Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 718473

Topicstarter
Hallo iedereen, ik heb hier een Lenovo Tablet met een raar probleem. Hij functioneert niet goed meer doordat er continu reclames in beeld komen. Heb alle externe programma`s eraf gehad, een harde reset gegeven en fabrieks instellingen terug zetten geprobeerd, maar niets werkt. Op het moment dat ik de tablet met wifi verbind, dan gaan de reclames weer los. en dan heb ik google play nog niet eens geactiveerd.

Is er misschien iemand die hetzelfde probleem heeft gehad en een oplossing heeft, of kan ik er een zeg maar formatering overheen halen en er een nieuwe android versie opzetten. Nog nooit gedaan, dus hulp hierbij zou welkom zijn.

Groet Sjack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-07 00:32

FlyEragon

Alien Monkeys

Factory reset inclusief een wipe van de lokale opslag? Kan me niet voorstellen dat het zo hardnekkig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 718473

Topicstarter
Net weer alles gewist en factory reset, probleem blijft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 640467

Zit er een SD kaart in de tablet? Desnoods kan je die ook geheel opfrissen. Zal niet het eerste malware-programma zijn, wat zich op de meest vreemde plekken in je systeem weet te verstoppen...

Want zodra je de tablet helemaal opnieuw insteld, en er een sd-kaart inzit. Schoont die zich niet automatisch op, kijk daar nog even goed naar...