Maar dat is bij Lietske dus niet het geval

Ik vermoed ook hier dat Lietske met bijvoorbeeld een Travelzoom beter af is.
Lees dit artikel anders eens door:
reviews: Travelzooms vergelijkingstestConclusie:
Travelzooms staan niet bekend om de allerbeste beeldkwaliteit of hun lichtsterke objectieven, maar het zijn wel ideale allround-camera's voor op vakantie.
[...]
Dankzij dit enorme zoombereik zijn de camera's zeer veelzijdig en bieden ze zeker meerwaarde ten opzichte van een smartphone.
Is wel van 2014, maar het geeft je wel een startpunt wat je kan verwachten van Travelzooms en de diverse modellen. Laat je overigens niet afschrikken door de eerste zin in mijn quote. De kwaliteit is echt niet zo slecht als dit in eerste instantie doet overkomen. Sterker nog, ik heb foto's gezien van travelzooms waar menig DSLR amateur jaloers op wordt.
Van de modellen in deze test zijn overigens inmiddels enkele opvolgers op de markt die vaak weer net even wat beter presteren dan degene in deze test.
Uiteindelijk komt het er wel op neer dat je gewoon naar de winkel moet gaan en daar de diverse modellen in de hand moet houden en uitproberen. Model A kan er nog zo mooi uit zien, als hij niet lekker in de hand ligt ga je al nat. En zo ook de bediening. Een camera kan nog zo'n goede sensor hebben en mooie foto's maken. Als je niet bij de functies komt die daarvoor zorgen, maak je nooit zo'n mooie foto.
Succes!
[
Voor 16% gewijzigd door
PdeBie op 30-12-2015 08:07
]