Nou ik wil je niet ''afzeiken'' of iets in die richting, mijn excuses indien ik serieus overkom.
Maar ik meen het serieus dat je eerst google dient te gebruiken, zelf voor de lol 1x jou probleem/vraag ingevoerd en direct de eerste link geeft het antwoord.
Wat wij dus verwachten van jou:
Zelf op onderzoek uitgaan via bijvoorbeeld google. Stel je vind daar verschillende oplossingen die bij jou niet blijken te werken zit je met een ''exclusief'' probleem, vanaf dat moment ben je hier aan het juiste adres.
Echter zijn we er niet om dit soort basis dingetjes te verhelpen. Waarom niet?
Indien wij jou aansporen zelf op onderzoek uit te gaan zul je zien dat je veel wijzer wordt dan wanneer je alles vraagt en andere het voor je uitzoeken en vervolgens het antwoord hier neerzetten.
Zo doen wij hier op tweakers.net dat met alles, onze wasmachine kaduc? Googlele, tv stuk? Google, internet down? smartphone erbij en googlele.
Lukt het uiteindelijk onszelf niet het probleem op te lossen dan vragen we elkaar om extra hulp.
Doen wij dit allemaal niet dan wordt tweakers.net omgetoverd tot een facebook/nu.nl site wat wij absoluut niet willen hebben. Ook zijn er dadelijk miljoenen topics met vragen waarbij we zoiets hebben van:
PS. dit is niet iets wat wij hier allemaal verzinnen en neerzetten om ''gal'' te spugen richting jou, het staat in de regeltjes van tweakers.net: eerst zelf op onderzoek uitgaan, lukt het allemaal niet een topic starten en geef aan wat je allemaal zelf geprobeerd en onderzocht hebt.
Jij houd je gewoonweg totaal niet aan de regels en doet helemaal niks zelf en je geeft hier niet aan wat je zelf al gedaan hebt.
[
Voor 11% gewijzigd door
LopendeVogel op 30-12-2015 09:26
]