Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Terrz
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:09
Richard had begin december vorig jaar een defecte macbook pro welke naar eigen zeggen van 'zijn zusje was geweest' en waar 'enkel de harde schijf uit was gehaald door een handig neefje wegens prive gegevens'. Verder had Richard 'geen verstand van computers of apple', zou de macbook in 'topstaat' zijn en er zou verder nog niet mee omgeprutst zijn (duidelijk om gevraagd).

Richard reageerde vlot (eerst via tweakers, later via mail), we hadden snel een deal rond en de verzending was ook vlot. Tot zover het positieve gedeelte.

Bij aankomst van de macbook viel me het al op dat er diverse schroeven misten van de bodemplaat en er krassen op de macbook zaten. Bij het verwijderen van de bodemplaat zag ik het volgende:

- Er misten allemaal schroeven waarmee het moederbord vast hoort te zitten, sommige die er in zitten zijn 'uitgewoond'
- De batterij stekker is een stuk van afgebroken
- Een andere stekker die daar naast zit zat los
- De netstroom adapter ontbrak

Duidelijk een macbook waarmee al omgeprutst is en het complete moederbord is losgeweest (batterij waarschijnlijk ook) om deze weer werkend te krijgen (waarschijnlijk een reflow geprobeerd). Iets wat dus niet gelukt is waardoor deze weer in de verkoop is gegaan met een mooi verhaaltje erbij om nog het maximale bedrag te kunnen cashen. Ik heb dus 150 euro betaald voor iets wat eigenlijk niets meer is dan een waardeloos stuk aluminium.

Ik heb geprobeerd Richard te bereiken via diverse mails, waar hij niet meer op reageerd. Verder heb ik hem gevonden op Facebook & Twitter, maar hij ontkent daar diezelfde Richard te zijn (ook al wijst alles er op dat het hem wel is).

Tevens zou Richard de adapter na sturen welke ik tot op de dag van vandaag niet ontvangen heb. Totaal tweaker onwaardig dus, ik weet niet of bovenstaande reden genoeg is tot een ban?

Al zie ik dat meneer sinds zijn verkoop ook niet meer online is geweest, dus mocht hij ooit weer wat willen verkopen kan hij gewoon een nieuw account aanmaken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• larsje
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Deze heer (richard072) ook wel met de nick name (Alkmaar072)

Handelt graag in oude macs. En wil kosten wat het kost de maximum prijs voor deze defecte spullen krijgen. Hij handelt ook op MP en zelfs daar word hij verwijderd.

Zodra hij niet krijgt wat hij wil, gaat hij met modder gooien. Ik bood een bedrag van 75 euro op deze laptop. gezien de staat en de foto's die ik van deze verkoper zag op markt plaats.

hij heeft zelfs een negatieve recentie geplaatst op mijn profiel pagina v&a over een product die hij helemaal niet gekocht heeft.

een kort citaat uit mijn dm:

"Ik bied €75 als het een i7 is
Mvg,
Lars"

"Richard072
hahahaha sorry hoor hahahaha"

en na de tip van mij om naar MP zijn geluk te proberen

"Richard072
Je bent een hoerenjong"

Ik ga hier dan ook niet anders op in dan dat hij beleeft moet blijven.

Beste mede tweakers zijn er nog meer mensen die ervaringen hebben met dezelfde persoon? onder de volgende twee nicks (Richard072 of Alkmaar072) ik hoor het graag.

Ps: Is het ook mogelijk voor de moderators om deze persoon te schorsen/ waarschuwing te geven?

[ Voor 34% gewijzigd door larsje op 07-01-2016 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01-10 08:04
larsje schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 10:15:
hij heeft zelfs een negatieve recentie geplaatst op mijn profiel pagina v&a over een product die hij helemaal niet gekocht heeft.
How to - Feedback laten aanpassen
Kun je gewoon weg laten halen, even topic aanmaken. Is namelijk niet toegestaan. :)

Geen ervaring gehad met deze persoon maar klinkt niet fijn.
Het gaat hier dus om :
gallery: Richard072 & [Verwijderde gebruiker]
Voorbeeldje : V&A aangeboden: Macbook air Defect
V&A aangeboden: Macbook air Defect scherm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:36

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Afgehandeld.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.