Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil gewoon zo goed mogenlijk kunnen gamen voor 800 euro.
Wat mag het systeem gaan kosten?
rondt de 800 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ik heb nog niks
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
8 gb ram, 2 tb HDD, een SSD voor Windows, en de overige componenten die in een computer moeten
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik ben persoonlijk fan van NVIDIA, maar ik heb liever prestaties over merk, dus maakt niet echt uit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Als alles maar past. ik er even mee vooruit kan (4 jaar-ish) en games op medium-high 60 fps aankan. De nieuwere grote spellen zal ik hier niet op spelen (tenzij het pc exclusives zijn)
Ga je overklokken?
Ik heb me een beetje ingelezen over overklokken, en ik denk dat ik dat ga doen, tenzij het erg aanbevolen wordt.
Wat verwacht je van ons?
Ik wil graag de beste prestaties die ik op het moment voor +/- 800 euro kan krijgen
Ik had dit al zelf bij elkaar gezocht.
Alvast bedankt,
Bascus
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil gewoon zo goed mogenlijk kunnen gamen voor 800 euro.
Wat mag het systeem gaan kosten?
rondt de 800 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ik heb nog niks
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
8 gb ram, 2 tb HDD, een SSD voor Windows, en de overige componenten die in een computer moeten
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik ben persoonlijk fan van NVIDIA, maar ik heb liever prestaties over merk, dus maakt niet echt uit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Als alles maar past. ik er even mee vooruit kan (4 jaar-ish) en games op medium-high 60 fps aankan. De nieuwere grote spellen zal ik hier niet op spelen (tenzij het pc exclusives zijn)
Ga je overklokken?
Ik heb me een beetje ingelezen over overklokken, en ik denk dat ik dat ga doen, tenzij het erg aanbevolen wordt.
Wat verwacht je van ons?
Ik wil graag de beste prestaties die ik op het moment voor +/- 800 euro kan krijgen
Ik had dit al zelf bij elkaar gezocht.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-6500 Boxed | € 212,95 | € 212,95 |
1 | Gigabyte GA-B150-HD3P | € 87,95 | € 87,95 |
1 | MSI R9 380 Gaming 4GB | € 243,95 | € 243,95 |
1 | Seagate Desktop HDD ST2000DM001, 2TB | € 69,95 | € 69,95 |
1 | BitFenix Comrade Zwart | € 30,95 | € 30,95 |
1 | Crucial Ballistix Sport BLS2C4G4D240FSA | € 47,95 | € 47,95 |
1 | Seasonic S12II-Bronze 520W | € 56,95 | € 56,95 |
1 | Crucial BX200 240GB | € 66,95 | € 66,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 817,60 |
Alvast bedankt,