Hallo
Ik ben vanplan om een zelf een pc in elkaar te steken, het is mijn eerste keer dus weet niet echt op wat ik moet letten.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
het is om games te spelen en voor schoolwerk
Wat mag het systeem gaan kosten? €1000-€1500
Heb je een absolute maximumprijs? max 1600
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model: cooler master G750M
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? Intel Core i7 6700K, MSI Z170I GAMING PRO AC, GeForce GTX 970
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen. Ik dacht om waterkoeling te gebruiken omdat het stil is.
Ga je overklokken? in de toekomst misschien
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen? ja toekomstige games op max spelen
Wat verwacht je van ons?[i]
hoe moet ik hier aan beginnen of moet ik iets anders doen
Wat ik dus zou willen is een zo krachtig en stil mogelijke pc.
Alvast bedankt
Ik ben vanplan om een zelf een pc in elkaar te steken, het is mijn eerste keer dus weet niet echt op wat ik moet letten.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
het is om games te spelen en voor schoolwerk
Wat mag het systeem gaan kosten? €1000-€1500
Heb je een absolute maximumprijs? max 1600
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model: cooler master G750M
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? Intel Core i7 6700K, MSI Z170I GAMING PRO AC, GeForce GTX 970
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen. Ik dacht om waterkoeling te gebruiken omdat het stil is.
Ga je overklokken? in de toekomst misschien
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen? ja toekomstige games op max spelen
Wat verwacht je van ons?[i]
hoe moet ik hier aan beginnen of moet ik iets anders doen
Wat ik dus zou willen is een zo krachtig en stil mogelijke pc.
Alvast bedankt