Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

willen en hebben aantallen niet zichtbaar op productpaginas

Pagina: 1
Acties:

• teacup
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 20-10 11:20

teacup

Think First, Write Later

Topicstarter
Bij een iteratie (tijdje terug) zijn de product pagina's veranderd.

Zo is op de productpagina > tab prijzen een optie toegevoegd om dat product in de vergelijking op te nemen. Dit is super, omdat het besluit tot vergelijken bij mij tenminste altijd in de productpagina's wordt genomen.

Tegelijkertijd zijn echter ook de aantallen gebruikers die het product willen of hebben van de prijzen tab verdwenen. Om eerlijk te zijn waren die getallen voor mij veelzeggend voor de populariteit van een product. Ik betrap mij erop dat ik die aantallen mis en zou ze daarom graag terug willen zien. Verscheidene malen heb ik gezocht of iemand anders een topic hierover had gestart, maar vond niets. Al zijn de woorden willen en hebben nogal ruisgevoelig.

Omdat ik niet eens weet of de verandering bedoeld was, eerst maar eens die vraag: Is er een reden dat Tweakers deze aantallen heeft verwijderd, of is het een foutje?

• aardvark
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 09-10-2016

aardvark

Stormkök Duossal 27 Adept

Er bestaat al een topic in 'Mooie Features': Aantal mensen dat een product wil of heeft mist in de PW. Zwaan-kleefaan?

Paalkamperen - Bivakzones (B) - Staatsbosbeheer (NL)

• teacup
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 20-10 11:20

teacup

Think First, Write Later

Topicstarter
Ik ben echt kippig aan het worden...

heb al steeds vaker een bril op (leeftijd)....

.....maar helpen doet het niet erg.

Laten we deze gewoon sluiten. Dank je voor de info. Ik gooi mijn openingspost bij het topic van -The_Mask-.

Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True