Volgens dit topic (http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1502267) zou ik eigen onderzoek moeten doen voor ik hier een aankoopadvies aan jullie vraag. Uiteraard doe ik dat natuurlijk graag. Wat ik hier vaak zie is dat aankoopadviezen zijn voor een pc die een bepaald doeleinde heeft. Ook heb ik het idee gekregen dat dat doeleinde nogal wat uitmaakt in bepaalde keuzes voor componenten.
Aangezien ik een multiuse pc zou willen samenstellen, loop ik een beetje vast in het eigen onderzoekdeel voor een aankoopadvies van jullie. Ik zou graag een pc willen samenstellen voor gaming, studie, programmeren, film kijken (op een groter scherm), virtualiseren van machines ed en een dualboot os (linux en windows).
Maar hoe zorg ik dan dat componenten passen bij de verschillende soorten gebruik?
Bij voorbaat dank.
Aangezien ik een multiuse pc zou willen samenstellen, loop ik een beetje vast in het eigen onderzoekdeel voor een aankoopadvies van jullie. Ik zou graag een pc willen samenstellen voor gaming, studie, programmeren, film kijken (op een groter scherm), virtualiseren van machines ed en een dualboot os (linux en windows).
Maar hoe zorg ik dan dat componenten passen bij de verschillende soorten gebruik?
Bij voorbaat dank.
je mag me nickname afkorten (vapori bv)