft. Tip: neem er ééntje die in hoogte verstelbaar is. Wel zo comfortabel :)

I5 12600KF | CM Hyper 212 BE | MSI MAG B660M Mortar WiFi DDR4 | Kingston Fury 32GB DDR4 3600 CL16 | EVGA GeForce GTX 1070 FTW ACX 3.0 | Samsung 860 EVO 500GB | Samsung 870 EVO 2TB | WD20EZRX 2TB | Antec P280 | Seasonic G-series 550 Watt PCGH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:15

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Tip: als je nieuw bent op een forum, lees de infotopics vorodat je zelf iets gaat kopen.

In dit geval:
Aankoopadvies vragen mag weer.. (maar lees eerst dit!)

Die verwijst je naar Componenten Aankoopadvies voor een vraag als dit. Ik verplaats deze keer even.

Move VB -> CAA

Vervolgens vind je daar meer info:
*Algemeen Advies* Welke monitor moet ik kopen?

Lees die eens goed door voor inhoudelijke tips. Kijk ook naar deze:

CAA beleid
Zoals je hier je vraag stelt voldoet er niet bepaald aan. Er ontbreekt vooral veel onderbouwing. Wat wil je met dat scherm doen? Welke eisen stel je eraan (resolutie? paneeltype? mat of glanzend? kleur?). Zonder flink wat info als dat kan niemand je relevant advies geven om door de letterlijk honderden schermen die binnen wat je hier roept vallen.

Graag dus alsnog even ontbrekende info en onderbouwing geven, dan kunnen we je ook goed helpen :)

Oslik blyat! Oslik!