Goedendag mede-tweakers!
Ik heb momenteel in de woonkamer een HTPC staan met de volgende componenten.
(Inclusief 5 harddisks)
Aangezien mijn vriendin t toch fijner zou vinden dat de HTPC niet op de grond en in zich staat.
Is er misschien een mogelijkheid is deze in een Ikea Besta kast te plaatsen. Ik merk dat wanneer ik de pc zonder de deksel in de kast plaats, de ventilator hard begint te draaien. Er zit momenteel nog de stock koeler op.
Om dit werkend te krijgen in de kast? Zal ik een nieuwe betere processor koeler moeten hebben? Zo ja? Moet het een fanless koeler zijn ja of nee? Het meubel staat op de grond. En de achterkant is volledig open
Ik heb momenteel in de woonkamer een HTPC staan met de volgende componenten.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | AMD A8-6600K Boxed | € 89,50 | € 89,50 |
1 | ASRock FM2A88X-ITX+ | € 94,95 | € 94,95 |
1 | Fractal Design Node 304 Wit | € 77,95 | € 77,95 |
1 | be quiet! System Power 7 300W | € 36,- | € 36,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 298,40 |
(Inclusief 5 harddisks)
Aangezien mijn vriendin t toch fijner zou vinden dat de HTPC niet op de grond en in zich staat.
Is er misschien een mogelijkheid is deze in een Ikea Besta kast te plaatsen. Ik merk dat wanneer ik de pc zonder de deksel in de kast plaats, de ventilator hard begint te draaien. Er zit momenteel nog de stock koeler op.
Om dit werkend te krijgen in de kast? Zal ik een nieuwe betere processor koeler moeten hebben? Zo ja? Moet het een fanless koeler zijn ja of nee? Het meubel staat op de grond. En de achterkant is volledig open