Ik ben eigenlijk wel blij dat het niet zo heel eenvoudig meer is om de modus te wisselen, heb vaak zat gehad dat ik in A modus bezig was en nadat ik de camera weer uit mijn tas haal staat het ding "spontaan" op M modus oid...Fireshade schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 14:36:
Maar ik mis nu al wel dat aloude PASM wiel. Dat moet je nu met een combo instellen. Misschien is dat een kwestie van wennen.
Daar zit ik inderdaad ook over te balen ja. Ik dacht dat er een wireless flash controller in de camera zit, maar als ik de vergelijkingspdf met de D7200 en D300s lees is dat niet het geval. Ik hoop dat er ergens een mooie SB400 opduikt welke als "popup flash" te gebruiken is, en ik moet mijn SB900 maar eens laten repareren. Ik ga echt niet meteen een SB5000 erbij halen voor ~€650 meen ik. Het is wel interessant om te zien dat Nikon nu ook naar radio gaat ipv IR om remote flitsers aan te sturen.Fireshade schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 14:36:
Ook de ingebouwde flits is weg; da's wel erg jammer voor remote flash. Dat betekent een extra wireless flits commander erbij kopen
Ik denk dat ik mijn iTTL Yongnuo radio triggers toch maar in de verkoop ga doen dan