TV van Ziggo, internet van KPN?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellek32
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 29-06 15:08
Hallo beste Tweakers.

Wij zitten thuis met een probleem: ons internet is traag, veel te traag. Volgens onze huidige provider, Online, betalen we voor 20 Mbit/s, maar omdat we ver van de wijkcentrale wonen krijgen we maar 10 Mbit/s. Daarnaast hebben wij interactieve TV van Ziggo, waar wij recentelijk (op advies van de klantenservice) een nieuwe ontvanger voor hebben aangeschaft nadat de oude het loodje had gelegd. We hebben en willen geen vaste telefoon. Er is geen glasvezel beschikbaar waar wij wonen. We hebben nu een paar opties uitgezocht voor sneller internet:

Overgaan op Alles-in-1 van Ziggo
Dit is waarschijnlijk de simpelste optie, maar hierbij moeten we ook betalen voor een Horizon Mediabox die we niet gaan gebruiken omdat we al een nieuwe ontvanger hebben. Een los internetabonnement afsluiten kan niet, we moeten er ook TV bij nemen en daar moet ook een Horizon Box bij, volgens Ziggo. Daar hebben we geen zin in.

Los internet van een andere provider
Hierbij springen XS4ALL en KPN eruit (Ik zat zelf aan internet plus van XS4ALL te denken (51p/m voor 100Mbit/s), daar heb ik goede dingen over gehoord), al zijn er natuurlijk nog andere opties. Hier heb ik echter nog wel wat vragen bij. Allereerst kan ik nergens vinden of het eigenlijk wel kan, TV van één provider en internet van een andere. Ik begrijp dat ze door dezelfde kabel komen, maar is het mogelijk dat deze kabel 'gedeeld' wordt of komen er dan moeilijkheden? Ten tweede kan ik moeilijk aan informatie komen over de modems die bij deze abonnementen geleverd worden. Zit er een router bij? Zo ja, hoeveel LAN-poorten heeft die? Zo nee, wat voor kunnen we er dan bij gebruiken? Allemaal dingen waar de providers zelf nogal onduidelijk over doen, dus het zou fijn zijn als jullie ons daarbij kunnen helpen.

Wat zullen we doen? Zijn er nog andere opties? Of moeten we gewoon voor XS4ALL gaan?

Bij voorbaat dank.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 11193

wat is er mis met 'connect & Play' start van Ziggo? 40mbit internet met tv en zonder horizon box.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 11193 op 23-12-2015 16:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nextware
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:29
En Ziggo Zakelijk als internet verbinding nemen ? Bijvoorbeeld het Connect ZZP Start pakket ? Kost je 30,- ex BTW per maand ( 36,30 per maand).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-07 23:11

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Beetje vreemd dat de klantenservice zegt dat jullie een nieuwe ontvanger moeten aanschaffen, terwijl ze hem inmiddels zelf zouden moeten leveren (huurovereenkomst).

Voor internet via Ziggo zit je idd ook verplicht aan een TV abo, dat klopt. Daar hangt het kabelsignaal nou eenmaal aan ;)

Die vaste telefoon: je kunt hem ook zonder krijgen, maar het is even duur om hem met te nemen. Gebruik je hem toch lekker niet (gewoon niet aansluiten). Krijg je wel een nummer, maar dat gebruik je niet. Lekker boeiend. Mocht je alsnog ooit wel vaste telefoon willen dan kan dat altijd nog - kwestie van inprikken :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schekker
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-05 23:49
Ik snap eerlijk gezegd je probleem niet helemaal. Ziggo gaat plat gezegd via de TV-kabel, XS4ALL/KPN via de telefoonkabel (ADSL). Dus waarom zou dat een probleem zijn, is het bij je huidige provider toch ook niet?

Zoals ik het zie komt je vraag er eigenlijk op neer of je beter een alles in 1 pakket van Ziggo kan nemen, of het internet via een andere partij. Aangezien je XS4ALL overweegt neem ik daarbij aan dat je de service van je provider belangrijk vindt. Nu is service een betrekkelijk begrip, maar ik heb net weer even de 'service' van Ziggo mogen ervaren, en als je een probleem hebt ben je zo meer dan 10 euro kwijt aan gesprekskosten met de 'helpdesk' en mag je vervolgens een halve week gaan wachten totdat er een keer een monteur langs komt. Dus ja, ik zou gewoon voor XS4ALL gaan, tenzij je echt die hogere snelheid nodig hebt (of je doet zoals ik, XS4ALL voor een betrouwbare verbinding, en Ziggo voor de downloads ;) )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BramV
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13:25
Je kunt bij Ziggo zo overgaan op een totaal pakket sinds je al tv hebt:
Van de website van Ziggo: Ben je klant, maar heb je nog geen Internet van Ziggo? Profiteer dan van deze speciale actie: de eerste 6 maanden Connect & Play voor € 34,95 per maand.

[ Voor 75% gewijzigd door BramV op 23-12-2015 16:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jim423
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10:43
Ik denk dat de knoop zit in het feit dat hij zijn ontvanger wil blijven gebruiken. Als je nu iets wijzigt bij Ziggo krijg je direct een HZN in bruikleen. Wat er in fZiggo gebeurd bij het start pakket zou ik niet durven zeggen, misschien mag je daar wel je ontvanger houden?

AMD Ryzen 5800X - 32GB DDR4 Corsair RGB - XFX 6900XT - Panasonic HIT 990Wp - AE200L WPB met cv-ondersteuning

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nooberke
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16:51
Los internet van een andere provider
Hierbij springen XS4ALL en KPN eruit (Ik zat zelf aan internet plus van XS4ALL te denken (51p/m voor 100Mbit/s), daar heb ik goede dingen over gehoord), al zijn er natuurlijk nog andere opties. Hier heb ik echter nog wel wat vragen bij. Allereerst kan ik nergens vinden of het eigenlijk wel kan, TV van één provider en internet van een andere. Ik begrijp dat ze door dezelfde kabel komen, maar is het mogelijk dat deze kabel 'gedeeld' wordt of komen er dan moeilijkheden? Ten tweede kan ik moeilijk aan informatie komen over de modems die bij deze abonnementen geleverd worden. Zit er een router bij? Zo ja, hoeveel LAN-poorten heeft die? Zo nee, wat voor kunnen we er dan bij gebruiken? Allemaal dingen waar de providers zelf nogal onduidelijk over doen, dus het zou fijn zijn als jullie ons daarbij kunnen helpen.
https://netco-fpi-info.fourstack.nl/

Vul deze even in, kan je zien of die 100Mbit haalbaar is...

Ziggo kan ook zonder Horizon trouwens, kwestie van start nemen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Millennium
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 22:34

Millennium

Bug free !!!

Jim423 schreef op woensdag 23 december 2015 @ 16:39:
Ik denk dat de knoop zit in het feit dat hij zijn ontvanger wil blijven gebruiken. Als je nu iets wijzigt bij Ziggo krijg je direct een HZN in bruikleen. Wat er in fZiggo gebeurd bij het start pakket zou ik niet durven zeggen, misschien mag je daar wel je ontvanger houden?
Als je een Play start pakket neemt, krijg je geen HB in bruikleen. Je kan overigens bij ziggo gewoon je bestaande apparatuur blijven gebruiken. Internet en TV van ziggo lijkt me een goede optie voor 44,49 pm

Rampen bak 2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellek32
schekker schreef op woensdag 23 december 2015 @ 16:27:
Ik snap eerlijk gezegd je probleem niet helemaal. Ziggo gaat plat gezegd via de TV-kabel, XS4ALL/KPN via de telefoonkabel (ADSL). Dus waarom zou dat een probleem zijn, is het bij je huidige provider toch ook niet?
Oh, dan had ik dat verkeerd begrepen. Zou de afstand van de wijkcentrale dan ook bij XS4ALL een negatief effect hebben op onze snelheid?
Zoals ik het zie komt je vraag er eigenlijk op neer of je beter een alles in 1 pakket van Ziggo kan nemen, of het internet via een andere partij. Aangezien je XS4ALL overweegt neem ik daarbij aan dat je de service van je provider belangrijk vindt. Nu is service een betrekkelijk begrip, maar ik heb net weer even de 'service' van Ziggo mogen ervaren, en als je een probleem hebt ben je zo meer dan 10 euro kwijt aan gesprekskosten met de 'helpdesk' en mag je vervolgens een halve week gaan wachten totdat er een keer een monteur langs komt. Dus ja, ik zou gewoon voor XS4ALL gaan, tenzij je echt die hogere snelheid nodig hebt (of je doet zoals ik, XS4ALL voor een betrouwbare verbinding, en Ziggo voor de downloads ;) )
Service is inderdaad belangrijk,we hebben ons al meerdere malen doodgeërgerd aan die van Ziggo vanwege die nieuwe ontvanger.
Anoniem: 11193 schreef op woensdag 23 december 2015 @ 16:13:
wat is er mis met 'connect & Play' start van Ziggo? 40mbit internet met tv en zonder horizon box.
40 mbit vinden we eigenlijk nog wat te laag, dat had ik in de openingspost moeten vermelden. We hebben liever ronde de 80-100.
nextware schreef op woensdag 23 december 2015 @ 16:13:
En Ziggo Zakelijk als internet verbinding nemen ? Bijvoorbeeld het Connect ZZP Start pakket ? Kost je 30,- ex BTW per maand ( 36,30 per maand).
Hier zullen we ook nog naar kijken, bedankt voor het advies! Weet je zeker dat je apart een zakelijk Internet-abbo en een normaal TV-abbo kan nemen?

Allen bedankt voor jullie antwoorden. Ik neig nog steeds naar XS4ALL, maar ik zal ook die Ain1 Start en Zakelijk van Ziggo nog overwegen. Er is in ieder geval geen haast bij, dus als iemand nog iets weet, antwoord gerust!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobinF
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 11-07 18:45
jellek32 schreef op woensdag 23 december 2015 @ 16:52:
[...]

Oh, dan had ik dat verkeerd begrepen. Zou de afstand van de wijkcentrale dan ook bij XS4ALL een negatief effect hebben op onze snelheid?
Check: https://netco-fpi-info.fourstack.nl/
Daar kan je maximaal haalbare snelheid van het KPN Netwerk op jouw adres zien

Zelf heb ik overigens ook TV van Ziggo en internet en Bellen via DSL (KPN)

[ Voor 9% gewijzigd door RobinF op 23-12-2015 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellek32
RobinF schreef op woensdag 23 december 2015 @ 16:55:
[...]

Check: https://netco-fpi-info.fourstack.nl/
Daar kan je maximaal haalbare snelheid van het KPN Netwerk op jouw adres zien

Zelf heb ik overigens ook TV van Ziggo en internet en Bellen via DSL (KPN)
Max. 13 over ADSL2+
Max. 100 over VDSL2
Welke gebruikt XS4ALL? Of als het per adres verschilt, waar kan ik dat vinden?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Dus als je vdsl2 neemt bij xs4all krijg je 100.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobinF
The Eagle schreef op woensdag 23 december 2015 @ 16:24:
Beetje vreemd dat de klantenservice zegt dat jullie een nieuwe ontvanger moeten aanschaffen, terwijl ze hem inmiddels zelf zouden moeten leveren (huurovereenkomst).

Voor internet via Ziggo zit je idd ook verplicht aan een TV abo, dat klopt. Daar hangt het kabelsignaal nou eenmaal aan ;)

Die vaste telefoon: je kunt hem ook zonder krijgen, maar het is even duur om hem met te nemen. Gebruik je hem toch lekker niet (gewoon niet aansluiten). Krijg je wel een nummer, maar dat gebruik je niet. Lekker boeiend. Mocht je alsnog ooit wel vaste telefoon willen dan kan dat altijd nog - kwestie van inprikken :)
Is dit bij alle pakketten tegenwoordig?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BramV
Dat is wettelijk verplicht. Bij A/Vdsl heb je dat ook maar dat zit vaak bij de prijs inbegrepen (lijnvergoeding voor KPN)
RobinF schreef op woensdag 23 december 2015 @ 17:06:
[...]

Is dit bij alle pakketten tegenwoordig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellek32
Volgens https://www.computel.nl/i...dform=1&submit=Controleer hebben we inderdaad VDSL. Waarschijnlijk wordt het XS4ALL.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BramV
Waar staat trouwens dat je voor een mediabox moet gaan betalen bij Ziggo? Op de website lees ik inbruikleen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DiedB
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-07 20:13
XS4ALL komt over een andere kabel binnen dan Ziggo. Voor internet is XS4ALL sowieso beter, bij VDSL heb je (mits het netwerk van XS4ALL het aan kan maar dat zit wel goed) altijd je maximale snelheid, kabel is een gedeeld medium dus daar kun je in de avonduren nog wel eens last krijgen van traag internet.

XS4ALL levert een erg goed modemrouter mee, FRITZ!Box 7490 als ik het me goed herinner. Erg stabiel en beter dan wat alle andere DSL-providers leveren. Je betaalt natuurlijk wel flink bij XS4ALL.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BramV
Heb je een link naar documentatie dat Xs4all geen overboeking heeft? Ik heb bij Ziggo helemaal geen last van overboeking en ook 's avonds heb ik dezelfde downloadsnelheid. Ook de metingen van bijv Netflix zelf laten zijn dat Ziggo net zo snel is:

http://ispspeedindex.netflix.com/country/netherlands/

Ik vraag me af waar al jouw beweringen op zijn gebaseerd. Modem is goed ja maar daar betaal je dan ook
voor.
DiedB schreef op woensdag 23 december 2015 @ 17:36:
XS4ALL komt over een andere kabel binnen dan Ziggo. Voor internet is XS4ALL sowieso beter, bij VDSL heb je (mits het netwerk van XS4ALL het aan kan maar dat zit wel goed) altijd je maximale snelheid, kabel is een gedeeld medium dus daar kun je in de avonduren nog wel eens last krijgen van traag internet.

XS4ALL levert een erg goed modemrouter mee, FRITZ!Box 7490 als ik het me goed herinner. Erg stabiel en beter dan wat alle andere DSL-providers leveren. Je betaalt natuurlijk wel flink bij XS4ALL.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DiedB
BramV schreef op woensdag 23 december 2015 @ 17:55:
Heb je een link naar documentatie dat Xs4all geen overboeking heeft? Ik heb bij Ziggo helemaal geen last van overboeking en ook 's avonds heb ik dezelfde downloadsnelheid. Ook de metingen van bijv Netflix zelf laten zijn dat Ziggo net zo snel is:

Ik vraag me af waar al jouw beweringen op zijn gebaseerd. Modem is goed ja maar daar betaal je dan ook
voor.

[...]
Ik beweer niet dat XS4ALL geen overboeking heeft (dat hebben ze namelijk wel). Ik beweer alleen dat de overboeking in ieder geval niet in het medium kan zitten (je telefoonlijn is dedicated en wordt niet gedeeld met de rest van de wijk).

Of je daadwerkelijk gaat merken dat er geen 1 op 1 overboeking is is een andere vraag, ik kan het natuurlijk niet hard maken maar het is bij mij nooit voorgekomen dat ik niet mijn volle snelheid haal op DSL (ongeacht de tijd van de dag).

[ Voor 13% gewijzigd door DiedB op 23-12-2015 18:21 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BramV
Bij Ziggo is dat dus ook niet merkbaar is mijn ervaring dus zijn ze technisch vergelijkbaar en krijg je in ieder geval bij Xs4all 120 ipv 100 dus dat is altijd sneller qua downloaden.
DiedB schreef op woensdag 23 december 2015 @ 18:20:
[...]

Ik beweer niet dat XS4ALL geen overboeking heeft (dat hebben ze namelijk wel). Ik beweer alleen dat de overboeking in ieder geval niet in het medium kan zitten (je telefoonlijn is dedicated en wordt niet gedeeld met de rest van de wijk).

Of je daadwerkelijk gaat merken dat er geen 1 op 1 overboeking is is een andere vraag, ik kan het natuurlijk niet hard maken maar het is bij mij nooit voorgekomen dat ik niet mijn volle snelheid haal op DSL (ongeacht de tijd van de dag).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jim423
Dat zijn natuurlijk allemaal persoonlijke ervaringen, zowel bij DSL als kabel zijn er wel eens capaciteitsissues. Echter gebeurd dit erg weinig en zou ik zeker mijn keuze ook niet op baseren. En over die 100Mb/s, het is natuurlijk maar de vraag of je die daadwerkelijk haalt, bij kabelinternet is die kans een stuk groter, nagenoeg 100% dat je je volledige snelheid haalt.

AMD Ryzen 5800X - 32GB DDR4 Corsair RGB - XFX 6900XT - Panasonic HIT 990Wp - AE200L WPB met cv-ondersteuning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinF
Jim423 schreef op woensdag 23 december 2015 @ 22:21:
Dat zijn natuurlijk allemaal persoonlijke ervaringen, zowel bij DSL als kabel zijn er wel eens capaciteitsissues. Echter gebeurd dit erg weinig en zou ik zeker mijn keuze ook niet op baseren. En over die 100Mb/s, het is natuurlijk maar de vraag of je die daadwerkelijk haalt, bij kabelinternet is die kans een stuk groter, nagenoeg 100% dat je je volledige snelheid haalt.
Als fpi-info dat weergeeft is het ook nagenoeg zeker.
Als TS ook nog weet wat de afstand tot de straatkast is, kan je met nog meer zekerheid zeggen dat je die 110/20 gaat halen.

EDIT: En in februari zal die 110/20 hoogst waarschijnlijknaar 110/30 gaann
BramV schreef op woensdag 23 december 2015 @ 17:55:
. Ook de metingen van bijv Netflix zelf laten zijn dat Ziggo net zo snel is:

Wat laten deze metingen precies zien?

[ Voor 27% gewijzigd door RobinF op 23-12-2015 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiedB
RobinF schreef op woensdag 23 december 2015 @ 22:36:
[...]

Als fpi-info dat weergeeft is het ook nagenoeg zeker.
Als TS ook nog weet wat de afstand tot de straatkast is, kan je met nog meer zekerheid zeggen dat je die 110/20 gaat halen.
Bovendien, binnenkort al 220/60 en in de nabije toekomst zelfs richting de 400 ;) Dat wil ik Ziggo nog zien doen.

Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/imagenormal/2000577858.jpeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jim423
DiedB schreef op woensdag 23 december 2015 @ 22:39:
[...]

Bovendien, binnenkort al 220/60 en in de nabije toekomst zelfs richting de 400 ;) Dat wil ik Ziggo nog zien doen.
Niet om zo pro-Ziggo te doen hoor maar Ziggo levert al gewoon 500/40 op dit moment. Je hebt alleen even een kvk nodig. Ook dit is nagenoeg overal leverbaar (en zo niet op korte termijn) terwijl lang niet iedereen een SC heeft van KPN.

De oplossing voor jou is eigenlijk op de straatkast te gaan met 100Mb/s VDSL2+. Dit kan bij Online niet?

[ Voor 10% gewijzigd door Jim423 op 23-12-2015 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:59
Als je nu al interactieve tv hebt van Ziggo kun je voor een tientje extra in de maand 25/5 Mb internet + bellen erbij krijgen. Aan je tv abo verandrt hierbij niets: [Aanbieding] Ziggo internet + vast bellen voor €10 per maand

[ Voor 16% gewijzigd door Nielson op 23-12-2015 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janus Bier
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-07 18:10
Misschien heeft iemand anders het al opgemerkt, kan het zo snel niet zien. Maar je kan ook gewoon zelf het abbo samenstellen. Dan kies je voor Play Start + Connect Complete/Max

Dan hoef je niet te betalen voor een Horizon recorder

Zie: https://www.ziggo.nl/alles-in-1/zelf-samenstellen/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:53

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

RobinF schreef op woensdag 23 december 2015 @ 22:36:
[...]

Wat laten deze metingen precies zien?
Dat Netflix dermate lage bitrates gebruikt dat het volstrekt onzinnig is om daarmee Nederlandse ISP's met elkaar te vergelijken. Broadcast-quality MPEG4 HDTV is 16Mbps. Netflix noemt hun 3Mbps stream "HD". Nuff said :X

En verder mbt die Horizon discussie: wees gewoon rationeel. Negeer alle toeters en bellen (of het nu Horizon-boxen zijn of Spotify accounts of wat dan ook) die ISP's toevoegen die je niet gaat gebruiken. Kijk naar welk pakket van iedere provider minimaal aan je eisen voldoet en wat je daarvoor betaalt. Neem dan dat pakket. Als je iets niet nodig hebt, gebruik het dan ook niet. Tenzij je exemplaren van Mein Kampf of lidmaatschap van Scientology toegestuurd krijgt, negeer de rest gewoon.

* dion_b had paar jaar terug zeker twee jaar lang een nog ongeopende HD decoder van UPC in de kast liggen en trouwens een telefonielijn waar nooit een telefoon po aangesloten was, omdat een alles-in-een-pakket toen aanzienlijk goedkoper was dan los internet (+ minimale kabeltelevisie); UPC koos ervoor om die troep op te sturen, ik koos ervoor er niks mee te doen.

[ Voor 53% gewijzigd door dion_b op 23-12-2015 23:53 ]

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Janus Bier
dion_b schreef op woensdag 23 december 2015 @ 23:48:
[...]

En verder mbt die Horizon discussie: wees gewoon rationeel. Negeer alle toeters en bellen (of het nu Horizon-boxen zijn of Spotify accounts of wat dan ook) die ISP's toevoegen die je niet gaat gebruiken.
Ja of nog beter, helemaal niet voor de Horizon kiezen als je dat niet wilt.

Abbo kan gewoon zelf samengesteld worden, bijvoorbeeld 200 Mb/s Internet met een CI+ module of standaard hd ontvanger.

Horizon is niet verplicht als je 120 Mb/s of 200 Mb/s internet wilt.

[ Voor 14% gewijzigd door Janus Bier op 24-12-2015 00:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:53

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Als dat een goedkoper manier is om 200Mbps te krijgen: vooral doen. Is dat niet goedkoper? Dan toch die Horizon-box nemen. Het maakt simpelweg niet uit.

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Janus Bier
Ja is ook zo, wilde het vooral aan geven omdat TS in de veronderstelling is dat je verplicht bent een Horizon te nemen terwijl dit helemaal niet zo is en je dus goedkoper uit kan zijn dan de standaard samenstelling van de pakketten die ze aanbieden.

Voor € 54,50 heb je 120 Mb/s internet + CI+module / HD ontvanger (60 zenders)

Voor € 57,55 heb je 200 Mb/s internet + CI+module / HD ontvanger (60 zenders)

[ Voor 3% gewijzigd door Janus Bier op 24-12-2015 02:50 ]

• jellek32
Janus Bier schreef op donderdag 24 december 2015 @ 00:28:
[...]

Ja of nog beter, helemaal niet voor de Horizon kiezen als je dat niet wilt.

Abbo kan gewoon zelf samengesteld worden, bijvoorbeeld 200 Mb/s Internet met een CI+ module of standaard hd ontvanger.

Horizon is niet verplicht als je 120 Mb/s of 200 Mb/s internet wilt.
Ja, maar dan hebben we dus nog steeds een ontvanger die we niet gaan gebruiken :P.
E: Opnieuw iets dat ik in de OP duidelijk had moeten maken, we hebben nu onze eigen ontvanger, en we willen geen andere.

[ Voor 11% gewijzigd door jellek32 op 24-12-2015 11:34 ]

• nooberke
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16:51
jellek32 schreef op donderdag 24 december 2015 @ 11:32:
[...]

Ja, maar dan hebben we dus nog steeds een ontvanger die we niet gaan gebruiken :P.
E: Opnieuw iets dat ik in de OP duidelijk had moeten maken, we hebben nu onze eigen ontvanger, en we willen geen andere.
Sowieso kan je jullie eigen ontvanger gewoon blijven gebruiken als je overgaat naar een ander pakket bij Ziggo

Kwestie van een geactiveerde smartcard erin duwen (of je huidige smartcard aan je nieuwe abonnement koppelen)

• MisteRMeesteR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-07 22:44

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

DiedB schreef op woensdag 23 december 2015 @ 17:36:

Bij FTTH levert XS4ALL de 7490 mee, bij VDSL de 7360.

www.google.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakendmodem
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13:02
Jim423 schreef op woensdag 23 december 2015 @ 22:52:
[...]

Niet om zo pro-Ziggo te doen hoor maar Ziggo levert al gewoon 500/40 op dit moment. Je hebt alleen even een kvk nodig. Ook dit is nagenoeg overal leverbaar (en zo niet op korte termijn) terwijl lang niet iedereen een SC heeft van KPN.

De oplossing voor jou is eigenlijk op de straatkast te gaan met 100Mb/s VDSL2+. Dit kan bij Online niet?
Online levert max. 50Mbps. Want budgetprovider.
Pagina: 1