[iOS/Android] Clash Royale

Pagina: 1 ... 21 ... 25 Laatste
Acties:

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:38

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Hierbij wil ik mijn collegaclan-leden feliciteren met de top-160 plek in NL. d:)b

(Kinderhand is snel gevuld)

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-09 12:59
Goedemorgen,

Ik speel deze game nu ongeveer een jaar (met up en downs), de afgelopen week probeer ik het wat serieuzer aan te vliegen. En had ik eindelijk mijn doel bereikt Arena 8! :P

Nu probeer ik hoger te komen, echter draait dit uit op een deceptie, waarna ik weer gedegradeerd ben naar Arena 7 en zo hop ik nu heen en weer.

Gister heb ik mijzelf aardig ingelezen en heb ik veel filmpjes gekeken op YouTube, echter alles wat ik probeer gaat dramatisch. In veel gevallen mis ik nog kaarten of zijn mijn kaarten heel laag gelevelled.

Dit is wat ik heb:

Afbeeldingslocatie: https://thumbs2.imgbox.com/25/49/ZQA6fSeq_t.png Afbeeldingslocatie: https://thumbs2.imgbox.com/22/bb/yATyoCuN_t.png Afbeeldingslocatie: https://thumbs2.imgbox.com/ba/63/k9mrizgq_t.png Afbeeldingslocatie: https://thumbs2.imgbox.com/e7/9f/tdcVe7BC_t.png Afbeeldingslocatie: https://thumbs2.imgbox.com/ec/54/qhSyZXSH_t.png

Wat zouden jullie aan de hand van wat ik heb adviseren te gebruiken?

Het meeste succes / qua speelstijl heb ik met het laatste plaatje!

Alvast bedankt, voor jullie hulp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:32

OMX2000

By any means necessary...

Is de info uit de topic start mbt tweakers clans nog actueel, en is er nog een tweakers clan met plek voor iemand met 3100 punten? ;)

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 05:28
OMX2000 schreef op zaterdag 24 maart 2018 @ 01:12:
Is de info uit de topic start mbt tweakers clans nog actueel, en is er nog een tweakers clan met plek voor iemand met 3100 punten? ;)
Pb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 14-09 21:12

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Protax schreef op zondag 18 maart 2018 @ 11:15:
Goedemorgen,

Ik speel deze game nu ongeveer een jaar (met up en downs), de afgelopen week probeer ik het wat serieuzer aan te vliegen. En had ik eindelijk mijn doel bereikt Arena 8! :P

Nu probeer ik hoger te komen, echter draait dit uit op een deceptie, waarna ik weer gedegradeerd ben naar Arena 7 en zo hop ik nu heen en weer.

Gister heb ik mijzelf aardig ingelezen en heb ik veel filmpjes gekeken op YouTube, echter alles wat ik probeer gaat dramatisch. In veel gevallen mis ik nog kaarten of zijn mijn kaarten heel laag gelevelled.

Dit is wat ik heb:

[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]

Wat zouden jullie aan de hand van wat ik heb adviseren te gebruiken?

Het meeste succes / qua speelstijl heb ik met het laatste plaatje!

Alvast bedankt, voor jullie hulp :)
Beetje lastig om het zo te zien.
Hier kan je ons laten zien wat voor kaarten/levels je hebt: https://spy.deckshop.pro/search (tag invullen en pagina linken hier)
Dit is die van mij:
https://spy.deckshop.pro/player/PG2R228R/cards

Verder kan je hier: https://statsroyale.com/deckbuilder kaarten kiezen die je hebt/wilt gebruiken en dan wordt je een deck aangeraden op basis van wat andere mensen spelen.
Een pekka/giant/gollem ipv je battle ram zou het een beat down deck maken, terwijl een bandit ipv je baby dragon het een bridge spam deck zou maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Laatst online: 14-09 12:59
IdieEasy schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 09:17:
[...]

Beetje lastig om het zo te zien.
Hier kan je ons laten zien wat voor kaarten/levels je hebt: https://spy.deckshop.pro/search (tag invullen en pagina linken hier)
Dit is die van mij:
https://spy.deckshop.pro/player/PG2R228R/cards

Verder kan je hier: https://statsroyale.com/deckbuilder kaarten kiezen die je hebt/wilt gebruiken en dan wordt je een deck aangeraden op basis van wat andere mensen spelen.
Een pekka/giant/gollem ipv je battle ram zou het een beat down deck maken, terwijl een bandit ipv je baby dragon het een bridge spam deck zou maken.
Sorry voor de late reactie, dit zijn mijn kaarten:

https://spy.deckshop.pro/player/80PUQLJ8J/cards

Laatste week speel ik vooral hiermee:

https://spy.deckshop.pro/player/80PUQLJ8J/decks

Ben benieuwd wat voor tips jullie hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

Protax schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 16:27:
[...]

Sorry voor de late reactie, dit zijn mijn kaarten:

https://spy.deckshop.pro/player/80PUQLJ8J/cards

Laatste week speel ik vooral hiermee:

https://spy.deckshop.pro/player/80PUQLJ8J/decks

Ben benieuwd wat voor tips jullie hebben :)
Hehe, laat ben je zeker niet. Ik deed 9 dagen over het reageren op jou.

Anyways, Het is een redelijk solide deck. Je mist wat defense/offense tegen heavy tanks (giant, golem, pekka en Royal giant) Hiervoor zou je de baby dragon kunnen inruilen tegen een inferno dragon (zag dat je die op level 2 al had).
Probleem hiermee is dat je iets minder anti air hebt, en veel minder splash (zonder de spells mee te rekenen).
Op zich is daar wel om heen te werken, maar alles in dit spel is een trade-off.

Om simpelweg beter te worden in het spel zou ik deze 2 series aanraden om te kijken:

YouTube: Clash Royale | How to Pull/Lure/Aggro Units - Advanced Tech

YouTube: How to Use Graveyard 2.0 with Optimal Placements | Clash Royale

Niet alleen leer je daar de kaarten door gebruiken, je leert ze ook counteren.
Verder, vooral veel oefenen tegen clan mates, ladder niet ontwijken en niet bang zijn om te dalen om een nieuw deck te proberen. Je stijgt vanzelf weer als je beter wordt met een deck en anders weer met je oude deck.

Mijn belangrijkste tip: Pak 1 (meta) deck, en ga daarop focussen, je hebt maar gold om 1 deck te upgraden en kaart levels zijn minimaal net zo belangrijk als een "meta" deck hebben.
Ik speel al tijden met een home-brew deck, die niet fantastisch is, maar het werkt omdat ik hem al 6 maanden speel en de counters inmiddels ken (en de levels hoog genoeg zijn).

Voordat je dat doet, probeer een beetje je speelstijl te snappen, wat voor deck vind je leuk en waar speel je goed mee. Een golem deck zou een mooie start zijn, gezien je die hoog level hebt. Al zijn dat vaak wel lastige decks om te upgraden (veel legendaries/epics, en die zijn lastig te levelen).

Vragen mag je hier natuurlijk altijd stellen, voor gameplay beoordelingen zal je iets moeten opnemen, of bij de clan moeten komen (we zitten momenteel vol :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
Er is weer een plekje vrij in tweakers2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14-09 23:36
En ook in Tweakers.net is er weer plekje beschikbaar.

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
  • Laatst online: 14:27
Speel nu sinds afgelopen donderdag dit spel erg leuk en verslavend helaas moet je echt wachten of het kost je erg veel geld haha.
Net in Arena 4 aangekomen en begin het een beetje onder de knie te krijgen alleen loop ik erg achter qua kaarten heb ik het idee als ik mijn tegenstanders zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14:34

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

xeoMe schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 14:59:
Speel nu sinds afgelopen donderdag dit spel erg leuk en verslavend helaas moet je echt wachten of het kost je erg veel geld haha.
Net in Arena 4 aangekomen en begin het een beetje onder de knie te krijgen alleen loop ik erg achter qua kaarten heb ik het idee als ik mijn tegenstanders zie.
Dit komt vanzelf! Laat je niet verleiden om veel geld er in te pompen tenzij je hier zelf volledig achter staat.

Enige wat ik gekocht heb zijn de offers die je krijgt wanneer je voor het eerst een hogere arena bereikt hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:53
Mijn gratis tips, hoe aantrekkelijk ook kies een deck en blijf dat spelen en upgraden. Hoe meer je wisselt hoe meer je gaat achterlopen. Je kunt uit een aantal arche types kiezen zoals siege, beatdown, bait decks. Kies wat en blijf daar mee spelen. Je zult merken dat je met gelevelde kaarten je veel verder komt.
Daarnaast moet je jezelf ook aanleren dat je soms per arena even moet “farmen” voordat je door kunt naar de volgende arena. De bekende wall.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Miki schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 15:47:
[...]

Mijn gratis tips, hoe aantrekkelijk ook kies een deck en blijf dat spelen en upgraden. Hoe meer je wisselt hoe meer je gaat achterlopen. Je kunt uit een aantal arche types kiezen zoals siege, beatdown, bait decks. Kies wat en blijf daar mee spelen. Je zult merken dat je met gelevelde kaarten je veel verder komt.
Daarnaast moet je jezelf ook aanleren dat je soms per arena even moet “farmen” voordat je door kunt naar de volgende arena. De bekende wall.
Mijn tip: Speel met zoveel mogelijk decks, je leert hoe anderen dan op die kaarten reageren en daar leer je veel van. uiteindelijk wil je de kaarten toch op tournament level hebben. :P

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

alleen loop ik erg achter qua kaarten heb ik het idee als ik mijn tegenstanders zie.
Je tegenstanders hebben hogere lvl torens en hoger level cards?

Zie dat als compliment, want dan ben jij dus beter aan het spelen dan zij aan het doen zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Tukk schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 16:29:
[...]

Mijn tip: Speel met zoveel mogelijk decks, je leert hoe anderen dan op die kaarten reageren en daar leer je veel van. uiteindelijk wil je de kaarten toch op tournament level hebben. :P
True maar het duurt zo ontzettend lang dat als je teveel switched je niet heel veel hoger op de ladder gaat komen. Yogoi uit onze clan is een mooi voorbeeld met relatief snel een Golem op lv7 te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

Miki schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 18:22:
[...]

True maar het duurt zo ontzettend lang dat als je teveel switched je niet heel veel hoger op de ladder gaat komen. Yogoi uit onze clan is een mooi voorbeeld met relatief snel een Golem op lv7 te hebben.
Klopt wel, maar als je zo laag bent kan je beter nog even wat onderzoeken, uitzoeken wat je leuk vindt.

Na 2-3 weken kan je een beetje een keus gaan maken. Maar tot arena 6-7 kan je zeker nog wel meekomen met lage kaarten. Ook kosten upgrades zo laag echt extreem weinig gold :+

Zodra je een beetje weet wat je wilt kan je een deck gaan kiezen, en je daar compleet op storten.

@xeoMe
Je kan heel ver komen in dit spelletje zonder geld uit te geven. Tegenwoordig krijg je best wel wat gems "gratis" via events en chests. Ik heb zelf 10 euro uitgegeven in 2 jaar, en sta 1ste van mijn clan en haal regelmatig 4900 trophies aan het einde van het seizoen (boven de 4k wordt iedereen 1x per maand gereset).

Lees vooral een beetje terug in dit topic, een hoop tips/filmpjes/uitleg wordt al gegeven. Hiermee kan je in ieder een goede basis maken.
Mocht je vragen hebben, dan mag je ze natuurlijk altijd stellen, zoals je merkt lezen er nogal wat mensen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11:59

snmght

imho dan he

Hoe is 't in Tweakers2, is het nog gezellig? Ik swipe soms geautomatiseerd naar het clan scherm voor de chat / donaties alwaar ik dan alleen maar een lijst met clans aan tref. Dan denk ik met weemoed terug aan de mooie tijd.

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
snamgaah schreef op woensdag 4 april 2018 @ 11:11:
Hoe is 't in Tweakers2, is het nog gezellig? Ik swipe soms geautomatiseerd naar het clan scherm voor de chat / donaties alwaar ik dan alleen maar een lijst met clans aan tref. Dan denk ik met weemoed terug aan de mooie tijd.
Altijd gezellig !
Het is wat rustig nu maar verder zoals altijd gezellig.
Er is een plekje vrij dus je bent welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

fevo-1190 schreef op woensdag 4 april 2018 @ 19:21:
[...]

Altijd gezellig !
Het is wat rustig nu maar verder zoals altijd gezellig.
Er is een plekje vrij dus je bent welkom!
Ik kneep er tussen uit met het idee dat ik dan wat minder zou spelen (ging wel heel veel tijd in zitten) maar haal nog steeds dagelijks mijn kroonkist en regelmatig wat opdrachten dus enerzijds is 't niet minder geworden en anderzijds ben ik nog actief genoeg om mee te kunnen draaien. Dus waarom ook niet. 8)

Mijn ID is #92GVJP8PP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Oké ik was er vandaag in en na een uur ofzo weer er uit gegooid zonder uitleg. Watskeburt?

En weer nieuwe invite. Thanks!!

[ Voor 18% gewijzigd door snmght op 08-04-2018 15:26 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

Ik snap dat ik zo vast weer aan een freefall ga beginnen, aangezien ik momenteel op een 6 win-streak sta en niet zo hoog hoor te staan, maar wilde het toch eventjes vast leggen.
Ik sta momenteel #74 in local, en in top 9000 van de wereld! *O*

Clash royale

Clash royale2

En nog 2 weekjes en dan is er weer een kaart max, dan nog 2 maanden en dan is alles behalve de legendary in mijn deck max O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Nice, mooie prestatie!

Clan Chest verdwijnt, benieuwd wat ze er voor in de plaats brengen en in hoeverre het meer oplevert voor actieve spelers! Als meeliften hiermee voorkomen wordt vind ik het een prima wijziging!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

snamgaah schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 15:58:
Nice, mooie prestatie!

Clan Chest verdwijnt, benieuwd wat ze er voor in de plaats brengen en in hoeverre het meer oplevert voor actieve spelers! Als meeliften hiermee voorkomen wordt vind ik het een prima wijziging!
Het is vrijwel zeker dat clan wars hiervoor in de plaats komen, maar in welke vorm dat is is niet bekend.

Heroes zijn nog niet klaar deze update (zoals het eruit ziet), hier komen ze later mee.
Tournament change zit er geloof ik ook nog niet in.
Hey wordt wel pas eind april, mooi, dan kan ik nog even verder met deze Meta O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
snamgaah schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 15:58:
Nice, mooie prestatie!

Werd tijd een keer. Goed nieuws!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Miki
Als er iets met 2vs2 in de clanwars komt zou ik graag met Mystikal willen spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• claudior
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01-09 20:26
Mi en My for the win!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieLimbo
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09-2024
Met het oog op de Clanwars ben ik wel geïnteresseerd in een plekje in een Tweakers clan. Mijn huidige clan van mij en mijn zoontje is kennelijk te klein.

Is er plaats ergens?

jl

#9LOG9UG98

2706 / arena 9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

4 uur geleden: Clan War Update available.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-09 19:58
CR blijft bij het laden op 50% hangen. Meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
Erg leuk dat clan wars jammer dat je maar 3 potjes kan doen op de verzameldagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Renzzie schreef op woensdag 25 april 2018 @ 13:45:
CR blijft bij het laden op 50% hangen. Meer mensen last van?
Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Ik vind 3 potjes bij kunnen dragen wel erg weinig, en zoals ik het las doe je op de War Day ook maar 1 potje. Je kunt als individu dus niet heel erg je stempel drukken lijkt het. Wel benieuwd naar de War Day. Het zet wel aan tot meer goud uitgeven; er zitten een paar kaarten in de Clan Cards nu die ik op een lager level heb dan ze in het Clan Deck zijn en die ik zou moeten levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

snmght schreef op woensdag 25 april 2018 @ 15:00:
Ik vind 3 potjes bij kunnen dragen wel erg weinig, en zoals ik het las doe je op de War Day ook maar 1 potje. Je kunt als individu dus niet heel erg je stempel drukken lijkt het. Wel benieuwd naar de War Day. Het zet wel aan tot meer goud uitgeven; er zitten een paar kaarten in de Clan Cards nu die ik op een lager level heb dan ze in het Clan Deck zijn en die ik zou moeten levelen.
Ik neem aan dat de kaarten op tournament standaard gecapped zijn tijdens de War Day???

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Renzzie
Behoorlijk vervelend :( Heel de dag al last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
MeltedForest schreef op woensdag 25 april 2018 @ 15:07:
[...]

Ik neem aan dat de kaarten op tournament standaard gecapped zijn tijdens de War Day???
Nee is niet zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

MeltedForest schreef op woensdag 25 april 2018 @ 15:07:
[...]

nee, daar lijkt het niet op.
Hoe meer je speelt, hoe meer kaarten je krijgt. Hogere "clan war arenas" arena betekent meer kaarten, en dus hogere levels.
The higher your Arena, the more Clan Cards you can earn
De levels van je clan war deck kunnen niet boven je levels van je normale deck uit, dus die zal je soms ook moeten upgraden.

Niet ideaal, maar begrijpelijk vanuit Supercell, meer geld verdienen met gold verkoop.

https://clashroyale.com/blog/release-notes/clan-wars-update
Lange uitleg clan wars:
https://clashroyale.com/blog/news/what-is-clan-wars

Afbeeldingslocatie: https://clashroyale.com/uploaded-images/cw_deck3.jpg?mtime=20180419154927
Zoals je kan zien kan je flink over tournament standard heen.

[ Voor 14% gewijzigd door IdieEasy op 25-04-2018 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
Telefoon reboot loste het hier op

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Voor de tweakers.net clan-leden. We gaan drie wars per week spelen, deze zullen elke keer op dezelfde dag&tijdstip starten:

code:
1
2
3
Maandag 12:00 (duurt tot woensdag 12:00)
Donderdag 12:00 (duurt tot zaterdag12:00)
Zaterdag 12:00 (duurt tot maandag 12:00).

1 war per week is verplicht vooralsnog. We gaan kijken hoe dit gaat lopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Royy90
Message ook gedaan in de clan. Leuke update so far!

Benieuwd hoe andere tweakers clans het aanpakken.

[ Voor 79% gewijzigd door Royy90 op 26-04-2018 16:18 ]

PSN Profile

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Miki
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/2lTlYlUFicDBn9j95ONGPppc/medium.png

Enjoy while you can :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

En zoals voorspeld, zijn we 4e geworden :+

Maakt niet uit, we moeten er nog wat beter in worden en we zijn nou eenmaal een heel diverse clan.
Als je echt serieus voor de clan wars wilt gaan moet je zoveel mogelijk mensen hebben binnen een trophy range van ~500. (denk ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:44
Zijn er nu meerdere tweakers clans?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

ravenger schreef op maandag 30 april 2018 @ 09:31:
Zijn er nu meerdere tweakers clans?
https://spy.deckshop.pro/...hies=&locationId=57000166

De bovenste 3 zijn actieve clans. De clan `Tweakers.nl` lijkt een beetje te zijn doodgebloed, maar ik kan het fout hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Speaking of...... tweakers.net heeft weer een plekje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
Ongeveer een maandje verder en aangekomen in Arena 8 begint het nu wel echt lastig te worden.
Denk ook omdat ik voornamelijk achter loop qua levels en kaarten veel hebben legendary's maar ik laat me niet kennen. :D

https://spy.deckshop.pro/player/900UY9P98/decks

Speel voornamelijk met het 1ste deck de 2vs2s en met deck 3 de 1vs1's.

Nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

xeoMe schreef op maandag 30 april 2018 @ 10:48:
[...]

Ongeveer een maandje verder en aangekomen in Arena 8 begint het nu wel echt lastig te worden.
Denk ook omdat ik voornamelijk achter loop qua levels en kaarten veel hebben legendary's maar ik laat me niet kennen. :D

https://spy.deckshop.pro/player/900UY9P98/decks

Speel voornamelijk met het 1ste deck de 2vs2s en met deck 3 de 1vs1's.

Nog tips?
Yup, hoe hoger je komt, hoe lastiger het wordt.
De rage ben ik niet zo fan van, het is een "win-more" spell in de meeste decks. Je wint ermee als je toch al zou winnen. Maar als hij werkt voor jou, gewoon blijven gebruiken!

Ik mis 2 dingen in je deck: Kleine spell (zap/log, log heb je niet, dus zap) en een defensive building (tesla is erg sterk).
Fireball er lekker in houden, die is erg belangrijk in een hog deck. Maar je zou evt rage en baby dragon kunnen vervangen voor die 2 kaarten. Let wel, je zal het dan lastiger krijgen tegen minion horde.

Een combo tip qua speelstijl: Je kan een valkery push doen met je hog: Verdedig iets met valkery, plaats een hog RECHT achter de valkery, en de hog pushed haar naar de enemy tower.
1. Tower target valkery eerst.
2. Ze is er 2x zo snel
3. Ground verdediging is ineens erg lastig voor ze.

Doe dit niet als ze bijv. mini pekka/pekka hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xeoMe
IdieEasy schreef op maandag 30 april 2018 @ 11:02:
[...]

Yup, hoe hoger je komt, hoe lastiger het wordt.
De rage ben ik niet zo fan van, het is een "win-more" spell in de meeste decks. Je wint ermee als je toch al zou winnen. Maar als hij werkt voor jou, gewoon blijven gebruiken!

Ik mis 2 dingen in je deck: Kleine spell (zap/log, log heb je niet, dus zap) en een defensive building (tesla is erg sterk).
Fireball er lekker in houden, die is erg belangrijk in een hog deck. Maar je zou evt rage en baby dragon kunnen vervangen voor die 2 kaarten. Let wel, je zal het dan lastiger krijgen tegen minion horde.

Een combo tip qua speelstijl: Je kan een valkery push doen met je hog: Verdedig iets met valkery, plaats een hog RECHT achter de valkery, en de hog pushed haar naar de enemy tower.
1. Tower target valkery eerst.
2. Ze is er 2x zo snel
3. Ground verdediging is ineens erg lastig voor ze.

Doe dit niet als ze bijv. mini pekka/pekka hebben.
Thanks voor je tips, ik heb het deck even gekopieerd en tesla en zap voor baby drag en rage gedaan.
Even wat oefengevechten doen om het onder de knie te krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

IdieEasy schreef op maandag 30 april 2018 @ 11:02:
[...]

Ik zie je dit vaker zeggen. Na 1 jaar rage in mijn deck kan ik zeker zeggen dat het niet een win-more is, maar echt wat toevoegd:
Enkele interacties van rage:
- met hog: hij overleeft met rage wel de run naar de tower als er een groep goblins of skelettons staat om vervolgens minimaal 1x damage te doen
- met wizard: hij killt enemy units die bovenop hem worden gedropt, met minimale schade aan zichzelf. Bijv bats, of goblin surround
- met gobgang: vaak worden er fire of ice spirits gedropt, als dit dicht bij is, dan heeft gobgang ze gedood voordat ze zelf gedood worden. Dit is een major interaction en kan echt de hele gobgang toch tot aan tower brengen.
- met ebarb: als tegenstander ook ebarbs dropt ter verdediging, overleven mijn ebarbs, omdat ze net een slag sneller zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

Get!em schreef op maandag 30 april 2018 @ 13:37:
[...]

Ik zie je dit vaker zeggen. Na 1 jaar rage in mijn deck kan ik zeker zeggen dat het niet een win-more is, maar echt wat toevoegd:
Enkele interacties van rage:
- met hog: hij overleeft met rage wel de run naar de tower als er een groep goblins of skelettons staat om vervolgens minimaal 1x damage te doen
- met wizard: hij killt enemy units die bovenop hem worden gedropt, met minimale schade aan zichzelf. Bijv bats, of goblin surround
- met gobgang: vaak worden er fire of ice spirits gedropt, als dit dicht bij is, dan heeft gobgang ze gedood voordat ze zelf gedood worden. Dit is een major interaction en kan echt de hele gobgang toch tot aan tower brengen.
- met ebarb: als tegenstander ook ebarbs dropt ter verdediging, overleven mijn ebarbs, omdat ze net een slag sneller zijn.
Je hebt gelijk, mijn mening is kennelijk wat gedateerd. De spell wordt een bak meer gebruikt dan dat ik me herinner en heeft zelfs een 60% winrate. (wel maar 10% usage). Hoe betrouwbaar dit is, geen flauw idee. Maar 2 kaarten hebben onder de 50% winrate... Wat niet mogelijk zou mogen zijn :+

Persoonlijk heb ik nooit een probleem gehad met verdedigen tegen rage, en defensive rage zie je erg weinig. Juist omdat ik hem zo weinig zie zal mijn mening wat.... oudbollig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

a well.... met de grote tanks is de interactie vaak inderdaad een win more, en in 2v2 geeft het vooral fun-effect bij grote pushes.

Vooral als tegenstander bij die grote push nog wat probeert met units dicht bij, die worden letterlijk opgevreten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:44
Rage is wel tof hoor. Met Rage + Houthakker kun je in 1x een tower slopen bijv :) Echt een surprise attack als je links pusht en dan rechts houthakker rusht.

[ Voor 31% gewijzigd door ravenger op 30-04-2018 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Ik heb rage + Minions + balloon. Dat kan ook hard gaan! Ik heb het liefst dat iemand opent met miner of goblin barrel op mijn toren. Als ik daar Minions op gooi zien ze het als een (misschien wat ongelukkige) defense. Maar dan na het killen van de enemy unit de ballon voor die Minions en dan rage is een snelle en dodelijke surprise.

I love it when a plan comes together! :7

[ Voor 6% gewijzigd door snmght op 01-05-2018 07:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• claudior
Ja, rage kan een push die de tegenstander normaal kan verdedigen, winning maken. In double elixer offer ik mijn lumberjack, plaats ter afleiding barbs en witch erachter. De skellies en barbs houden de defense tegen, terwijl de witch swarms killed. Een dergelijk push is redelijk te verdedigen met Wizard, maar met rage erbij krijgt ie niet genoeg tijd om de push te stoppen. Dan een hog erachter en de tower is mine ;)

Werkt lang niet met elk deck, uiteraard, maar vaak wordt een tegenstander hierdoor overspoelt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

Maar dat is mijn punt dus ook, waar jullie het over hebben zijn geen "eerlijke" vergelijkingen.

Lumberjack (4) + barbs (5) + witch (4) = 13 elixer, evt hog (4) erbij = 17 elixer.
Logisch dat hij dit niet met een wizard (5) kan tegen houden. Maar een fireball log, of wizard + barbs, of of of, maakt hier gehakt van.

Als je 17 elixer in een push hebt ben je al aan het winnen, dit kan verdedigd worden, en het kan weer "gelijk" komen daarna, maar in essentie ben je aan het winnen.

Maar balloon + rage werkt vaak, simpelweg omdat er niet genoeg tijd is om te reageren.

Maar goed, rage kan in situaties goed zijn, maar over het algemeen vindt ik het tegen vallen.

Overigens ben ik groot voorstander van lumberjack in golem decks, raged support troops zijn heel erg eng, en bij golem heb je vaker 20+ elixer op het veld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Klopt. Mijn opening werkt bijzonder fijn omdat hij maar 10 elixir kost en je start met een aardige portie. Dan komen dus die Minions idealiter op Miner of Goblins (maar op een Hog ofzo kan ook) en wacht ik nog even met de Balloon en Rage. Komt precies goed uit qua elixir opbouw. :)

Enniehoe, ik twijfel dan wel weer vaak of ik hem er niet uit zal halen voor iets anders. Bij Rage misschien wel meer dan bij andere kaarten. Keuzes keuzes keuzes, blijf mijn deck steeds evalueren en doe soms wat wijzigingen maar dat is nooit ideaal voor je kaartlevels natuurlijk. :)

Ik gebruik nu die met de Princess er in: https://spy.deckshop.pro/player/92GVJP8PP/decks

[ Voor 40% gewijzigd door snmght op 01-05-2018 11:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xeoMe
Had even 10k gold nodig voor de 16x epic chest dus maar even gebruik gemaakt van de acties uit de winkel.
Weer een legendary gehad en wat upgrades kunnen halen.

Heb even een deck via statsroyale gehaald wat matcht met mijn kaarten en levels. Ga eens kijken of ik deze onder de knie kan krijgen.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/qNg0yjw.png
Heb alleen ipv de kobolden de speerkobolden gepakt anders had ik helemaal geen anti-air

PS: die tip van laatst valkyrie en hog erachter die pusht is echt super nice! Thumbs up!

[ Voor 9% gewijzigd door xeoMe op 01-05-2018 11:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

snmght schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 11:00:
Klopt. Mijn opening werkt bijzonder fijn omdat hij maar 10 elixir kost en je start met een aardige portie. Dan komen dus die Minions idealiter op Miner of Goblins (maar op een Hog ofzo kan ook) en wacht ik nog even met de Balloon en Rage. Komt precies goed uit qua elixir opbouw. :)

Enniehoe, ik twijfel dan wel weer vaak of ik hem er niet uit zal halen voor iets anders. Bij Rage misschien wel meer dan bij andere kaarten. Keuzes keuzes keuzes, blijf mijn deck steeds evalueren en doe soms wat wijzigingen maar dat is nooit ideaal voor je kaartlevels natuurlijk. :)

Ik gebruik nu die met de Princess er in: https://spy.deckshop.pro/player/92GVJP8PP/decks
Oef, een hoop epics! Dat is extreem lastig levelen. Als je serieus voor levels gaat raad ik max 1 legendary aan (die ga je niet kunnen maxen, maar misschien wel naar level 4 door in de shop te kopen) en 1 epic (constant requesten op zondag, 1,5 jaar requesten voor max.....)
Het lijkt me een lastig deck om mee te verdedigen, gaat je dat een beetje goed af?
xeoMe schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 11:36:
Had even 10k gold nodig voor de 16x epic chest dus maar even gebruik gemaakt van de acties uit de winkel.
Weer een legendary gehad en wat upgrades kunnen halen.

Heb even een deck via statsroyale gehaald wat matcht met mijn kaarten en levels. Ga eens kijken of ik deze onder de knie kan krijgen.
[afbeelding]
Heb alleen ipv de kobolden de speerkobolden gepakt anders had ik helemaal geen anti-air

PS: die tip van laatst valkyrie en hog erachter die pusht is echt super nice! Thumbs up!
Graag gedaan!
Pas wel op met veel geld uitgeven in het begin, later krijg je simpelweg meer kaarten voor dezelfde deal.
Als je 1 deck upgrade en weinig legendaries uit de shop koopt zal je geen problemen krijgen met goud. Ik heb bijna mijn deck op max en zit nog op 250k goud.
Zelfde geldt voor epic chests, op hogere arena's zitten er meer epics in dezelfde chest.

Kies voor jezelf, sommige kopen alle arena offers, andere geven 10-15 euro in de maand uit. Maar het spel is prima f2p te spelen. (ik zit op 4800 trophies en heb in 2 jaar tijd 10 euro uitgegeven).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

IdieEasy schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 11:42:
[...]

Oef, een hoop epics! Dat is extreem lastig levelen. Als je serieus voor levels gaat raad ik max 1 legendary aan (die ga je niet kunnen maxen, maar misschien wel naar level 4 door in de shop te kopen) en 1 epic (constant requesten op zondag, 1,5 jaar requesten voor max.....)
Het lijkt me een lastig deck om mee te verdedigen, gaat je dat een beetje goed af?
Daar zeg je me wat, nog niet eens aan gedacht. Heb nu de ballon op 6 en de rest op 5. Had natuurlijk wel door dat het langzaam aan gaat maar er niet bij stil gestaan dat het met Epics om die (voor de hand liggende) reden eigenlijk traag gaat. Ik vind het deck overigens wel erg fijn spelen tot dusverre!

Verdedigen gaat meestal wel goed, natuurlijk heb je decks waar je het zwaar tegen hebt maar met bevriezen en dan skeleton army of de minions kan ik al aardig wat verdedigen. Arrows doen het ook goed tegen sommige troepen en de Valkyrie doet het aardig als tank zo nodig. Soms gebruik ik mijn rage ook defensief of juist de ballon, bijvoorbeeld bij een giant + wiz push, skeleton army voor de giant gooien en dan de ballon over de rivier sturen zodat de wiz daar op gaat mikken.

Zal toch eens kijken naar alternatieven. Ik had eerder op de plek van de princess overigens de graveyard om ook Hogs te kunnen pullen en het is een fijne verdediging tegen de hog, prince, pekka etcetera vooral vanwege die vier kleine rakkers die er nog uit te voorschijn komen. Misschien toch terug daar heen i.v.m. het levelen, heb die nu op 8.

Minions en Arrows heb ik nu op 12. Ik focus me qua kaarten vragen nu sowieso eerst op de Valkyrie naar level 10.

Dank voor je advies in ieder geval! Zeker iets om mee te nemen. Ik heb nu de 3969 aan getikt gisteren en wil heel graag over die 4K heen komen. Daar kunnen dit soort tips bij helpen natuurlijk. :)

edit: thinking of it: misschien dat ik sk-army vervang door gob gang. Hebben praktisch dezelfde mogelijkheden (plus dan extra aerial damage) en zijn op grofweg dezelfde wijze te elimineren. Elixir kost is ook gelijk, maar die gang is makkelijker te levelen. Heb ze nu op level 9. Straks in de trein naar huis eens mee aan de slag.

Als ik de princess en sk-army vervang kom ik op 3 epics, 2 rare en 3 common. Alleszins beter dan nu (4 epic, 1 legendary, 1 rare en 2 common).

[ Voor 16% gewijzigd door snmght op 01-05-2018 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odicus
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 29-01-2024
Ik weet niet of dit het juiste topic is, maar ik wil me graag aansluiten bij de Tweakers clan. Mijn ingame naam is Odicus. Momenteel 3223 trofeeen en lvl 12. Speel dagelijks voor kroonkist en doneer ook dagelijks. Laatste tijd eigenlijk alleen maar focus op 2-tegen-2 vanwege tijdgebrek. Huidige clan verlaten vanwege inactiviteit overige leden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Je speelt niet dagelijks voor kroonkist, die is er niet meer. ;)
ik ga me in een hoekje zitten schamen :X

Maar verder ben je van harte welkom en is er plek in Tweakers2! Ik zal even in de clan chat melden dat er een verzoek is. Kun je je player ID (hashtag op je profiel) ook plaatsen?

[ Voor 11% gewijzigd door snmght op 01-05-2018 13:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

snmght schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 13:06:
Je speelt niet dagelijks voor kroonkist, die is er niet meer. ;)

Maar verder ben je van harte welkom en is er plek in Tweakers2! Ik zal even in de clan chat melden dat er een verzoek is. Kun je je player ID (hashtag op je profiel) ook plaatsen?
Crown chest is er gewoon nog, clan chest is er niet meer ;)

Crown chest is erg belangrijk, het is 2x een golden chest, met 2x extra kans op legendary/epic!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fevo-1190
Odicus schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 13:04:
Ik weet niet of dit het juiste topic is, maar ik wil me graag aansluiten bij de Tweakers clan. Mijn ingame naam is Odicus. Momenteel 3223 trofeeen en lvl 12. Speel dagelijks voor kroonkist en doneer ook dagelijks. Laatste tijd eigenlijk alleen maar focus op 2-tegen-2 vanwege tijdgebrek. Huidige clan verlaten vanwege inactiviteit overige leden.
Pb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• claudior
IdieEasy schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 10:54:
Maar dat is mijn punt dus ook, waar jullie het over hebben zijn geen "eerlijke" vergelijkingen.

Lumberjack (4) + barbs (5) + witch (4) = 13 elixer, evt hog (4) erbij = 17 elixer.
Logisch dat hij dit niet met een wizard (5) kan tegen houden. Maar een fireball log, of wizard + barbs, of of of, maakt hier gehakt van.

Als je 17 elixer in een push hebt ben je al aan het winnen, dit kan verdedigd worden, en het kan weer "gelijk" komen daarna, maar in essentie ben je aan het winnen.
Ja natuurlijk, ik bedoel ook een verdediging waar - bijvoorbeeld - een wizard onderdeel van is. Dus gooi er nog een inferno tower en een knight bij ofzo :) Ik bedoel een verdediging waar ik het normaal niet tegen op zou kunnen nemen, die door de rage van de lumberjack geen kans hebben. En uiteraard, lang niet alle defenses komt dit door heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

We zijn ook nog op zoek naar vers actief bloed in tweakers.net
Level maakt niet uit, groei je snel genoeg in.

[ Voor 27% gewijzigd door Get!em op 01-05-2018 14:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Royy90
Get!em schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 14:19:
We zijn ook nog op zoek naar vers actief bloed in tweakers.net
Level maakt niet uit, groei je snel genoeg in.
Kleine aanvulling:
50 donaties per week
Drie wars per week waarvan 1 verplicht
Doe je mee met de war dan speel je alle 3 de potjes.

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odicus
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 29-01-2024
Voor het eerst Clan Wars gedaan: 3/3. Moet me nog wel inlezen in de hele gedachtengang erachter. Wat voor beloning zit er in voor de individu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Odicus schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 11:13:
Voor het eerst Clan Wars gedaan: 3/3. Moet me nog wel inlezen in de hele gedachtengang erachter. Wat voor beloning zit er in voor de individu?
Als ik het goed heb begrepen is de beloning op zich vergelijkbaar met de oude clan chest. Je haalt de hele week punten (kunnen meerdere wars zijn) en na een week (kunnen meerdere wars in gevoerd zijn) krijg je o.b.v. ranking van je clan allemaal dezelfde kist. Heb er zelf so far 1 kunnen openen en die was bagger.

http://clashroyale.wikia.com/wiki/Clan_Wars

Onderaan die pagina vind je een tabel, daaruit blijkt wel dat als je clan in een hogere divisie komt de beloningen beter zijn. Maar ik weet zelf nog niet precies hoe we het op dat gebied doen en hoe makkelijk of moeilijk het is om in divisie te stijgen. Als ik zo kijk geloof ik dat ween 'Bronze 3rd' kist hebben gehad.

Legendary 1st is niet slecht dan weer:
4,410 gold / 630 cards / guaranteed 1 Legendary + 15 Epics + 126 Rares

[ Voor 35% gewijzigd door snmght op 04-05-2018 11:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nino_070
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 01-09 16:28
@IdieEasy een aantal maanden terug heb je mij het lavaloon deck geadviseerd, en als vriend toegevoegd. Ben echter nog steeds niet terug op het oude niveau ondanks dat alles high level is.

Zou dit deck inmiddels niet meer werken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

nino_070 schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 12:43:
@IdieEasy een aantal maanden terug heb je mij het lavaloon deck geadviseerd, en als vriend toegevoegd. Ben echter nog steeds niet terug op het oude niveau ondanks dat alles high level is.

Zou dit deck inmiddels niet meer werken?
Lavaloon heeft het inderdaad lastig in de huidige meta, maar het is zeker wel mogelijk.

Misschien kan dit je helpen?

snmght schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 11:48:
[...]

Als ik het goed heb begrepen is de beloning op zich vergelijkbaar met de oude clan chest. Je haalt de hele week punten (kunnen meerdere wars zijn) en na een week (kunnen meerdere wars in gevoerd zijn) krijg je o.b.v. ranking van je clan allemaal dezelfde kist. Heb er zelf so far 1 kunnen openen en die was bagger.

http://clashroyale.wikia.com/wiki/Clan_Wars

Onderaan die pagina vind je een tabel, daaruit blijkt wel dat als je clan in een hogere divisie komt de beloningen beter zijn. Maar ik weet zelf nog niet precies hoe we het op dat gebied doen en hoe makkelijk of moeilijk het is om in divisie te stijgen. Als ik zo kijk geloof ik dat ween 'Bronze 3rd' kist hebben gehad.

Legendary 1st is niet slecht dan weer:
4,410 gold / 630 cards / guaranteed 1 Legendary + 15 Epics + 126 Rares
Hier maakt ash een redelijk duidelijke vergelijking, maar in lage arena's krijg je significant minder.

[ Voor 52% gewijzigd door IdieEasy op 04-05-2018 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

-oops dubbel post, my bad!-

[ Voor 97% gewijzigd door IdieEasy op 04-05-2018 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nino_070
IdieEasy schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 12:52:
[...]

Lavaloon heeft het inderdaad lastig in de huidige meta, maar het is zeker wel mogelijk.

Misschien kan dit je helpen?

[video]
[video]
Thanks, die Bochum is zo tering goed :o . Nu weer 3 weekjes wachten tot ik wachters op level 6 heb dan maar :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

nino_070 schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 13:12:
[...]

Thanks, die Bochum is zo tering goed :o . Nu weer 3 weekjes wachten tot ik wachters op level 6 heb dan maar :+
Yup, bochum is echt belachelijk.
Maar je hebt gelijk hoor, de laatste tijd werkte lavaloon niet zo goed. Maar het is nou niet zo dat je er niet mee kan groeien. Ik speel al maanden met een off-meta deck en zit momenteel op 4.9k. Nou is mijn deck bijna maxxed, dus het mag ook wel....

Maar zoek vooral wat videootjes op, de manier van spelen van lavaloon is niet veranderd. Dus oude videos zijn nog best relevant. En als je echt zo vast zit is de kans groot dat je een aantal fouten maakt die je wel zal herkennen als je meer speelt.

Daag me anders een keertje uit als je me online ziet, dan kan ik een beetje beoordelen hoe je speelt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nino_070
@IdieEasy Ongetwijfeld, ik zal je een keer lastigvallen met een potje! Veel mensen zitten nu op hun PR en ik zit met hetzelfde deck 400 cups eronder, dus dat ik iets fout doe is duidelijk haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nano2009
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14:19
Even een vraag voor de leden van tweakers.net: ik zit vanaf het begin van royale in die clan en ben nu ineens gekickt? Misschien omdat ik nu een weekje op vakantie ben en daarom geen wars meespeelt (gemeld in de chat en daarvoor wel actief meegedaan). Beetje apart dat er dan vervolgens meteen gekickt wordt.. Beetje jammer dat het allemaal zo serieus genomen wordt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Royy90
Nano2009 schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 17:38:
Even een vraag voor de leden van tweakers.net: ik zit vanaf het begin van royale in die clan en ben nu ineens gekickt? Misschien omdat ik nu een weekje op vakantie ben en daarom geen wars meespeelt (gemeld in de chat en daarvoor wel actief meegedaan). Beetje apart dat er dan vervolgens meteen gekickt wordt.. Beetje jammer dat het allemaal zo serieus genomen wordt
Wat is je gebruikersnaam? We kicken mensen die niet 3/3 collection day spelen, mensen die wel collection maar geen war day spelen en je moet minimaal 1 war per week spelen. Hierover zijn ook berichten verstuurd naar de inbox. Indien je vakantie was gemeld dan hebben we dit genoteerd en zou je dus niet worden gekickt... tenzij je halve wars hebt gespeeld.

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Registratie: April 2010
  • Niet online
Nano2009 schreef op zaterdag 5 mei 2018 @ 17:38:
Er was een keer iemand perongeluk twee keer achter elkaar gedemote, waardoor hij/zij werd gekicked. Misschien was jij dat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Royy90
Stravincy schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 12:32:
[...]

Er was een keer iemand perongeluk twee keer achter elkaar gedemote, waardoor hij/zij werd gekicked. Misschien was jij dat?
Via DM al opgelost/opgehelderd. Foutje van onze kant en hij mag terugkomen, maar nog niks weer gehoord.

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nino_070
@IdieEasy Nou, ik was behoorlijk kansloos. Heb je toevallig een anti-deck met die infernodraak of was ik zo slecht? :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Vacatures: Clan Tweakers.net heeft nog 3 plekjes vrij! Lvl maakt niet uit, actief spelen en doneren wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

nino_070 schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 20:08:
@IdieEasy Nou, ik was behoorlijk kansloos. Heb je toevallig een anti-deck met die infernodraak of was ik zo slecht? :P
Ik heb inderdaad een deck wat behoorlijk goed kan afstraffen als er dure kaarten gespeeld worden (bridge spam), en daarbij was de tombstone je laatste kaart volgens mij.

Wat je heel goed deed was die lava hound/ balloon splitpush toen ik (stom stom stom) 10 elixer in 1 lane gooide. Dat deed erg veel damage en ik had daar zo snel geen antwoord op.

Wat je meer kan proberen te doen is cyclen, je ging nu al lava hounds spelen terwijl je geen idee van mijn deck had. Lavahound zonder support is nutteloos, het is als een giant zonder support, die kan je met skeletons nog voor 90% counteren :+

Nou had je ook een lastige match up hoor, ik heb erg veel snelle/charge troops erin zitten. Maar dit is wel een "meta" deck, dus dit zal je meer tegen komen in challenges. Op ladder zal dat nog 1-2 maanden duren, omdat mensen op ons niveau de levels niet snel genoeg omhoog krijgen.

Hou ook in de gaten dat je dus niet per se een lavahound nodig hebt in de eerste 2 minuten, sommige spelers doen dat wel, sommige niet. Kijk wat video's en leer vooral hun gedachtengang erachter. Dat is belangrijker dan het deck wat ze spelen.

Daag me vooral nog eens uit, kunnen we beiden alleen maar van leren!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nino_070
@IdieEasy Ik weet dat Bochum dat altijd zegt: lavahond zo lang mogelijk uitstellen, maar op een gegeven moment loopt die elixirbalk vol en als ik je deck niet weet kan ik inderdaad ook lastig een andere zet doen. Bijv een megagunsteling achter mijn toren gooien zou ik dan moeten doen.
Eigenlijk had ik in theorie best moeten kunnen winnen, je enige air defense was de infernodraak en zappies; de draak kan ik zappen en de zappies gaan dood door vuurbal. Maarja, die snelle cycle is wel lastig inderdaad en ik wist op een gegeven moment echt niet wat te doen :P

Trouwens, ik ga nu eindelijk weer wat naar mijn oude niveau in de ladder. Zit maar 60 trofs onder jou :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

nino_070 schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 10:35:
@IdieEasy Ik weet dat Bochum dat altijd zegt: lavahond zo lang mogelijk uitstellen, maar op een gegeven moment loopt die elixirbalk vol en als ik je deck niet weet kan ik inderdaad ook lastig een andere zet doen. Bijv een megagunsteling achter mijn toren gooien zou ik dan moeten doen.
Eigenlijk had ik in theorie best moeten kunnen winnen, je enige air defense was de infernodraak en zappies; de draak kan ik zappen en de zappies gaan dood door vuurbal. Maarja, die snelle cycle is wel lastig inderdaad en ik wist op een gegeven moment echt niet wat te doen :P

Trouwens, ik ga nu eindelijk weer wat naar mijn oude niveau in de ladder. Zit maar 60 trofs onder jou :)
Waarom is een andere zet lastig? Je kan minions splitten, je kan mega minion achterin plaatsen (ideaal, deze is traag dus je "banked" elixer), je kan gob gang splitten en je kan tombstone plaatsen. Er is 1 start-hand waar je even niets mee kan (fireball zap balloon lavahound) maar dan wacht je even af wat de tegenstander speelt en reageert daarop. Je kan dan fireball gebruiken om value te halen en tegelijk te cyclen (op pomp/archers/musketeer etc etc etc) en dan kom je weer in een betere cycle.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Tijd voor wat regels rond de Clan War. Deze gelden specifiek voor Tweakers2, dus lees even mee als je daarin zit.

1) Speel zo vaak mogelijk mee. Permanente inactiviteit in wars is niet toegestaan.
2) Als je een voorbereidingsaanval doet, doe je ze alle drie.
3) Als je voorbereidingsaanvallen hebt gedaan, valk je ook aan in de final battle.

Als je nog niet zo goed bent in het spelen met decks die anders zijn dan je normale deck, vraag dan hulp in de chat. Post bijvoorbeeld het deck waar je aan denkt zodat de ervarener spelers even kunnen kijken. Bij een win post je de replay bij voorkeur in de chat zodat anderen daar weer van kunnen leren.

Het breken van regels 1, 2 en 3 leidt tot een waarschuwing / demote / kick door de leader of co-leaders. Uiteraard is het allemaal geen probleem als je op vakantie bent of er een andere reden is voor tijdelijke inactiviteit, dat geldt voor de donaties ook al.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wout.rits
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 07-04 22:30
Is er nog plaats in 1 van tweakers clans?
Ingame naam watou
bekers momenteel 2300
level 7
elke dag actief
ben aan het werken naar level 8 en wil meedoen in clanwars
(huidige clan is niet actief genoeg en heeft geen wars)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

wout.rits schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 14:15:
Is er nog plaats in 1 van tweakers clans?
Ingame naam watou
bekers momenteel 2300
level 7
elke dag actief
ben aan het werken naar level 8 en wil meedoen in clanwars
(huidige clan is niet actief genoeg en heeft geen wars)
Tweakers.net heeft nog een paar plekjes over. Je bent welkom. We hebben drie wars per week, de laatste drie waren we eerste.
Tag: 2G8YQUP

https://link.clashroyale....tkgw2hmm&platform=android

[ Voor 6% gewijzigd door Tukk op 31-05-2018 15:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Afuni
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 14-09 10:25
Ik zie dat er nog steeds enkele plaatsjes zijn.

Kan ik jullie misschien vervoegen?
Actieve speler met 2781 bekers en level 9.
Ingame naam: afuni

Huidige clan is an sich wel ok maar scoort niet zo goed in Wars (meestal 4e recentelijk) omdat er attempts overblijven en een aantal spelers ook echt gewoon niet zo goed zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Afuni schreef op maandag 11 juni 2018 @ 13:19:
Ik zie dat er nog steeds enkele plaatsjes zijn.
Activatie link gestuurd. Zal je aankondigen in de clan. Regels hoor je zo van een leider.

Nog 2 plekken over.

[ Voor 4% gewijzigd door Get!em op 11-06-2018 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXYWOXY
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-09 15:07
*snip* Dit valt onder werving en staan we niet toe...

[ Voor 83% gewijzigd door Geronimous op 18-06-2018 14:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fevo-1190
TR is voldoende

[ Voor 90% gewijzigd door Geronimous op 18-06-2018 14:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

TR is voldoende

[ Voor 91% gewijzigd door Geronimous op 18-06-2018 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefandepefan
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 05-09 11:57
Als er nog plek is. Naam is gelijk aan deze username :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Er is nog 1 plek vrij in Tweakers 2 #GORL09. Noem je Tweakers nick in de aanmelding.

Verder gaan we onze derde overwinning behalen in vijf zes wars! Super goed bezig allemaal. Helaas houdt niet iedereen zich consequent aan de regels rond de clan war en vanaf de volgende war gaan we dan ook in dit topic bijhouden wie er op waarschuwing / demote / kick staat. Na elke war zal ik een overzicht maken van de resultaten en statistieken, en helaas ook de strikes.

Na deze war het eerste overzicht (nog zonder strikes dus).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Stefandepefan schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 12:43:
Als er nog plek is. Naam is gelijk aan deze username :)
Pm gestuurd voor tweaker.net

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

...(niet goed gelezen)

[ Voor 101% gewijzigd door Tukk op 14-06-2018 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 06:12
Ik heb ook maar een pm gestuurd, ook zelfde username

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Floks schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 16:41:
Ik heb ook maar een pm gestuurd, ook zelfde username
Niet naar mij in iedergeval :), maar ik nu wel naar jou.

Welkom alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 06:12
Thanks, waar vind ik trouwens de regels?

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

War report Tweakers2 van 14/6: The Gigantic War of Courage.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/M6x2i0r5tudjTQvePxT3AQ3m/full.jpg

Gefeliciteerd met de eerste plaats! Dit is de derde eerste plaats in zes wars en brengt ons op een nieuwe trophy high van 908. Omdat dit ook de eerste war van het nieuwe seizoen was, is meteen de mooiste kist gegarandeerd. Vanaf de volgende war tellen strikes mee, dus let op als je meedoet!

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2018 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

War report van Tweakers 2 van 16 juni:The Monumental Clash of Greatness

War2

Helaas een vierde plek. We hadden een gelijk aantal crowns als de tweede plek dus al we al onze aanvallen hadden gedaan hadden we tweede kunnen zijn. Het verlies in kronen is beperkt, -14.

Strikes:

Vlexan (2): Niet al je voorbereidingsaanvallen, geen final attack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
Allen,

Ik maak nu al een tijd gebruik van het volgende deck en win veel matches omdat deze kaarten wel hoog zijn maar verlies ook vaak omdat ik bijv. geen building heb of een high damage spell card.
Merk ook dat ik met 3 troepen kaarten snel dood ben tegen een wizard, log of andere splash dmg.

https://www.deckshop.pro/...noD-Ghost-Bandit&arena=10

Fire spirits lvl 11
Pekka lvl 5
Baloon lvl 5
Valkerie lvl 7
Goblin gang lvl 11
Lumberjack lvl 2
Arrows lvl 10
Minions lvl 10

Eigen level is bijna lvl 10

Hebben jullie tips? Heb helaas niet veel legendarys
Pagina: 1 ... 21 ... 25 Laatste