Uit de repy's bleek dat niet alle accounts gemaakt waren voor 4 decemberWinnen kan alleen als je al een account had op 4 december 2015, 23.59 uur.
*maakt zich populair bij mede-tweakers*
Uit de repy's bleek dat niet alle accounts gemaakt waren voor 4 decemberWinnen kan alleen als je al een account had op 4 december 2015, 23.59 uur.
If you choose not to decide, you still have made a choice.
[ Voor 24% gewijzigd door Kiswum op 15-12-2015 17:12 ]
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Een ezel stoot zich niet 2 keer aan dezelfde steen?Wilbert de Vries schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 13:49:
Wow, wat een hoop reacties al. Sorry folks, foutje gemaakt. Rustig aan, hold your horses en nog meer van die uitdrukkingen. We hebben duidelijk aangegeven dat je voor 5 december een account moest hebben om te kunnen winnen, dus die regel handhaven we ook.
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
[ Voor 8% gewijzigd door _David_ op 15-12-2015 18:18 ]
I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
Oscar Wilde
Excuses. Is inderdaad een fout van ons. We kunnen we trekking automatisch laten doen, maar de accountdatumcheck (nog) niet. Zal daar een ticket voor gaan aanmaken.svennd schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 17:33:
Het is geen bug gewoon een menselijke slordigheid van de redactie.
Traditie. Dit is de enige contest waar we dat doen. Is toch een beetje 'ons' feestje als Tweakers community._David_ schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 18:18:
Waarom worden de namen van de winnaars nu wel bekend gemaakt, terwijl dat bij andere acties niet meer gedaan werd? (Met goede reden imo)
[ Voor 4% gewijzigd door zeef op 15-12-2015 19:14 ]
Oscar Wilde
[ Voor 200% gewijzigd door zeef op 15-12-2015 19:22 ]
Hmm, quote weggehaald? Kreeg wel een melding
Oscar Wilde
WoutF die een bericht van Zeef wijzigd?
[ Voor 60% gewijzigd door MuddyMagical op 15-12-2015 19:46 ]
Wat goed is beter maken. Wacht maar af.MuddyMagical schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 19:22:
[...]
WoutF die een bericht van Zeef wijzigd?
* MuddyMagical pakt popcorn.
Oscar Wilde
[ Voor 21% gewijzigd door Raven op 15-12-2015 19:27 ]
Oscar Wilde
Whahaha! Goede timing.
[ Voor 26% gewijzigd door MuddyMagical op 15-12-2015 19:48 ]
Hahahaha, perfecte timing inderdaadMuddyMagical schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 19:27:
[...]
Whahaha! Goede timing. Ik vertrouw het nog steeds niet maar goed.
Oei, dat is inderdaad een slordigheidjeMigrator schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 17:04:
Inderdaad, één account niet: Eddie998819. Een beetje slordig.
Zo lossen we dat op! En de gelukkige *extra* winnaar kan Kiswum (en mijzelf) een pint betalen op de volgende tweaker expressWel grabbelen we nog een keer extra in de zak van Sinterklaas en kiezen we nog een extra user uit die beloond wordt met een mooie prijs
Oscar Wilde
Omdat we die optie ongeveer 1 keer per jaar gebruiken, en we domweg weer vergaten waren dat het vorig jaar ook niet goed ging en je er dus een handmatige controle overheen moet doenRaven schreef op woensdag 16 december 2015 @ 00:09:
Maar dan vraag ik mij wel af, waarom is dit probleem vorig jaar niet gefixed? Toen was hetzelfde probleem van toepassing. Over de jaren daar weer voor weet ik het niet.
- Uitzoeken waar de code staat, huilen over de brakheid van de code omdat die al 10 jaar oud issvennd schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 20:27:
Tijd kosten ? Een SQL query aanpassen kost 15 seconden. (overigens zullen het wel timestamps zijn vermoed ik) maar kijk :
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Dat is het probleem van zoveel prijzen, enorm veel winnaars om te checken.Kees schreef op woensdag 16 december 2015 @ 08:07:
[...]
Omdat we die optie ongeveer 1 keer per jaar gebruiken, en we domweg weer vergaten waren dat het vorig jaar ook niet goed ging en je er dus een handmatige controle overheen moet doen
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
hexta schreef op woensdag 16 december 2015 @ 09:31:
[...]
Dat is het probleem van zoveel prijzen, enorm veel winnaars om te checken.
Overigens kan ik me herinneren dat er eerder sprake was van een minimum aan karma of andere regelgeving om de mensen tussen de 0 en 10 berichten bijvoorbeeld (meer dan de helft van de winnaars) te filteren.
[ Voor 16% gewijzigd door Vickiieee op 16-12-2015 11:52 ]
Trotse winnaar van het 'Captain Obvious lintje' van 07-10-2015!
Als jij een topic wil openen: feel free. Of ik het met je eens ben, dat is vers 2.hexta schreef op woensdag 16 december 2015 @ 11:42:
[...]
Overigens kan ik me herinneren dat er eerder sprake was van een minimum aan karma of andere regelgeving om de mensen tussen de 0 en 10 berichten bijvoorbeeld (meer dan de helft van de winnaars) te filteren.
Is hier over nog een gesprek gaande, of is er gewoon besloten om daar niet aan te beginnen?
(Dan heeft het namelijk ook geen zin om er een topic over te openen, wat iedereen een hoop gezeur zal besparen)
Ik voel me dan altijd zo'n zeikerd.zeef schreef op woensdag 16 december 2015 @ 11:52:
[...]
Als jij een topic wil openen: feel free. Of ik het met je eens ben, dat is vers 2.
Posts zeggen niet zo veel. Zou dan eerder naar tweakotine/pageviews kijken. Als iemand nooit op de site zit en enkel met een actie een paar pageviews genereert dan weet je al genoeg lijkt me.hexta schreef op woensdag 16 december 2015 @ 11:42:
[...]
Is hier over nog een gesprek gaande, of is er gewoon besloten om daar niet aan te beginnen?
(Dan heeft het namelijk ook geen zin om er een topic over te openen, wat iedereen een hoop gezeur zal besparen)
Waarom begin je er dan over? Nu kunnen we dat gevoel nog steeds hebben. Daarentegen vind ik dat je moet zeggen wat je denkt. Als niemand iets zegt, kan er ook niets verbeterd worden.hexta schreef op woensdag 16 december 2015 @ 11:59:
[...]
Ik voel me dan altijd zo'n zeikerd.Alsof Dat ik dan nog een probleem ga maken van de vrijgevigheid en fantastische acties van Tweakers.
Dus laat maar zitten.![]()
[ Voor 12% gewijzigd door PcDealer op 22-12-2015 13:19 ]
Het kan eventjes duren, staat ook op de pagina ...foredraft schreef op maandag 21 december 2015 @ 13:20:
Volgens de uitslagen pagina heb ik een prijs gewonnen, echter ik heb nog niets vernomen. Ik had al een mail gestuurd maar ook nog niets van gehoord. Hoe gaat het verder in zijn werk?
Nouja, ik begon er over omdat ik wilde weten of er gewoon een einduitslag was van het vorige topic.PcDealer schreef op maandag 21 december 2015 @ 18:07:
[...]
Waarom begin je er dan over? Nu kunnen we dat gevoel nog steeds hebben. Daarentegen vind ik dat je moet zeggen wat je denkt. Als niemand iets zegt, kan er ook niets verbeterd worden.
* PcDealer steekt hand in eigen boezem en moet nog steeds een tweakblog schrijven over een onterechte winnaar bij de Witgoedactie en hoe met de opmerkingen daarover is om gegaan.
Misschien moet tweakers een draaiboek voor acties maken zodat dezelfde fouten niet steeds opnieuw gemaakt worden.
[ Voor 4% gewijzigd door hexta op 22-12-2015 10:14 ]
Kan me niet voorstellen dat je pech hebt! Zou even een reactie afwachten, misschien kun je Zeef een DM sturen.Extrema schreef op zondag 03 januari 2016 @ 14:02:
Nu is het zo dat ik de alienware steam machine gewonnen heb.
Heb bij de push melding hierover mijn gegevens door gegeven maar was vergeten mail en tel nr door te geven. Heb verzocht aan Olaf of hij dat voor mij zou willen doen.
Ik hoor echter niks meer van Tweakers hierover.
Is dit ivm de feestdagen of heb ik nu simpelweg pech?
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq