Digibord voor thuisgebruik

Pagina: 1
Acties:
  • 4.034 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• init
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Momenteel hangt bij ons een whiteboard in de gang waar iedereen zijn of haar afspraken op kan zetten. Nou ben ik zelf aan het rond kijken of dit ook digitaal kan zodat ik, stel dat ik niet thuis ben, nog gewoon de afspraken kan inzien via mijn Google agenda. Nou heb ik even zitten zoeken op Google naar een digitaal bord die dit kan maar ik heb dit nog niet kunnen vinden (Ik kom telkens op digiborden voor scholen terecht).

Dit bord moet in ieder geval aan de volgende eisen voldoen:
  • Draadloos kunnen verbinden met het internet
  • Overweg kunnen met Google agenda
  • Optioneel - een browser hebben
  • Optioneel - zonder kabels zijn
Is er hier iemand op het forum die mij kan vertellen waar ik zo'n bord kan vinden of dat het überhaupt wel bestaat?

Beste antwoord (via init op 10-01-2016 13:27)

• TweakTweet
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 22-04 17:15
Er is hier wel een topic geweest wat aan je eisen zou kunnen voldoen, eist volgens mij wel wat creativiteit maar je zou even kunnen kijken, desnoods contact opnemen met degene die het nu aan het maken is. Goedkoop / zuinig digitaal planbord

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basdej
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09:01

basdej

OutSystems Consultant

Kun je geen tablet neerzetten?

Hoi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASUS_fan
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-06 22:48
Nog nooit van een Digibord gehoord die dit soort dingen zelfstandig kan.

Is misschien een beamer met daarin een Intel Compute Stick een optie? Alleen zit je dan weer met de besturing, want een beamer ondersteunt geen touch...

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• TweakTweet
Er is hier wel een topic geweest wat aan je eisen zou kunnen voldoen, eist volgens mij wel wat creativiteit maar je zou even kunnen kijken, desnoods contact opnemen met degene die het nu aan het maken is. Goedkoop / zuinig digitaal planbord

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• init
  • Niet online
ASUS_fan schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 17:06:
Nog nooit van een Digibord gehoord die dit soort dingen zelfstandig kan.

Is misschien een beamer met daarin een Intel Compute Stick een optie? Alleen zit je dan weer met de besturing, want een beamer ondersteunt geen touch...
Beamer gaat hem inderdaad niet worden. De gang waar hij zou komen te hangen is daar ook veel te smal voor.
TweakTweet schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 17:29:
Bedankt voor je reactie, eens kijken of ik hier wat mee kan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakTweet
init schreef op zondag 10 januari 2016 @ 13:29:
[...]

Beamer gaat hem inderdaad niet worden. De gang waar hij zou komen te hangen is daar ook veel te smal voor.

[...]

Geen probleem! Zou leuk zijn als je laat horen wat het uiteindelijk is geworden. Ben zelf ook nog zoekende maar heeft geen haast/prioriteit en heb dr geen tijd voor dus wacht nog even.
Ben benieuwd wat jouw oplossing wordt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Je kunt ook een ProWise scherm neerhangen, dat is een computer met een enorm touch-screen er aan vast. Daar kun je dit soort dingen wel mee doen. Hoewel niet goedkoop en bepaald plat werkt het erg prettig.
https://www.prowise.com/en/touchscreens/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakTweet
init schreef op zondag 10 januari 2016 @ 13:29:

[...]

Enige tijd later ben ik benieuwd wat het uiteindelijk is geworden aangezien ik zelf nog altijd opzoek ben

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• init
  • Niet online
TweakTweet schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 11:17:
[...]

Enige tijd later ben ik benieuwd wat het uiteindelijk is geworden aangezien ik zelf nog altijd opzoek ben
Ik heb zelf de laatste weken er niet echt tijd voor gehad om me ermee bezig te houden. Ik heb dus helaas ook nog geen oplossing voor dit probleem gevonden. Zodra ik die wel heb zal ik het posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kvs.pcvo
  • Registratie: Oktober 2023
  • Laatst online: 14-10-2023
Heeft iemand hiervoor ondertussen al een oplossing gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
kvs.pcvo schreef op zaterdag 14 oktober 2023 @ 16:15:
Heeft iemand hiervoor ondertussen al een oplossing gevonden?
Wat is er mis met een gedeelde (Google)agenda waar iedereen de afspraken in zet? Kun je overal benaderen.
(En als je het echt wilt kun je die op een scherm tonen, lijkt mij alleen zonde van de ruimte en (energie)kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:41

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Oude }:O }:O }:O graag in de sloot laten.

Enige goede reden om in een oud topic te posten is om iets toe te voegen (alsnog een antwoord, of toepassing van het onderwerp in huidige situatie), niet voor een eigen vraag.

Deze mag weer rusten. Dicht.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.