Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen (4k zou leuk zijn, maar Full HD op ultra komt eerst), streamen, video bewerken (GoPro 4k) en evt tekenprgramma's (photoshop ed)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zat eraan te denken aan een build voor 1000 eu max. Eronder zal altijd fijn zijn uiteraard
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Geen, begin vanaf scratch
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Euhm van alles lol, 2 videokaarten. 8-16 GB RAM i guess
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ben niet kieskeurig voor merken eigenlijk
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Stil zou wel fijn zijn, voor de rest geen echte wensen
Ga je overklokken?
Overklokken is een must
Wat verwacht je van ons?
Het liefst bang for buck natuurlijk. Hij moet wel een tijdje meegaan en upgradebaar zijn met oog op de toekomst. 1000 eu is ook echt mijn maxima aan het te besteden bedrag.
Alvast bedankt
Voornamelijk gamen (4k zou leuk zijn, maar Full HD op ultra komt eerst), streamen, video bewerken (GoPro 4k) en evt tekenprgramma's (photoshop ed)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zat eraan te denken aan een build voor 1000 eu max. Eronder zal altijd fijn zijn uiteraard
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Geen, begin vanaf scratch
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Euhm van alles lol, 2 videokaarten. 8-16 GB RAM i guess
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ben niet kieskeurig voor merken eigenlijk
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Stil zou wel fijn zijn, voor de rest geen echte wensen
Ga je overklokken?
Overklokken is een must
Wat verwacht je van ons?
Het liefst bang for buck natuurlijk. Hij moet wel een tijdje meegaan en upgradebaar zijn met oog op de toekomst. 1000 eu is ook echt mijn maxima aan het te besteden bedrag.
Alvast bedankt