Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hekkie63
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 15-02 00:51
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?

Met het nieuwe systeem wil ik vooral gamen en een beetje surfen op het internet.

Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?

Ik wil voornamelijk gamen met het nieuwe systeem. Ik speel de games: Counter Strike : Global Offensive en H1Z1.

Wat mag het systeem gaan kosten?

+- €750,-

Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.

Dit is exclusief alles ik wil de assemblage zelf doen.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model

Nee, helemaal niks.

Wat denk je allemaal nodig te hebben?

De standaardcomponenten, een SSD wil ik eerst achterwege laten en later nog kopen.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?

Ja, ik wil een intel processor en een NVIDIA videokaart

Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.

Intel Core i5-4460 Boxed en de MSI GeForce GTX 950 2GB Gaming 2G

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?

Nee

Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik vind een beetje geluid niet erg, ik heb nu namelijk ook een pc die wel wat lawaai maakt. Energieverbruik interesseert mij ook niet echt.

Ga je overklokken?

Nee

Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?

Standaard instellingen, ik wil niet overklokken.

Wat verwacht je van ons?

Dat jullie mij advies kunnen geven en helpen met het kiezen van een moederbord

De laatste en eigenlijk belangrijkste vraag: Vertel hoe we je kunnen helpen met het maken van je keuze. Wil je het nieuwste/snelste/beste/mooiste systeem dat je je maar kunt wensen binnen je budget, of speelt geld geen rol? Wil je weten of/hoe je je build moet aanpassen om aan de gewenste doelen te kunnen voldoen? Of wil je de kosten gewoon zoveel mogelijk terugbrengen en zo veel mogelijk bang-for-buck krijgen?

Ik wil voor dit budget een systeem dat ik kan upgraden dus voor dit budget wil ik alleen het hoognodige, later kan ik dan nog dingen toevoegen op upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelvD
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 24-08 13:13
Het is wel de bedoeling dat je met een eigen opzetje komt.
DAA beleid

Hier Handleiding Pricewatch lees je hoe je een mooi lijstje maakt.

Je zou bijvoorbeeld de reviews: Desktop Best Buy Guide - november 2015 als richtlijn kunnen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappaRoss
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 01-03 06:14
Waarom 2-e topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelvD
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 24-08 13:13

Acties: