Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
gewoon casual gamen. Hoeft niet allemaal in 4k enzo, maar wel het liefst 1080p en 60 fps, want anders ga ik me misschien nog voelen als een console peasant
Wat mag het systeem gaan kosten?
zo tussen de 600 en 800 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ik heb geen losse onderdelen die ik in me nieuwe pc wil zetten, en mijn randapparatuur heb ik nog wel.l
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ik denk een i5 nodig te hebben en een leuke grafische kaart en 1tb aan hdd opslag, maar geen SSD.(kan ik misschien later aanschaffen)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
ik heb voorkeur voor een intel processor en een grafische kaart van nvidia. en waarom:OMDAT
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
het moet werken.
Ga je overklokken?
nee, denk het niet. mij te moeilijk.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb geen flauw idee welke moederbord ik moet kiezen. Ook wil ik wat algemene feedback en tips voor mijn pc.
edit
gewoon casual gamen. Hoeft niet allemaal in 4k enzo, maar wel het liefst 1080p en 60 fps, want anders ga ik me misschien nog voelen als een console peasant
Wat mag het systeem gaan kosten?
zo tussen de 600 en 800 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ik heb geen losse onderdelen die ik in me nieuwe pc wil zetten, en mijn randapparatuur heb ik nog wel.l
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ik denk een i5 nodig te hebben en een leuke grafische kaart en 1tb aan hdd opslag, maar geen SSD.(kan ik misschien later aanschaffen)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
ik heb voorkeur voor een intel processor en een grafische kaart van nvidia. en waarom:OMDAT
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
het moet werken.
Ga je overklokken?
nee, denk het niet. mij te moeilijk.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb geen flauw idee welke moederbord ik moet kiezen. Ook wil ik wat algemene feedback en tips voor mijn pc.
edit
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 184,80 | € 184,80 |
1 | ASRock B85M Pro4 | € 61,95 | € 61,95 |
1 | MSI GeForce GTX 960 GAMING 4G | € 239,- | € 239,- |
1 | Seagate Desktop HDD ST1000DM003, 1TB | € 47,95 | € 47,95 |
1 | Fractal Design CORE 2300 | € 46,95 | € 46,95 |
1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 35,95 | € 35,95 |
1 | Antec VPF Series 450W | € 50,69 | € 50,69 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 667,29 |
[ Voor 55% gewijzigd door maarten_blom op 26-12-2015 00:23 ]