http://hawvie.deviantart.com/
ta-daa
poll: Verlaten baai
het kan aan mij liggen, maar ik zie tweakers leden wel wat snuggerder in om gewoon nieuwsgroepen te gebruiken ipv torrents
Dat je deze opmerking maakt is dat misschien ook niet? Er wordt aardig opgeruimd in de nieuwsgroepen tegenwoordig en als je er niet heel erg rap bij bent dan is het foetsie, verschwunden, gone. Zelf hetgeen versleuteld is wordt vrij snel verwijderd want meelezen kan natuurlijk iedereen. Nee, Torrents zijn het laatste jaar alleen maar meer in de belangstelling komen te staan en TPB is natuurlijk niet de enige bron daarvoor.deTuinman schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 14:24:
het kan aan mij liggen, maar ik zie tweakers leden wel wat snuggerder in om gewoon nieuwsgroepen te gebruiken ipv torrents
Testing, one, two ...
Dat hoor ik vaker, maar als je geen fervente downloader bent dan is er echt niets mis met torrents in mijn ogen. Waarom zou, laat ik mezelf even als voorbeeld nemen, ik nieuwsgroepen moeten gebruiken? Als ik een beetje retentie wil, dan heb ik een betaald abonnement nodig en voor die paar series waarvoor ik eventueel de moeite zou willen nemen om te downloaden, is er niets mis met torrents. Ik geef toe, ik ben lui, dus ik wacht liever een paar dagen zodat ik zelfs meteen een versie inclusief nl-subs kan vinden.deTuinman schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 14:24:
Dan moeten nieuwsgroepen wel bruikbaar zijn. Stuff blijft niet zo lang beschikbaar (als bij torrents), wordt van wat ik lees regelmatig offline gehaald en ik heb zelf nog nooit iets succesvol van nieuwsgroepen binnen weten te halen. Torrents werken tenminste meteen zonder gedoe en met dank aan RSS-feeds+filters hoef ik niet eens wat te doen om series binnen te halen. Daarnaast heb ik geen last van blokkades, mijn ISP doet daar (op dit moment) niet aandeTuinman schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 14:24:
[ Voor 21% gewijzigd door Raven op 24-08-2013 11:02 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Pagina: 1