Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mealstrom93
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12-10 17:41
Beste Tweakers,

Ik weet niet of dit het juiste forum is, maar ik zal mijn verhaal even doen.
Mijn vriendin heeft een LG G4(H815) en ze zit nu voor een paar maandjes in Amerika. Ze wil graag een Amerikaanse simkaart om daar te kunnen internetten. Het liefst prepaid. Ik heb zelf al uitgezocht welke netwerken geschikt zijn voor haar toestel namelijk AT&T of T-Mobile. Is dit juist? Daarnaast wil ze natuurlijk een prepaid bundel die bij haar wensen past namelijk zo'n 50 à 100 minuten, enkele smsjes en 500 MB aan data. Het enige wat ik kan vinden is onbeperkt bellen/smsen en 1 GB data voor 30 dollar.

Edit: Ze verblijft op de West Carolina University in North Carolina.

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Bram

[ Voor 5% gewijzigd door mealstrom93 op 10-01-2016 18:17 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:40

knakworst

Get more sats!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa2ra
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-10 14:57
mealstrom93 schreef op zondag 10 januari 2016 @ 18:14:
Beste Tweakers,

Mijn vriendin heeft een LG G4(H815) en ze zit nu voor een paar maandjes in Amerika. Ze wil graag een Amerikaanse simkaart om daar te kunnen internetten. Het liefst prepaid. Ik heb zelf al uitgezocht welke netwerken geschikt zijn voor haar toestel namelijk AT&T of T-Mobile. Is dit juist? Daarnaast wil ze natuurlijk een prepaid bundel die bij haar wensen past namelijk zo'n 50 à 100 minuten, enkele smsjes en 500 MB aan data. Het enige wat ik kan vinden is onbeperkt bellen/smsen en 1 GB data voor 30 dollar.

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Bram
Volgens mij kun je ook bij Tmobile US abonnement nemen voor een maand bijvoorbeeld. Is goedkoper dan prepaid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mealstrom93
pa2ra schreef op zondag 10 januari 2016 @ 22:08:
[...]

Volgens mij kun je ook bij Tmobile US abonnement nemen voor een maand bijvoorbeeld. Is goedkoper dan prepaid.
Daar heb ik ook al gekeken en daar hebben ze alleen maar hogere bundels terwijl ze die niet nodig heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Het verbruik, is dat het verbruik wat ze reeds in de States heeft, of wat ze thuis in NL/BE bijvoorbeeld heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mealstrom93
Het verbruik is wat ze in de States nodig heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 01-10 14:23

Tylocke

[Team Carrack]

mealstrom93 schreef op zondag 10 januari 2016 @ 18:14:
Beste Tweakers,

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Bram
AT&T en T-Mobile worden het meest aangeraden voor zover ik kon vinden. Wat je nog wel even kan doen is kijken naar de beste coverage voor haar via:

http://www.cellreception.com/coverage/

Prijzen weet ik eigenlijk te weinig van om een goed advies te geven.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa2ra
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-10 14:57
Tylocke schreef op maandag 11 januari 2016 @ 12:19:
[...]

AT&T en T-Mobile worden het meest aangeraden voor zover ik kon vinden. Wat je nog wel even kan doen is kijken naar de beste coverage voor haar via:

http://www.cellreception.com/coverage/

Prijzen weet ik eigenlijk te weinig van om een goed advies te geven.
Volgens mij zijn ATT en Tmob ook de enige twee die met europese GSM-toestellen overweg kunnen. Je hoeft bijv. niet naar Verizon te kijken. Dat werkt niet met een GSM met simkaart...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mealstrom93
Nee, ik heb al gekeken met de frequenties van 4g en dergelijke dan zie je dat at&t en t-mobile de enige zijn die op de goede frequenties uitzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SafariFlow
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12-10 14:28
Toen ik in de states was adviseerde iemand me een Wallmart SIM te nemen. Als ik het me goed herinner was het 40 dollar onbeperkt voice/sms/data.

Heb het niet gepakt, aangezien ik een onbeperkt wereld abo heb. Heb er dus verder geen ervaring mee.

Edit: http://www.walmart.com/ip...0-Access-Days-45/45111496

[ Voor 16% gewijzigd door SafariFlow op 12-01-2016 17:56 ]

Pagina: 1