Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
ik ben van plan kleine spelletjes te spelen die niet veel vereisen. maar ik ben ook van plan te gamen met BF4 op hoge settings
Wat mag het systeem gaan kosten?
ik wil ongeveer tussen de 700 en 850 euro inzitten
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
nee helemaal niks.l
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ik wil wel graag een ssd van 250gb maar daarbij dan wel een normale harde schijf
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
nee ik heb geen voorkeur aan bepaalde merken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
nee ook niet
Ga je overklokken? ik weet niet of dat nodig is....
Wat verwacht je van ons?
ik hoop dat mensen voor mij een build kunnen maken en mij wat bij brengen over de pc
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
ik ben van plan kleine spelletjes te spelen die niet veel vereisen. maar ik ben ook van plan te gamen met BF4 op hoge settings
Wat mag het systeem gaan kosten?
ik wil ongeveer tussen de 700 en 850 euro inzitten
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
nee helemaal niks.l
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ik wil wel graag een ssd van 250gb maar daarbij dan wel een normale harde schijf
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
nee ik heb geen voorkeur aan bepaalde merken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
nee ook niet
Ga je overklokken? ik weet niet of dat nodig is....
Wat verwacht je van ons?
ik hoop dat mensen voor mij een build kunnen maken en mij wat bij brengen over de pc