Lego karma

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:37

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Topicstarter
Hoi :)

Tot de conclusie gekomen dat de mensen van Het Grote Lego Topic - Deel 4 karma krijgen van Warner Bros interactive. Vermoed omdat die de Lego games maken. Maar goed, niet echt representatief als het om het onderwerp gaan natuurlijk. Dus kan er karma voor Lego komen? :)
Onderverdeling in alle losse lego product lines zal ik jullie niet vragen :P

En die Warner Bros mag er wat mij betreft af, daar weet ik namelijk geen drol vanaf. De meeste Lego'ers zullen die games een reet roesten volgens mij ;)

[ Voor 17% gewijzigd door The Eagle op 09-01-2016 15:21 ]

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-09 18:38

_David_

FP ProMod

llama llama duck

http://tweakers.net/serie/2078/lego/forum/
http://tweakers.net/merk/2222/lego/forum/

Mogen wel samengevoegd worden dan.

En waarom daar de tags Disney, Marvell en Star Wars aanzitten ontgaat mij ook.

Heb je trouwens al een topicreport gemaakt? dat is namelijk de bedoeling voor meldingen m.b.t de tags :)

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle

The Eagle

Topicstarter
Nu wel :)
Was ik verder ook niet van op de hoogte en snap ik ook niet helemaal, maar dat er iets gefixt moet worden moge duidelijk zijn :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-09 15:10
De tags voor StarWars en Marvell kan ik nog wel begrijpen gezien de verschillende lijnen en UCS modellen. Ik heb ook 1 onzichtbare tag voor Warner Bros, die kan ik weer niet weghalen. :S

Ik kan ze alleen ontkoppelen of toevoegen, niet bundelen e.d.

WB interactive is een serie: http://tweakers.net/serie/2078/lego/ handhaven?

[ Voor 54% gewijzigd door Señor Sjon op 09-01-2016 18:46 ]

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:56

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Weet je zeker dat de 'onzichtbare' tag Warner Bros. wel een echte tag is een geen product oid dat automatisch gekoppeld wordt?

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Geen idee, daarvoor zit ik niet genoeg 'in' de tags.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17:09

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Warner bros wordt inderdaad gekoppeld via de spellenserie die zij produceren van Lego. Als Warner Bros. Interactive LEGO in het topic niet daadwerkelijk besproken wordt, mag die tag dus gewoon weg. :) Overigens lijken Star Wars, Marvell en Disney mij ook niet relevant? Dan houd je als enige tag het merk Lego over, en dat lijkt me ook terecht. :)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Star Wars e.d. wordt al sinds jaar en dag in licentie gebruiit door Lego. Vandaar mijn twijfel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Nog eens gekeken, maar ik denk dat het Warner Bros deel een herbenoeming is? Komt namelijk in de hele topicrange terug. Oude topics hebben alleen die naam staan, dus is iemand van de pricewatch bezig geweest met die tags? Lego zelf is als tag lang niet overal gekoppeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Ik gok dat dat gewoon fout gekoppeld is omdat iemand is gaan zoeken naar 'Lego', de serie van de Lego-computerspellen heeft gevonden, en die dus maar heeft gekoppeld, in plaats van het merk Lego.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle

The Eagle

Topicstarter
Vziw hebben we die tags er gratis bij de invoering van het karma koning en keizerschap bijgekregen. Die games zullen toen al als (sub) product in de PW hebben gezeten oid (even aangenomen dat dat als meest logische productbron gebruikt is). En Lego zit logischerwijs niet in de PW.a
Staat me bij dat dat destijds geautomatiseerd ging (kan me ook niet anders voorstellen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Het merk Lego zit wel in de PW: http://tweakers.net/merk/2222/lego/ :)
Dus, als Lego-expert :+ , welke onderwerpen zouden er volgens jou aan de topics gekoppeld moeten zijn? (zowel Het Grote Lego Topic - Deel 4 als Hét Lego topic, Het Lego Topic - deel 2 en Het Grote Lego Topic - Deel 3)
De huidige lijst:
• Disney
• Lego (het merk)
• Warner Bros. Interactive LEGO (de spellenserie), deze is als enige gekoppeld aan de oudere topics, dus vandaar dat jullie hiervoor badges hebben, aan de rest zijn nog te weinig reacties en dus karma gekoppeld.
• Star Wars
• Marvell

Zeg het maar. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle

The Eagle

Topicstarter
Wat dacht je van gewoon de hele bende behalve Lego ontkoppelen?
De rest is niche en afhankelijk van de grillen van TLG. Anders mag je ook iets als Ghostbusters, BTTF en Wall-E gaan koppelen, net zoals VW Transporter T1, Mercedes Arocs en Volvo. Dan vlieg je aan de andere kant de bocht net zo hard weer uit.

Oh, en aub een harde onmogelijkheid tot het koppelen van merken als BanBao en vo. Die nepmeuk moet niemand daar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-09 18:38

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Ik als niet lego-expert zou idd ook alleen het merk lego koppelen, aangezien het een algemeen topic is.

En ik zou http://tweakers.net/serie/2078/lego/forum/ veranderen naar LEGO Dimensions ipv alleen LEGO, dat voorkomt verwarring :)

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
The Eagle schreef op zondag 10 januari 2016 @ 19:49:
Wat dacht je van gewoon de hele bende behalve Lego ontkoppelen?
De rest is niche en afhankelijk van de grillen van TLG. Anders mag je ook iets als Ghostbusters, BTTF en Wall-E gaan koppelen, net zoals VW Transporter T1, Mercedes Arocs en Volvo. Dan vlieg je aan de andere kant de bocht net zo hard weer uit.

Oh, en aub een harde onmogelijkheid tot het koppelen van merken als BanBao en vo. Die nepmeuk moet niemand daar ;)
Die koppeling is er nooit geweest. :+ En we kunnen koppelen door gebruikers uitschakelen. :)

Ik heb in ieder geval deel 1-4 leeggehaald en alleen van Lego voorzien. De andere topics zitten buiten General Chat, dus heb geen idee of daar alle tags wel/niet de bedoeling zijn.

[ Voor 12% gewijzigd door Señor Sjon op 11-01-2016 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01:30

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Aha, nu weet ik dus waar ik die Warner Bros badge vandaan heb :P.
Hoop ook dat deze badges/tags kunnen worden samengevoegd tot enkel LEGO.

Ik heb nu: Warner Bros. Interactive LEGO en Warner Bros. Interactive
Moet ik nu wachten op de halfjaarlijkse badges recount?

[ Voor 34% gewijzigd door AW_Bos op 11-01-2016 14:21 ]

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Die zullen bij de herberekening van de karmabadges binnenkort verdwijnen. De tags zijn al weggehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Dat gebeurt toch elk halfjaar, had ik begrepen? Of gebeurt dit op korte termijn nog een keer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Dit is oud karma, dat wordt inderdaad pas over een half jaar weer opnieuw berekend:
Femme schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 19:29:
[...]

De karma wordt met verschillende frequenties herberekend. Bijdragen van de laatste twee dagen worden elke dag berekend, elke maand herberekenen we de bijdragen van de afgelopen twee maanden en elk half jaar doen we de gehele dataset.
Als je vind dat dat sneller moet, dan zou je de discussie vanaf NMe in "Feedback: Nieuw karmasysteem" nog eens kunnen oprakelen, die is toen nogal snel ondergesneeuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Valt in zo een geval niet mogelijk om alleen van een aantal personen de karma te herberekenen, zodat de badges alsnog aan kunnen worden gepast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Technisch bezien zou het volgens mij wel mogelijk moeten zijn, zie crisp in "Badges gaan niet weg na opruimen tagcloud/productkoppelingen", maar dat gebeurd nu niet.

Pagina: 1