Zoals ik hierboven al zei: bij de woofer de spoel in serie. Bij de tweeter de condensator in serie, de spoel parallel.maar hoe moet ik de condensatoren aansluiten? heppie daar ook een schema'tje voor liggen?
Die koop je gewoon bij speakerlandEnneh, die filters:
Hoe moet je die aansluiten, en waar zijn ze te koop??
Ruud (eigenaar) verstuurd onder rembours(f15), maar je kan ook gewoon naar zijn winkel in Oss. Ik weet niet waar je zelf woont, maar het is zeker de moeite waard om er een bezoekje te brengen. Ruud wil je dan ook vast wel ff laten zien hoe je die 3 onderdeeltjes achterop de speakerterminal soldeert. Voor die paar tientjes verschil kan je beter naar een winkel gaan, waar men bereid is je ook goed advies te geven en niet alleen maar een paar units te verkopen. Pas wel op bij Ruud; Een bekende uitspraak van hem: "wat je nu doet is wel leuk, maar als je het echt goed wilt doen". Met als resultaat dat je weer wat poen armer, maar tevreden de zaak uitloopt. Maar jij wilt een budgetspeaker, dus de poot een beetje stijf houden
Achja, je moet toch wat. Het is tentamentijd, dus studieontwijkend gedrag alomVerder helemaal top!!!