Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic
I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
Dat gaat over iets anders. Dit is gewoon het aantal mensen dat een product wil/heeft in elke layout en dat gaat over producten in een winkelmand krijgen op een mobiel apparaat/kleine layout.
AMD Nieuwsdiscussie
Maar een bug is het niet, dus even een tikje naar Mooie Features
Intentionally left blank
Als het geen bug is waarom staat het er dan niet meer? Bewust weggehaald?crisp schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 07:58:
Maar een bug is het niet, dus even een tikje naar Mooie Features
AMD Nieuwsdiscussie
Ja, daar heeft een redesign plaatsgevonden waar de aantallen inderdaad zijn weggehaald..-The_Mask- schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 09:08:
[...]
Als het geen bug is waarom staat het er dan niet meer? Bewust weggehaald?
Intentionally left blank
Had deze topic natuurlijk weer niet gezien, had zelf net een topic gestart maar laat die nu sluiten. Ik sluit me graag aan bij de vraag van -The_Mask-.
Hieronder een kopietje van mijn openingspost:
Hieronder een kopietje van mijn openingspost:
Bij een iteratie (tijdje terug) zijn de product pagina's veranderd.
Zo is op de productpagina > tab prijzen een optie toegevoegd om dat product in de vergelijking op te nemen. Dit is super, omdat het besluit tot vergelijken bij mij tenminste altijd in de productpagina's wordt genomen.
Tegelijkertijd zijn echter ook de aantallen gebruikers die het product willen of hebben van de prijzen tab verdwenen. Om eerlijk te zijn waren die getallen voor mij veelzeggend voor de populariteit van een product. Ik betrap mij erop dat ik die aantallen mis en zou ze daarom graag terug willen zien. Verscheidene malen heb ik gezocht of iemand anders een topic hierover had gestart, maar vond niets. Al zijn de woorden willen en hebben nogal ruisgevoelig.
Omdat ik niet eens weet of de verandering bedoeld was, eerst maar eens die vraag: Is er een reden dat Tweakers deze aantallen heeft verwijderd, of is het een foutje?
Wil je een EU leger? Teken dan de petitie Protect us with a European ARMY (Volt EU)
Pagina: 1