Toon posts:

PC Upgraden of Nieuwe GamePC kopen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen

Wat wil je doen met je nieuwe systeem? Gamen
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen? Ik wil vooral gamen met onder andere: H1Z1, GTA 5, CS:GO, Minecraft, COD

Wat mag het systeem gaan kosten? Maximaal 450,-
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn. Niet hoger dan de 450,- ik hoef geen muis toetsenbord etc en ook geen windows besturingssysteem.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model Ja zoals ik al vermeld had, Toetsenbord, muis, muismat, monitor kortom alles.

Wat denk je allemaal nodig te hebben? Een computer (monitor etc heb ik al)
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen. Ik hoeft echt niet alle games op ultra te spelen ik wil gewoon kortom alles op normal kunnen spelen.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden. Geen voorkeuren.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen. Geen.

Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen? Standaard is goed, geen overklokken.

Wat verwacht je van ons?
De laatste en eigenlijk belangrijkste vraag: Vertel hoe we je kunnen helpen met het maken van je keuze. Wil je het nieuwste/snelste/beste/mooiste systeem dat je je maar kunt wensen binnen je budget, of speelt geld geen rol? Wil je weten of/hoe je je build moet aanpassen om aan de gewenste doelen te kunnen voldoen? Of wil je de kosten gewoon zoveel mogelijk terugbrengen en zo veel mogelijk bang-for-buck krijgen?

Ik wil dus voor mijn verjaardag een GamePC voor maximaal 450,-. Ik heb nu een Packard Bell IMedia S1300 Met als processor: AMD Athlon(tm) II X4 605e processor 2.30 GHz. Ram is 4,00 GB. 64Bitsbesturingssysteem. Als je nu door de war raakt leg ik je uit wat ik nou wil. Mijn budget is 450,- dus als het lukt (met mijn eisen) dan wil ik gewoon een gamepc zoals ik vermeld had. Als het slimmer is om gewoon mijn pc te upgraden (met geld etc) dan wil ik dat liever dan een nieuwe GamePC. Leg ook meteen uit waar ik de spullen koop want ik ben echt een pc noob :D. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen! Mvg,

• Ardjee
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08:39
Voor 475 euro kan je de BBG basisgamesysteem halen. Voor het geld een prima optie, maar verwacht er geen wonderen van waarmee je opeens alle recente games op high op steady 60 fps kan spelen.

Upgraden van je huidige systeem zou ik niet aan beginnen.

reviews: Desktop Best Buy Guide - november 2015

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de snelle reactie Ardjee.
Kan je misschien een link sturen van de BBG basisgamesysteem?
Kan ik hiermee wel GTA V op medium spelen en H1Z1 op medium etc?

• Puddi Puddin
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 08:03
Verwijderd schreef op zondag 27 december 2015 @ 23:36:
Bedankt voor de snelle reactie Ardjee.
Kan je misschien een link sturen van de BBG basisgamesysteem?
Kan ik hiermee wel GTA V op medium spelen en H1Z1 op medium etc?
Zekers maar houd er rekening mee dat deze het niet extreem lang meer volhoudt.

#ProductPrijsSubtotaal
1AMD Athlon X4 860K Boxed€ 77,80€ 77,80
1ASRock FM2A68M-HD+€ 46,-€ 46,-
1MSI GeForce GTX 950 2GB Gaming 2G€ 178,95€ 178,95
1Seagate Desktop HDD ST1000DM003, 1TB€ 47,95€ 47,95
1Cooler Master N300 (KKN1, closed)€ 41,95€ 41,95
1Gelid Solutions Tranquillo Rev.2€ 27,90€ 27,90
1Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU€ 38,95€ 38,95
1be quiet! System Power 7 400W€ 41,95€ 41,95
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 501,45

Iets snellere videokaart (helemaal met OC) maar ik betwijffel de CPU. Als ik jou was zou ik w8en tot een 650-700 euro build mogelijk is hier ga je 10x zoveel op vooruit. En dan hoef je over 2 jaar geen nieuwe CPU Mobo en Ram

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de reactie Puddi puddi,

Als ik nou die BBS neem kan ik Gta V etc dus sws op medium maar je zegt dat het niet extreem lang volhoudt. Wat bedoel je hiermee? Dat de BBS binnen een paar jaar kapot is of dat die later geen medium meer aankan. En btw, ik kan altijd upgraden dus als ik geen medium meer aankan upgrade ik de processor etc wel.

• uname -r
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23-07 08:01
Als je het meest uit je budget wilt halen (bang-4-buck), kun je naar mijn mening beter kijken voor deels tweedehandse spullen (met nog garantie). Bijna elk RAM heeft bijv. levenslange garantie.
Met als budget van 450,-, is het naar mijn mening zonde om uit dat te geven aan een game pc met enkel nieuwe onderdelen. Je krijgt er amper game pc voor terug.

Bijvoorbeeld:
Videokaart €110 (ex. verzend): V&A aangeboden: Sapphire Radeon HD 7950 Boost DualX 3GB GDDR5
Processor quadcore €100 (ex. verzend): V&A aangeboden: Intel Core i5 3470 Tray
Moederbord €60 (ex. verzend): V&A aangeboden: ASRock B75 Pro3 nieuw
2x 4GB RAM €39,80 (nieuw incl. verz.): pricewatch: Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU
CASE (nieuw incl. verz.) €37,80: pricewatch: Zalman Z1
Voeding 80+ Silver (nieuw. incl. verz.) €48,80 pricewatch: be quiet! System Power 7 400W
CPU koeler (nieuw incl. verz,) €29,80 pricewatch: Cooler Master Hyper 212 EVO

Totaal €426,20

Je krijgt er denk ik meer voor prestaties in-game voor terug. Vooral met de videokaart.

• MichaelvD
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 28-11 13:59
Verwijderd schreef op zondag 27 december 2015 @ 23:45:
Bedankt voor de reactie Puddi puddi,

Als ik nou die BBS neem kan ik Gta V etc dus sws op medium maar je zegt dat het niet extreem lang volhoudt. Wat bedoel je hiermee? Dat de BBS binnen een paar jaar kapot is of dat die later geen medium meer aankan. En btw, ik kan altijd upgraden dus als ik geen medium meer aankan upgrade ik de processor etc wel.
Kijk 450 is in principe te weinig voor een compleet systeem. Je systeem kan nu misschien gta 5 op medium aan. Maar aan het eind van 2016 zit je met nieuwe games op low of minder dan 1080p resolutie te spelen. Voor dit budget kun je dan beter of kijken wat er 2e hands te krijgen is of doorsparen voor een beter systeem.

Verwijderd

Topicstarter
Maar 2e hands processoren bijv gaan toch niet meer lang mee...

Verwijderd

Topicstarter
Intel Core i5 4690T (max. 3.5GHz) (Haswell) Quad Core Processor
Asus H81M-A Moederbord
8GB DDR3 1600MHz Geheugen
128GB SSD S-ATAIII
1000GB S-ATAIII 7200rpm Harddisk
DVD±ReWriter Dual Layer
Gigabit Netwerk en 5.1 HD Geluid onboard
Intel® HD Graphics 4600 onboard
PCI-express aansluiting voor uitbreiding videokaart
1x VGA, 1x DVI, 1x HDMI
2x USB2.0 voor, 4x USB2.0 + 2x USB3.0 achter
M-ATX Minitower Behuizing (zwart)
420watt ATX Voeding
exclusief besturingssysteem

479,- op compusale is dit een goeie?

• Ardjee
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08:39
Verwijderd schreef op maandag 28 december 2015 @ 01:15:
Intel Core i5 4690T (max. 3.5GHz) (Haswell) Quad Core Processor
Asus H81M-A Moederbord
8GB DDR3 1600MHz Geheugen
128GB SSD S-ATAIII
1000GB S-ATAIII 7200rpm Harddisk
DVD±ReWriter Dual Layer
Gigabit Netwerk en 5.1 HD Geluid onboard
Intel® HD Graphics 4600 onboard
PCI-express aansluiting voor uitbreiding videokaart
1x VGA, 1x DVI, 1x HDMI
2x USB2.0 voor, 4x USB2.0 + 2x USB3.0 achter
M-ATX Minitower Behuizing (zwart)
420watt ATX Voeding
exclusief besturingssysteem

479,- op compusale is dit een goeie?
Not really, want er zit geen GPU in. Gamen zal daarmee dus echt niet gaan.

Tweedehands quadcores van intel vanaf de i5 2XXX serie zijn allemaal CPUS die recente games op vrijwel 60 fps aankunnen. De amd quadcore van het instapsysteem gaat dat al niet meer redden. Het nadeel is dat de intel quadcores al snel nieuw 200 euro kosten. Tweedehands kan je soms 2xxx serie quadcores vinden voor onder de 100 euro. prijs/performancewijs is dat dan stukken gunstiger.

Als je van plan bent om nette fps te halen zou ik toch doorsparen tot je 600 euro hebt. Dan is een nieuwe intel quadcore + passend GPU waarschijnlijk net te doen (wel ga je dan een SSD missen)

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ardjee schreef op maandag 28 december 2015 @ 01:21:
Not really, want er zit geen GPU in. Gamen zal daarmee dus echt niet gaan.
De Intel HD4600 is zeker geen hoogvlieger, maar niet ermee kunnen gamen, is ook érg kort door de bocht. ;) De voeding zal waarschijnlijk ook geen goede kwaliteit meebrengen, ben ik bang.

Verwijderd

Topicstarter
Behuizing: Sharkoon Gaming VG5..
Extra Behuizing Verlichting: Geen extra LED strip..
Voeding: 600W 80+ efficientie..
Moederbord: GigaByte 970A-DS3P
Processor: Amd Quad-Core FX-430..
Koeling: Standaard Koeler
Werk Geheugen: Crucial 8GB DDR3
Hardeschijf: 1000GB sata III Hard..
SSD: Geen SSD
Optische drive: DVD Brander DualLaye..
Videokaart .: AMD Radeon R7 360 2..
Kaartlezer: Geen Kaartlezer
Draadloos Internet: Geen WiFi-adapter
Game Accessoires: Geen
Besturingssysteem: Geen Besturingssyste..
Garantie: 2 jaar carry-in (gra..

488,- Deze wat? :D?

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Geen idee, heb je pricewatch linkjes? De Handleiding Pricewatch legt alles erover uit.

[ Voor 12% gewijzigd door CH4OS op 28-12-2015 01:55 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan m niet vinden daar. Je kan 'm vinden op gamepc-samenstellen.nl De AMD GAME PC

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 01-12 20:05

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Verwijderd schreef op maandag 28 december 2015 @ 01:52:
Behuizing: Sharkoon Gaming VG5..
Extra Behuizing Verlichting: Geen extra LED strip..
Voeding: 600W 80+ efficientie..
Moederbord: GigaByte 970A-DS3P
Processor: Amd Quad-Core FX-430..
Koeling: Standaard Koeler
Werk Geheugen: Crucial 8GB DDR3
Hardeschijf: 1000GB sata III Hard..
SSD: Geen SSD
Optische drive: DVD Brander DualLaye..
Videokaart .: AMD Radeon R7 360 2..
Kaartlezer: Geen Kaartlezer
Draadloos Internet: Geen WiFi-adapter
Game Accessoires: Geen
Besturingssysteem: Geen Besturingssyste..
Garantie: 2 jaar carry-in (gra..

488,- Deze wat? :D?
Nee, en je eerdere systeem ook niet.
Het spijt me, maar voor 450 euro kan en mag je m.i. geen wonderen verwachten. Je krijgt simpelweg geen hardware die nog een jaar of 3 voldoet, maar het is hardware waarmee je als je geluk heb games op low-medium kan spelen met 40 FPS.

Wat je wel kan doen, is tweedehands gaan kijken. Scoor een HD7950, een Intel 2500K of vergelijkbaar, 8GB ram wat momenteel geen drol meer kost. Tweedehands kast voor 30 euro, 500W merkvoeding voor 50 euro, 1TB HDD voor 40-50 euro.

Dan zul je waarschijnlijk net op of over je budget zitten, maar voor 500 euro is het makkelijk mogelijk.
Verwijderd schreef op maandag 28 december 2015 @ 02:01:
Ik kan m niet vinden daar. Je kan 'm vinden op gamepc-samenstellen.nl De AMD GAME PC
En die sites lijken heel leuk, maar dat zijn ze niet. Ze smeren je zooi aan die ze en veel te duur aanbieden en waarvan ik je op voorhand op een briefje kan geven dat het absoluut niet geschikt is om mee te gamen.
Neem nu je AMD systeem. Klinkt leuk, maar er zit een CPU in die niet mee kan komen, een GPU waarmee je met geluk Battlefield 3 op low mee kan spelen, een moederbord waarmee je geen zwaardere CPU's kan draaien (4+1 VRM), een kast die meer glitter dan functie heeft en een merkloze "600W 80+ voeding" waar een fatsoenlijke 300 watt ook volstaat.

Daarnaast betaal je er te veel voor.

[ Voor 10% gewijzigd door Kuusj op 28-12-2015 02:07 ]

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Verwijderd

Topicstarter
Hoe moet ik dit zelf samenstellen?

• Kuusj

Kuusj

Verwijderd schreef op maandag 28 december 2015 @ 02:06:
Hoe moet ik dit zelf samenstellen?
Normaal kijk je in de Pricewatch, daar zoek je componenten uit die je toevoegt aan een wenslijst. Als je in die wenslijst gaat staat onderaan de knop Genereer RML en die code plak je hier.

Maar, hier is een prima tweedehands systeem, iets boven je budget maar er staat nergens dat je niet mag onderhandelen: V&A aangeboden: Intel Core i5 2500K Boxed
Systeem waarmee je GTA V op medium/high met 60 FPS op 1080p kan spelen, of Battlefield 4 op ultra met 60 FPS.

[ Voor 8% gewijzigd door Kuusj op 28-12-2015 02:13 ]

Verwijderd

Topicstarter
Hoe moet ik al die onderdelen van allerlei verschillende mensen kopen..

• Kuusj

Kuusj

Verwijderd schreef op maandag 28 december 2015 @ 02:13:
Hoe moet ik al die onderdelen van allerlei verschillende mensen kopen..
Je hebt al naar de link gekeken? Dat is een compleet en zeer capabel systeem. Als ik jou was zou ik het serieus in overweging nemen. Daarnaast verzoek ik je vriendelijk even wat beter te kijken naar verschillende dingen als de Pricewatch, ik en vele anderen verlenen graag gratis en voor niks onze diensten, maar verwachten wel dat er voldoende inzet van de vrager is :)

En onderdelen van mensen koop je door ofwel langs te gaan, ofwel door ze te laten opsturen. Dat is geen rocket science dunkt me...

Verwijderd

Topicstarter
Maar die is 2e hands zonder garantie hoe kan ik dit vertrouwen..

Verwijderd

Topicstarter
Behuizing:
Corsair Carbide SPEC-03 WHITE
Verlichting:
Geen extra verlichting
Geluidsdemping:
Geen Geluidsdemping
Moederbord:
GIGABYTE GA-B85M-HD3
Processor:
Intel Pentium G3258 Haswell (2x 3200Mhz Unlocked!) Dual Core
Overclock:
Geen Overclock
Processor-Koeler:
Standaard Intel Processor koeler
Geheugen[RAM]:
4GB DDR3 1333Mhz (Geen Heatsink - Single Channel)
Videokaart:
AMD Radeon R7 360 (Asus RADEON R7 360 DC2 2G GDDR5)
Geluidskaart:
Onboard audio 7.1
Hardeschijf 1:
500GB Harde Schijf
Hardeschijf 2:
Geen 2e Harde schijf
Hardeschijf 3: Geen 3e Harde schijfHardeschijf 4: Geen 4e Harde schijfNetwerk: Gigabit LAN (100/1000 Mbit) aansluitingDrive: DVD-RW Dual Layer BranderVoeding: Corsair VS Series VS450Bekabeling: Standaard BekabelingCardreader: Geen cardreaderGarantie: 2 Jaar Carry-in GarantieActie: Kies een aanbieding
Software
Besturingssysteem: Geen besturingssysteemOffice: Geen Office softwareAnti-Virus: Geen Anti-Virus Software

497,-, goede?

• Kuusj

Kuusj

Nee, ook niet....
Deze is zelfs al helemaal belabberd qua prijs/prestatie. Ga nu alsjeblieft eens zelf op zoek naar informatie, ik en anderen hebben je al veel opstapjes gegeven en die lijk je niet aan te grijpen wat ik jammer vind. Een Pentium is leuk voor de overclockers omdat deze unlocked is, maar met dit B moederbord kom je nergens, daar heb je namelijk een Z bord voor nodig. Ik zou bijna vergeten dat dit een dualcore is waarmee je momenteel echt bijna niks meer mee kan. Dan heb je ook maar 4GB ram wat bovendien singlechannel loopt en dus op de halve snelheid tov 2 stickers ram, en nog steeds dezelfde videokaart en een HDD met 500GB waarmee je ook niet mee weg komt.

En hoe je kunt vertrouwen op tweedehands spul als er geen garantie meer opzit? Kortgezegd niet, maar kijk even naar de beoordelingen van de aanbieder en vermijd Marktplaats zo veel mogelijk.

[ Voor 5% gewijzigd door Kuusj op 28-12-2015 02:53 . Reden: Dualcore ]

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Dit gaat niet werken, je zit kant-en-klare systemen te copy-pasten van websites, die zijn over het algemeen vrij duur (zij willen er immers ook aan verdienen). Geef eerst eens aan welke games je zoal speelt en op welke resolutie je speelt. Geef dan ook even je wensen door; op welk grafische niveau wil je die games dus kunnen spelen?

Met copy-pasten van websites en vragen of het goede systemen zijn, zit je hier (simpelweg) aan het verkeerde adres, kijk dan aan de hand van reviews (die je makkelijk kunt vinden als je bijvoorbeeld gaat [google=Intel Pentium G3258 gaming]) of een systeem mogelijk geschikt is.

Je budget is gewoon heel erg krap om er wat leuke dingen mee te doen;

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5-4460 Boxed€ 184,75€ 184,75
1ASRock H81M-HDS R2.0€ 43,95€ 43,95
1Asus Republic Of Gamers STRIKER-GTX760-P-4GD5€ 113,99€ 113,99
1Zalman Z1€ 30,95€ 30,95
1Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU€ 38,95€ 38,95
1Crucial BX200 240GB€ 62,95€ 62,95
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 475,54
Dit is toch best erg basis game PC, eigenlijk en zelfs die is - zoals je ziet - lichtelijk boven budget. Haal je de SSD eraf (de Crucial MX200) dan zit je binnen budget, maar mis je het profijt van een SSD (snel laden van games en opstarten van de PC). Kijk ook even in andere topics, die qua budget bij je in de buurt zitten, dan zie je wat er mogelijk is en misschien kan je schuiven zodat de prijs wat lager wordt, maar of het binnen budget gaat passen, wordt écht heel erg moeilijk.

Budget Gaming PC (€ 500 - € 600)
All-round PC €650
Game pc 600 euro
Simpele Game PC (max 500 eu)
Game PC voor ~500,- exc. videokaart
Gaming pc voor rond de 500 euro excl psu en gpu
kuusj98 schreef op maandag 28 december 2015 @ 02:52:
Nee, ook niet....
Deze is zelfs al helemaal belabberd qua prijs/prestatie. Ga nu alsjeblieft eens zelf op zoek naar informatie, ik en anderen hebben je al veel opstapjes gegeven en die lijk je niet aan te grijpen wat ik jammer vind. Een Pentium is leuk voor de overclockers omdat deze unlocked is, maar met dit B moederbord kom je nergens, daar heb je namelijk een Z bord voor nodig.
Met het budget is overclocken simpelweg geen optie (meer).

[ Voor 30% gewijzigd door CH4OS op 28-12-2015 02:59 ]

• Kuusj

Kuusj

Ik doel dan ook op de bijgevoegde tekst bij de CPU en de bijbehorende onjuistheid.
Hoe dan ook, ook al vervang je de SSD voor een HDD, dan zit je nog steeds riant boven budget.

Ik denk dat je weinig keus hebt, nieuw wordt erg veel compromissen sluiten en tweedehands wordt wat meer werk maar is het wel waard.

Wat je natuurlijk sowieso moet proberen is het budget ophogen naar 500-550, dan kun je kwalitatief al een veel beter plaatje krijgen. We kunnen hier nog 152 posts aan vuil maken, maar dat heeft geen enkel nut. Zeker niet als OP zich niet gaat verdiepen in de materie. We zijn ten slotte geen helpdesk.

[ Voor 9% gewijzigd door Kuusj op 28-12-2015 03:00 ]

• KappaRoss
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 01-03 06:14
Spaar ff door tot 650 euro, dan krijg je tenminste iets waar voor je geld.

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben nog nieuw op tweakers.net en ik snap het niet zo goed. Cptchaos je hebt die onderdelen gezet maar bestel ik ze dan via tweakers.net of niet? en is dit wel een goede pc om games op medium te runnen? dus gta csgo h1z1 etc.

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Mijn budget is aangepast tot 600 euro.
Kunnen jullie mij nu beter helpen?

Bedankt

• WahyuSchmidt
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 09-06 15:10
Verwijderd schreef op maandag 28 december 2015 @ 13:02:
Ik ben nog nieuw op tweakers.net en ik snap het niet zo goed. Cptchaos je hebt die onderdelen gezet maar bestel ik ze dan via tweakers.net of niet? en is dit wel een goede pc om games op medium te runnen? dus gta csgo h1z1 etc.
Via de pricewatch tabel ( Handleiding Pricewatch ) laat Tweakers de zien waar het het goedkoopst is. Je koopt het product niet via Tweakers maar gewoon via een webshop.

__________________________________________________________________________________________

Zoiets?

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5-6400 Boxed€ 192,-€ 192,-
1Gigabyte GA-H110M-S2H€ 50,95€ 50,95
1MSI Radeon R9 380 2GD5T OC€ 188,95€ 188,95
1Cooler Master Elite 342€ 29,80€ 29,80
1Crucial CT8G4DFD8213€ 37,95€ 37,95
1be quiet! System Power 7 400W€ 41,95€ 41,95
1Crucial BX200 240GB€ 62,95€ 62,95
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 604,55

[ Voor 71% gewijzigd door WahyuSchmidt op 28-12-2015 21:08 ]

PSN: Wahyu2304_

Verwijderd

Topicstarter
# Product Prijs Subtotaal
1 Intel Core i5-4460 Boxed € 184,75 € 184,75
1 ASRock H81M-HDS R2.0 € 43,95 € 43,95
1 Asus Republic Of Gamers STRIKER-GTX760-P-4GD5 € 113,99 € 113,99
1 Zalman Z1 € 30,95 € 30,95
1 Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU € 38,95 € 38,95
1 Crucial BX200 240GB € 62,95 € 62,95
Bekijk collectie
Importeer producten Totaal € 475,54

Is deze niet goed...?

Verwijderd

Als die videokaart leverbaar zou zijn was het een wereld systeem, maar helaas.

Edit: zit trouwens ook geen voeding in, gaat sowieso niet werken.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2015 22:33 ]

• Madrox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-11 21:35

Madrox

Oh, Pharaoh!

Verwijderd schreef op maandag 28 december 2015 @ 13:02:
De rode streep boven in je beeld is de menubar; Pricewatch geeft je alle nieuwe produkten, daar vind je produkten van heel veel webshops/winkels; allemaal nieuw. Zodra je doorklikt bij een produkt, kom je vanzelf op de webshop pagina van die winkel en kan je gaan bestellen. Je doet gewoon zaken met de winkel/webshop.

Bij Vraag en Aanbod vind je alle 2de handse produkten aangeboden door je mede tweakers. Het zijn allemaal geregistreerde leden. Mooier is nog dat je van ieder lid kan zien hoe betrouwbaar die is aan de hand van zijn acties in het verleden. Veel betrouwbaarder dan bijv. marktplaats dus.

Suc6!

Voor upgrade, complete zelfbouw, herstellen van windows/software klik hier!

Verwijderd

Topicstarter
Videokaart: Nvidia GTX 970 - Asus STRIX--DC2OC-4GBD5 (Topper van 2015, nieuwprijs is €359,70 !)
Processor: Intel Core i5-4460 Boxed
Moederbord: Gigabyte G1.Sniper B5
SSD / HDD: 250 GB SSD Crucial MX100 / 1 TB HDD
RAM: Crucial Ballistix Tactical 8GB DDR3L-1600 CL8 kit
Voeding: Coolermaster Silent Pro 600W
Monitor: Samsung SyncMaster 2243 - full HD monitor @ 60 HZ
Windows 10 Pro - legitiem / krijg je schoon mee

Voor 500 euro gevonden, goeie? :P (2EHANDS)

• Madrox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-11 21:35

Madrox

Oh, Pharaoh!

Zeer goed mag ik wel zeggen. In ieder geval altijd langsgaan en laten demonstreren hoe het werkt. Laat een game draaien bijv of 3dMark. Dit is nieuw pakweg een 1000 euro configuratie. Bijna te mooi om waar te zijn.
Waar heb je die gevonden eigenlijk ? en kan je de link niet kopieeren, kunnen wij ook even kijken.

[ Voor 40% gewijzigd door Madrox op 28-12-2015 23:39 ]

Voor upgrade, complete zelfbouw, herstellen van windows/software klik hier!

Verwijderd

Topicstarter
Op marktplaats :D

• rickbovenkamp
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 27-11 00:27
Kijk wel uit met zo'n aanbod, zou oplichterij kunnen zijn met die prijs.

• d22wth
  • Laatst online: 18-09 20:25

d22wth

... 𝗁𝖾𝗍 𝗁𝗈𝖾𝖿𝗍 𝗇𝗂𝖾𝗍 𝗉𝖾𝗋𝖿𝖾𝖼𝗍

Dit is volgensmij gewoon oplichterij, gewoon een PC van een nieuwprijs van 800,- en een monitor die 200,- kost.
Ik zal langsgaan en hem daar laten testen. Vooral stresstesten en benchmarken...

𝚒𝙿𝚑𝚘𝚗𝚎 16 𝙿𝚛𝚘 - 𝖱7 5800𝖷3𝖣 - 𝖷63 - 𝖬𝖲𝖨 𝖱𝖳𝖷2070𝖲 - 32𝖦𝖡-3800 - 2𝖳𝖡 𝖲𝖲𝖣 - 𝖧510 𝖤𝗅𝗂𝗍𝖾

• Ugraded
  • Laatst online: 01-12 17:13
d22wth schreef op woensdag 30 december 2015 @ 10:43:
Dit is volgensmij gewoon oplichterij, gewoon een PC van een nieuwprijs van 800,- en een monitor die 200,- kost.
Ik zal langsgaan en hem daar laten testen. Vooral stresstesten en benchmarken...
En natuurlijk niet vergeten even binnenin te kijken :)

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 01-12 07:30
Die pc moet haast wel gebruikt zijn om te minen. Of er is iets anders mis mee. Zit er ook nog garantie op de kaart etc? Of is de pc van de vrachtwagen gevallen?

• d22wth
  • Laatst online: 18-09 20:25

d22wth

... 𝗁𝖾𝗍 𝗁𝗈𝖾𝖿𝗍 𝗇𝗂𝖾𝗍 𝗉𝖾𝗋𝖿𝖾𝖼𝗍

Ugraded schreef op woensdag 30 december 2015 @ 12:07:
[...]

En natuurlijk niet vergeten even binnenin te kijken :)
Inderdaad!

𝚒𝙿𝚑𝚘𝚗𝚎 16 𝙿𝚛𝚘 - 𝖱7 5800𝖷3𝖣 - 𝖷63 - 𝖬𝖲𝖨 𝖱𝖳𝖷2070𝖲 - 32𝖦𝖡-3800 - 2𝖳𝖡 𝖲𝖲𝖣 - 𝖧510 𝖤𝗅𝗂𝗍𝖾

Verwijderd

Topicstarter
Op alles zit garantie
Pagina: 1