Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Moederbord van goede kwaliteit, maar ik weet niet of ik moet gaan voor een moederbord met raid support of een m.2 slot.
Wat is je budget?
Ik heb ongeveer 80 euro voor het moederbord in mijn build
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
geen speciale voorkeuren voor merk en of type, maar ik vind het wel mooi als het moederbord gewoon zwart is of zwart en rood.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
ik heb nu 1 SSD in mijn build, maar in de toekomst wil ik er misschien nog 1 toevoegen. wat is dan handiger. een 2e ssd in raid 0 of een duurdere m.2 ssd. wat zal betere prijs/snelheid geven?
de 2 moederborden waar ik nu vooral tussen twijfel zijn deze:
op het MSI bord kan je 25 euro cashback krijgen, wat er voor zorgt dat die 2 euro goedkoper is dan de Gygabite. daarom valt deze binnen het budget
Ik zoek een?
Moederbord van goede kwaliteit, maar ik weet niet of ik moet gaan voor een moederbord met raid support of een m.2 slot.
Wat is je budget?
Ik heb ongeveer 80 euro voor het moederbord in mijn build
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
geen speciale voorkeuren voor merk en of type, maar ik vind het wel mooi als het moederbord gewoon zwart is of zwart en rood.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
ik heb nu 1 SSD in mijn build, maar in de toekomst wil ik er misschien nog 1 toevoegen. wat is dan handiger. een 2e ssd in raid 0 of een duurdere m.2 ssd. wat zal betere prijs/snelheid geven?
de 2 moederborden waar ik nu vooral tussen twijfel zijn deze:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Gigabyte GA-B150M-D3H | € 80,95 | € 80,95 |
1 | MSI H170M-A PRO | € 103,95 | € 103,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 184,90 |
op het MSI bord kan je 25 euro cashback krijgen, wat er voor zorgt dat die 2 euro goedkoper is dan de Gygabite. daarom valt deze binnen het budget