PC 400 euro

Pagina: 1
Acties:
  • 128 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjuben_GamerNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 16-12-2021
Hallo

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
gamen en video's opnemen

Wat mag het systeem gaan kosten?
380 euro dan komt er ook nog 20 bij voor een windows wat ik van een vriend mag ik gebruiken voor 20

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
nee

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
8 GB ram
1 tb
AMD proccesor
videokaart voor gaming ofc
en natuurlijk de overige dingen die in pc horen

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
AMD proccesor intel is ook goed maar dan moet je echt een I7 hebben

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
nee

Ga je overklokken?
nee

Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil graag een pc van 380 euro dit is mijn eerste keer dat ik ga samenstellen en dus zelf in elkaar zetten ik ken niemand die dat kan dus misschien wat tips of handige video's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thiadmar
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 02-01 17:44
Met dit budget kun je niet anders dan tweedehands onderdelen kopen.

Heb je al een scherm, toetsenbord en muis?

Dat je bij intel een i7 moet hebben is ontzettende onzin. Voor gamen is een intel i5 het beste, stukken beter dan wat amd te bieden heeft.

[ Voor 38% gewijzigd door Thiadmar op 10-01-2016 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjuben_GamerNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 16-12-2021
Thiadmar schreef op zondag 10 januari 2016 @ 10:46:
Met dit budget kun je niet anders dan tweedehands onderdelen kopen.

Heb je al een scherm, toetsenbord en muis?

Dat je bij intel een i7 moet hebben is ontzettende onzin. Voor gamen is een intel i5 het beste, stukken beter dan wat amd te bieden heeft.
ik vroeg om een pc niet of ik al een muis /toetsenbord / monitor heb dat heb ik wel ik heb in totaal 600 euro 150 beeldscherm 50 toetsboord en muis 400 euro PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07:14

br00ky

Moderator Harde Waren
Nu nog voldoen aan het tweede gedeelte van mijn sluitpost.
3. Eigen onderzoek is nog steeds vereist (dit is en blijft GoT!) en we verwachten dat je zelf al een idee hebt opgedaan. Als je zelf al een configuratie hebt bedacht, post deze dan met behulp van de wenslijst in de pricewatch hier. Dat geeft je mede-Tweakers inzicht in waar je zelf aan hebt gedacht en hoe er binnen je budget betere of andere keuzes te maken zijn.

Het is dus verplicht eerst zelf met een voorstel te komen en dit voorstel te onderbouwen. Een simpele opsomming van eisen/wensen is niet wenselijk; je topic wordt in dat geval dan ook gesloten. Je kan in dat geval contact opnemen met de moderator die je topic gesloten heeft om te vragen of hij weer open mag, mits je natuurlijk wijzigingen hebt aangebracht zodat het geheel wel aan de eisen voldoet.

Een simpel antwoord als 'Ik heb heb er niet veel verstand van!' óf 'Ik ben veel sneller klaar als jullie het doen!' is uit den boze.
Aangezien dit ontbreekt sluit ik voorlopig je topic. Dit lijkt flauw, maar enerzijds doen we dit om ervoor te zorgen dat je zélf inzicht krijgt in wat er mogelijk is en anderzijds om de kwaliteit van de topicstarts hier te bewaken. Anders vervalt dit subforum in een "ik wil een pc voor x euro, mkay dank je doei" niveau, en dat is iets dat niemand wil :). Je eerste opzet hoeft niet top te zijn, we willen alleen graag dat je er eerst over nadenkt.

Om inspiratie op te doen kun je de verschillende topics in dit subforum doorzoeken en de recente Best buy guides van september en november en januari.

Tevens vind je veel waardevolle informatie in [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen. Met de Handleiding Pricewatch dien je vervolgens een mooi lijstje maken of naar je eigen profiel importeren en zelf gebruiken (dus géén copy-paste lijsten van andere sites bijv.). Met die informatie kan vervolgens gericht advies gegeven worden om het helemaal aan jouw wensen aan te passen.

Neem even contact op met me (pijltje naast mijn username, vervolgens "stuur bericht") als je een lijstje hebt, dan gooi ik je topic weer open, zodat je die erbij kan plaatsen.

Succes!

[ Voor 4% gewijzigd door br00ky op 10-01-2016 11:05 ]

Dit topic is gesloten.