Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nyffellare
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 14-06-2023
Hoi,
Dit is mijn videoreview van star wars battlefront.
Deze is al stukken beter of de eerste review die ik maakte.
Maar heb fun met de video en subscribe voor meer video's (grotendeels wel engelstalig).

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=LHOPL-DC3bk]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nyffellare
Feedback is altijd welkom :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 08-09 21:02

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Waarom plaats je dit niet in het topic [Multi] Star Wars Battlefront?

Pas wel op met al teveel je eigen video's/channel aan te prijzen. Het moet gaan om je review en het inhoudelijke commentaar, en niet (teveel) een promotie worden.

Ik zal dit topic hier nu niet sluiten, maar gelieve deze video te posten in het bovengenoemde topic.

Let wel, je hebt een nogal kenmerkende (vertel)stijl en die niet altijd even zakelijk is. Op zich geen punt, maar dat zal eventueel wel wat (minder positieve) reacties kunnen oproepen. Persoonlijk zou ik zeggen: probeer het iets zakelijker te houden, dan leidt het wat minder af van je inhoudelijke commentaar.

Wel leuk overigens, zo'n 'homegrown' videorecensie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nyffellare
Ik ben redelijk nieuw op de forum en wist niet dat ik dit in de bovengenoemde topic moest posten :) Ik zal hiermee rekening houden voor de 2 geposte en volgende reviews. (heb momenteel mijn beide reviews gewoon gepost). Mijn excuses voor de ongemakken en bedankt voor het begrip.
Bedankt voor de feedback ik zal hierop letten voor de volgende review ;)
Ik ben blij dat je de recensie leuk vindt :D Ik geniet dan ook enorm om deze te maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 08-09 21:02

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

nyffellare schreef op woensdag 23 december 2015 @ 13:14:
Ik ben redelijk nieuw op de forum en wist niet dat ik dit in de bovengenoemde topic moest posten :) Ik zal hiermee rekening houden voor de 2 geposte en volgende reviews. (heb momenteel mijn beide reviews gewoon gepost). Mijn excuses voor de ongemakken en bedankt voor het begrip.
Bedankt voor de feedback ik zal hierop letten voor de volgende review ;)
Ik ben blij dat je de recensie leuk vindt :D Ik geniet dan ook enorm om deze te maken :)
Geen punt hoor, hoeft echt geen excuses te maken :)

En welkom op het forum hier :)

Het is niet perse verplicht om in dat topic te posten, maar dat is wel de meest aangewezen plek ervoor.

Ik heb overigens wel een paar woorden in je post in dat andere topic verwijderd. Je oproep om te subscriben, daarmee wordt het al snel een 'promotiepraatje' en dat roept ook al snel irritatie op bij andere forumgebruikers. Wees daar een beetje terughoudend mee, zoals ik eerder al aangaf ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Koekiemonsterr op 23-12-2015 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nyffellare
Oke, bedankt voor de informative :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KevinT
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10-09 20:07
Ik zou wat minder nadruk op je worden gaan leggen, iets -te- enthousiast ;)
Pagina: 1