Toon posts:

ReceiverDenonAvr4308

Pagina: 1
Acties:
  • 415 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mevrouw : senior is een nieuw high-end : set       aan het samenstellen    
Ik heb 30 : super-audio-cd's zowel POP als klassiek , vooral surround VAN koor/zang(kerk/nagalm)   DUSzoek ik te koop Denon avr 4308 , deze lijkt me uiterst geschikt voor het speciale DSD : super- audio- cd           signaal  EN betreft SACD surround geluid van : koor/zang(kerk-nagalm) EN eigen profesionele audio opname 48khz/24bit , stereo VAN koor : achtduizend zingende mensen in de flanders expo hal! Voor welk speciaal senioren bedrag mag ik kopen? Voor tweede hands zag ik het voor €750 koop , deze is speciaal voor mevrouw : senior op gereserveerd gezet! Volgens :tweakers(.com) IS voor€500 laagste prijs te koop gezien.
Kans is er hopelijk ook voor mevrouw : senior  liefst voor € 500 kan kopen( tweede hands)<br>
Desnoods voor wat meer€ OF zijn de nieuw uitgekomen receivers zoals : avr -x 4100w €730  een nog hogerde /betere verwerking van het speciale DSD: super-audio-cd   signaal? Waar te beluisteren met audio zuilen zoals B owers&amp;Wilkens : CM serie DIE de midde toon  woofer speciaal ingebouwd heeft OF soort gelijk audio zuilen , welke zal ik erbij nemen voor optimaalSACD geluid weergave EN eigen audio opname

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11:08

DjVe

Hatsaflats!

Jaja...

Ik kan er echt geen touw aan vast knopen. Wat is je vraag nou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Ik ben het eens met bovenstaande post. Ook in mijn ogen is er geen touw aan vast te knopen.

Mocht de topic starter een concrete vraag hebben, lees je post nog eens goed door voordat je deze plaatst.

Deze gaat op slot.

Dit topic is gesloten.