Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• BartDG
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 26-09 16:10
Beste allen,

Ik heb totnogtoe steeds een iPhone gebruikt, maar ik ben van mening dat je soms eens moet willen kijken naar wat de concurrentie aanbiedt. Dus heb ik besloten om een Android toestel te kopen. Dat werd een One Plus X. Toestel vorige week ontvangen, alles werkt op zich vrij goed. Toch heb ik nog enkele vragen:

- Wanneer ik mijn One+ X connecteer via USB op mijn PC, zie ik het icoon ervan terug in mijn verkenner. Daar zijn echter enkel een paar files zichtbaar, waaronder twee files voor MAC en een One+ USb drivers setup.exe (die ik dan ook heb geïnstalleerd, maar ik zie geen verschil). Deze One+ drive wordt door Windows gezien als een CD-rom station?
Ik gebruik windows 10 Pro x64. Hoe kan ik de files zien die op mijn One+ staan, en hoe kan ik er dan bv. mp3's naar verplaatsen?

- Bestaat er voor Android ook zo'n soort software suite zoals iTunes? Ik weet dat het tegenwoordig bon ton is om alles in de cloud op te slaan, maar ik had graag ook een lokale backup bijgehouden. Is dat mogelijk? Ik heb na wat zoeken de software "Mobogenie" gevonden en geïnstalleerd, maar via usb krijg ik mijn One+ niet geconnecteerd.

Misschien was het verstandiger geweest om een Samsung te kopen ofzo, daar lijkt toch veel meer informatie over beschikbaar online. Ik ben al enkele uren aan het zoeken, maar ik heb nog geen oplossing gevonden. Kan iemand mij helpen aub?

Thx!

• Vos
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 07:01

Vos

AFCA

Is je vraag niet beter op zijn plek in het algemene topic?

[OnePlus X] Ervaringen & Discussie

Wellicht staat daar ook al iets wat je helpt :)

• BartDG
Geen idee, ik denk dat het daar wat verloren zou gaan. Ik heb al een deel van dat topic gelezen, maar nog niets gevonden wat mij kan helpen. Bovendien gaat mijn vraag wellicht op voor alle Android toestellen, en niet enkel One+.

• BartDG
Ok, ik ben al wat verder, door wat gepruts heb ik mijn eerste vraag zelf kunnen beantwoorden. De tweede vraag echter nog niet.

• Knielen
  • Registratie: december 2009
  • Nu online
Volgens mij is doubleTwist wel iets voor jou, kan je je iTunes library syncen met je Android telefoon

• Jeroenneman
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 22:50

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Titanium kun je gebruiken om back ups mee te maken.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Pagina: 1

Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True