i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

En op hifi.nl komt diezelfde oudere mevrouw ook met dit soort advertenties... en op gezichtsboek kijkt deze mevrouw naar Samson en Gert...

[ Voor 50% gewijzigd door ehtweak op 18-12-2015 23:36 ]
Raar inderdaad.
[ Voor 4% gewijzigd door Compizfox op 18-12-2015 23:41 ]
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Trein?
slaat ook nergens op.
Vooral de 'kwaliTIJD' ervan is schrikbarend.

Oude mensen zijn niet raar of bizar. Dat vind ik meer van toepassing op jullie gedachten. Een beetje inlevingsvermogen kan geen kwaad ;-)
[ Voor 3% gewijzigd door MB54 op 19-12-2015 10:15 ]
Life sucks. Then you die. Then they throw mud in your face. Then you get eaten by worms. Be happy it happens in that order...
dit is een review waar ze in vraagt om het product voor een speciale prijs aan haar te verkopen. dan is het toch geen review?ehtweak schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 08:51:
En deze review (ahum) productreview: Denon DBP-4010UDCI Zwart review door MevrouwSenior
slaat ook nergens op.
en dan hier een forum post ReceiverDenonAvr4308
echt waar zou als ik het lees gaat ze akkoord met een prijs van 750,- op een advertentie in v&a en vraagt dan op het forum om een goedkopere prijs

maakt niet uit hoe oud je bent volgens mij posten kunnen altijd wel wat beter dan dit
Daarnaast nog een leuke <br> midden in haar post.hjvg schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 10:53:
[...]
dit is een review waar ze in vraagt om het product voor een speciale prijs aan haar te verkopen. dan is het toch geen review?
en dan hier een forum post ReceiverDenonAvr4308
echt waar zou als ik het lees gaat ze akkoord met een prijs van 750,- op een advertentie in v&a en vraagt dan op het forum om een goedkopere prijs![]()
maakt niet uit hoe oud je bent volgens mij posten kunnen altijd wel wat beter dan dit
Verkoopt gebruikte computers, laptops en meer: https://tweakers.net/aanbod/user/412392/ | https://www.ipsumcomputerservice.com
Met d'r "speciale kerstmisbedrag" ookehtweak schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 08:51:
En deze review (ahum) productreview: Denon DBP-4010UDCI Zwart review door MevrouwSenior
slaat ook nergens op.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
[ Voor 3% gewijzigd door Microkid op 19-12-2015 13:43 ]
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Dit topic is gesloten.