Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soldaatje
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Zag net op de site van de ING dat de tarieven van de betaalpakketten (NL) weer verhoogd worden per 1 januari:

https://www.ing.nl/partic...egelen-in-2016/index.html
https://www.ing.nl/media/...16%29%20_tcm162-93774.pdf
Nieuwe betaalpakket tarieven
Tarief per kwartaal

Huidig tarief

(vastgesteld op 1-1-2013)
Tarief per 1 januari 2016
OranjePakket € 4,10 € 4,35
BasisPakket € 4,35 € 5,00
BetaalPakket € 9,00 € 9,50
RoyaalPakket € 16,25 € 17,25
Extra Betaalpas € 2,87 € 3,00
Ik vind het opmerkelijk dat zo'n verhoging niet gemeld is aan mij als klant en dat er ook niks over te vinden is in het nieuws. Een mailtje had ik wel verwacht.
Bij andere banken wordt ik elke maand gespamd met mailtjes over rentewijzigingen, en ING meldt niks?
Het gaat niet om veel geld, maar toch. :)

OH, crap, het is in een ander topic al gemeld...sorry.
Het 'Welke bank?' topic

[ Voor 4% gewijzigd door Soldaatje op 28-12-2015 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRG550
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 04-06 23:09
Ik heb hierover op 5 oktober al een bericht ontvangen via de ing app/mijn ing omgeving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
tja, alles wordt duurder natuurlijk. maar goed mischien toch maar eens kijken of het gras bij de buren intussen daadwerkelijk niet groener is ;)

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Dat heeft als bericht in internetbankieren gestaan bij mij. Datum weet ik niet precies maar > 2 maanden geleden.

Zolang er mensen zijn zal de wereld nooit duurzaam worden.
Zijn er wel genoeg kliffen op de wereld waar 8 miljard mensen zich als lemmingen vanaf kunnen storten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soldaatje
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Bastien schreef op maandag 28 december 2015 @ 16:56:
Dat heeft als bericht in internetbankieren gestaan bij mij. Datum weet ik niet precies maar > 2 maanden geleden.
Ja, ik zal daar voortaan wat beter naar kijken, ik zie het nu ook. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxHardcore
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15-04 20:33
standaard zit je op het basispakket, je kan via mijning switchen naar het oranjepakket, scheelt toch weer iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnovos
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
ING heeft het eerst via de pers naar buiten gebracht, op 1 oktober 2015: http://www.nu.nl/geldzake...iere-rekeninghouders.html

Daarna pas klanten. Ik kreeg digitaal bericht op 15 oktober. Beetje rare volgorde.

Cetero censeo Dynalogic delendam esse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapotlood
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11:07
Dat zijn aardige verhogingen, van soms 10% zo te zien. Met die prijsverhogingen kosten ze eigenlijk net zoveel als KNAB, die in tegenstelling tot ING, hogere spaarrentes biedt én rente op je betaalrekening. Wat mij betreft is het gras inderdaad groener bij de buren in dat geval (om maar niet te spreken van mijn persoonlijke aversie tegen de grootbanken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zr40
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

Zr40

Moderator General Chat

heeft native IPv6

Nee, de tarieven van ING zijn per kwartaal terwijl de tarieven van Knab per maand zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krisp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

Krisp

like.no.other

Zoals gezegd is deze verhoging al gemeld in Het 'Welke bank?' topic. Dit topic gaat daarom dicht. :)

Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Ioniq 28kWh / 9,9kWP zonnepanelen (west) / Panasonic 9kW WP

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.