De wenslijst knop op telefoon

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik wil even vragen waar de mogelijkheid is om een product in je wenslijst te stoppen heen is gegaan (op mobiele apparaten). Eerst stond dit altijd rechtsbovenin naast de naam van het product, hier staat nu het cijfer wat Tweakers het product heeft gegeven.

Misschien ben ik wel gewoon blind, maar ik kan het niet meer vinden.

(Ben nieuw op Tweakers dus ik weet niet of dit het juiste topic is).

Alvast bedankt

• hazecase
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 16-06 14:42
Kan hem ook niet meer vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NxCPU
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Ook hier zijn beide checkboxes (al 3 dagen) bovenaan de pagina weg op smartphone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2015 @ 19:12:
Hallo allemaal,

Ik wil even vragen waar de mogelijkheid is om een product in je wenslijst te stoppen heen is gegaan (op mobiele apparaten). Eerst stond dit altijd rechtsbovenin naast de naam van het product, hier staat nu het cijfer wat Tweakers het product heeft gegeven.

[...]
NxCPU schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 14:11:
Ook hier zijn beide checkboxes (al 3 dagen) bovenaan de pagina weg op smartphone.
Die lijkt inderdaad te zijn verdwenen van layout Grade C en D (grote en kleine smartphones) met de laatste redesign die dinsdag online is gekomen. Ik tik dit topic door naar Mooie Features ter beoordeling van de productmanager. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-09 22:42

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Hoe kan het een mooie feature zijn, als deze verloren gaat na een nieuwe release? Dan lijkt het mij eerder een bug dan een feature request, of niet?

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Hero of Time schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 15:52:
Hoe kan het een mooie feature zijn, als deze verloren gaat na een nieuwe release? Dan lijkt het mij eerder een bug dan een feature request, of niet?
Kan bewust zijn geweest (om wat voor reden dan ook) of simpelweg vergeten. Als het alsnog een bug is, ziet mijn collega dit vanzelf en zal dit dan alsnog verplaatsen naar Stoute bugs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NxCPU
  • Niet online
Glaanie schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 15:06:
[...]

[...]

[...]

Die lijkt inderdaad te zijn verdwenen van layout Grade C en D (grote en kleine smartphones) met de laatste redesign die dinsdag online is gekomen. Ik tik dit topic door naar Mooie Features ter beoordeling van de productmanager. Thanks!
Thanks. Ik hoop dat het een gevalletje "Foutje! Bedank!" is en we de checkboxes snel terug krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:23

crisp

Devver

Pixelated

Dit is een (onbedoelt) effect geweest van een aantal recente wijzigingen aan de productheader. Het is helaas niet triviaal om op mobiel de knoppen toch weer beschikbaar te maken. Het is dus aan het productteam om te bepalen of ze dit nog wel willen en daar prioriteit aan te geven :)

Intentionally left blank

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kiet Stiemer
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 04-09 10:15
Het zou heeel fijn zijn! Hup, productteam, dit heeft hoogste prioriteit hoor! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NxCPU
  • Niet online
Ik ben inmiddels gewend aan de desktop layout op 6s Plus (veranderd in mijn voorkeuren). Denk ook niet dat ik het terugzet.
Heeft dus geen prio meer voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiet Stiemer
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 04-09 10:15
Ik zie dat ze er sinds een paar dagen weer zijn! Vind ik helemaal mooi.
Pagina: 1