Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sigon
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 07-07 21:09
Ik heb een vraag over een Add On op mijn Nas. Ik wil graag het programma Sonarr installeren, echter loop ik tegen een probleem aan.
Ik heb de pakketbronnen van o.a. Synocommunity toegevoegd. Ik heb o.a Couchpotato; SABnzb en Sick Rage geïnstalleerd, echter wil ik het programma Sonarr graag installeren (in plaats van Sickrage). Ik liep bij de installatie een maand geleden tegen problemen aan. Sonarr staat in mijn overzicht van Add Ons (Package Center/ gemeenschap), maar als ik op de knop 'installeren' druk gebeurd er niks. Volgens https://github.com/Sonarr/Sonarr/wiki/Installation heb ik ook een programma 'Mono' nodig, echter staat deze ook niet in de lijst.

Heeft iemand misschien wat tips voor mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze vraag had prima gepast in [Synology] Packages. Dat geschreven hebbende, wat is het vertrouwensniveau in het Package Center (zie: Package Center configureren)? Om pakketten van SynoCommunity te kunnen installeren moet het niveau worden ingesteld op Synology Inc. and trusted publishers.

Ai, ik zie nu dat je de vraag al eerder stelde en dat je dat niveau had aangepast (sigon in "[Synology] Vraag en antwoord - deel 2"), maar geen antwoord kreeg. Ik heb op mijn DS215j getest of het nog verschil maakte of het bètakanaal is ingesteld (maakte bij mij niets uit voor het kunnen installeren van Sonarr). Mono is namelijk in twee smaakjes te verkregen. Is Mono als package wel zichtbaar voor jou als je die instelling (bèta toestaan) verandert?

Op basis van een gesloten issue op Synocommunity's Github (DS216play unable to install Sonarr #1954) lijkt toestaan van bèta de oplossing te zijn.
quote: Dr. Bean
Mono 4.0.4.1 is available as a beta package. You can enable beta packages in the Package Center settings.
Mono 3.x (the current stable version for other arches) won't be made available for Monaco.
Wellicht ten overvloede: Monaco is de naam/architectuur van de processor in de DS216play.

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2016 22:59 . Reden: Vraag was al gesteld, maar geen reactie in de draad. Oplossing op Github. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Schopje naar Opslagtechnologie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sigon
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 07-07 21:09
Bedankt voor je antwoord. Dat is inderdaad de oplossing. Beta aangezet; Mono verschijnt en daarna Sonarr te downloaden. Top!

Compleet andere vraag, hopelijk kan dit hier (gezien deze ook gesteld kan worden in het Synology deel) ook. Ik ben kort geleden verhuisd. Nu ipv Ziggo tijdelijk KPN. Nas is gewoon bereikbaar via de PC. Via DS assistant en via de browser. Naast de PC had ik mijn Raspberry via NFS verbonden met de NAS. Echter als ik nu naar de opgeslagen mappen ga op de Raspberry, krijg ik de melding (kan niet verbinden met netwerk server). Enig idee aan wat dat kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraz
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:08

Kraz

Saving the world

sigon schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 23:56:
[...]

Bedankt voor je antwoord. Dat is inderdaad de oplossing. Beta aangezet; Mono verschijnt en daarna Sonarr te downloaden. Top!

Compleet andere vraag, hopelijk kan dit hier (gezien deze ook gesteld kan worden in het Synology deel) ook. Ik ben kort geleden verhuisd. Nu ipv Ziggo tijdelijk KPN. Nas is gewoon bereikbaar via de PC. Via DS assistant en via de browser. Naast de PC had ik mijn Raspberry via NFS verbonden met de NAS. Echter als ik nu naar de opgeslagen mappen ga op de Raspberry, krijg ik de melding (kan niet verbinden met netwerk server). Enig idee aan wat dat kan liggen?
Waarschijnlijk heeft je NAS een ander IP adres gekregen.
Even opnieuw aanmaken dus of gewoon aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi Sigon,

Ik vind snelle vraagjes geen eigen topic waard. Daarvoor moet je topicstart uitgebreider. Maar je kunt je vraagjes prima in de Synology-topics stellen. Packages voor addons en Vraag & Antwoord voor andere vraagjes.

Succes!

Vriendelijke groet,
CiPHER
Moderator OT
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.