Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Polls

Pagina: 1
Acties:

• XRayXI
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 16-08 12:20
Zeer geachte Redactie,

Vandaag, kwam ik er eigenlijk achter, dat ik al 15 jaar niet een TV heb ingeschakeld. Ik zou niet eens weten of mijn analoge TV zou werken op Ziggo op een TV kaartje in de PC :)

Maar mijn vraag is, misschien meerdere malen gesteld: Zou een wekelijkse "Poll" leuk zijn op GoT? Je zou dan naar beneden kunnen scrollen en deze zien. Ik zou de vraag "kijk je nog TV" daar wel willen zien of "wat op TV kijk je"

Sorry dat ik stoor, maar nostalgie (?) :)
Groetjes,
Ray

Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt

• Kees
  • Registratie: juni 1999
  • Laatst online: 17:03

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Op de frontpage is er al een poll? http://tweakers.net/ (naar beneden scrollen ;))

Deze gaat vandaag over Star Wars, maar dat veranderd regelmatig.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• Fiber
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 18:48

Fiber

Beaches are for storming.

Die poll is er al lang op de FP. Gewoon even omlaag scrollen... Zie ook: http://tweakers.net/poll/

Of jouw onderwerp daar in past? Geen idee. Er zijn in ieder geval plenty topics over op het forum.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded.

• XRayXI
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 16-08 12:20
Is er een feedback dan, of een topic dat mensen een "Poll" (aan)vragen?

[Voor 4% gewijzigd door XRayXI op 18-12-2015 16:57]

Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt

• Fiber
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 18:48

Fiber

Beaches are for storming.

Volgens mij niet.

Maar je kan wel zelf een mooie poll maken in een bestaand topic over dat onderwerp of wellicht zelfs in een nieuw topic als de bestaande topics verouderd zijn en je een mooie OP schrijft...

http://poll.dezeserver.nl

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded.

• Dirk
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 23:30

Dirk

Coördinator Frontpagemoderatie
XRayXI schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 16:28:
Is er een feedback dan, of een topic dat mensen een "Poll" (aan)vragen?
Als jij feedback hebt op een lopende poll, of op een poll uit het verleden, dan kun je hier in dit forum gerust een topic openen. Ook als je de huidige poll zat bent en een leuk idee hebt voor een nieuwe poll, kun je hier gerust een topic openen. De redactie staat hier zeker voor open, zie bijvoorbeeld Suggestie poll downloaden via piratebay.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• BUR
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 05-05 10:42

BUR

...aan het typen

Valt mij op dat de keuze in de poll van de frontpage niet wordt onthouden. Zit de keuze in het lokale cookie o.i.d.? Ben benieuwt of dan ieder keer de nieuwe keuze wordt toegevoegd?

De poll van "decemberprijzencircus" wordt wel onthouden.

• Dirk
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 23:30

Dirk

Coördinator Frontpagemoderatie
Als een stem niet bij jouw account op hoeft te worden geslagen, dan gebeurd dat ook niet. In dat geval komt het inderdaad in een lokaal cookie terecht. :)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Pagina: 1

Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True