Tweakers speelt voor Sinterklaas - De winnaars zijn bekend!

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svennd
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 23-05 17:24
Winnen kan alleen als je al een account had op 4 december 2015, 23.59 uur.
Uit de repy's bleek dat niet alle accounts gemaakt waren voor 4 december :*)

*maakt zich populair bij mede-tweakers* :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Inderdaad, één account niet: Eddie998819. Een beetje slordig.

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-07 10:06

Kiswum

Gadget reviewer

Klopt, wellicht kan ik beter hier aangeven dat er iemand heeft mee kunnen doen na de start van de actie.
Tevens heeft een persoon gewonnen en zal daardoor een prijs in ontvangst nemen:

Kiswum in 'reviews: Tweakers speelt voor Sinterklaas: win een van de meer dan...

Raven geeft aan dat dit bericht beter naar stoute bugs doorgestuurd kan worden.
Kijk maar wat het beste is :)

[ Voor 24% gewijzigd door Kiswum op 15-12-2015 17:12 ]

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svennd
Het is geen bug gewoon een menselijke slordigheid van de redactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Als het een geautomatiseerde check is, dan is het wel een bug lijkt mij ;)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Vorig jaar was hetzelfde gebeurd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Wilbert de Vries schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 13:49:
Wow, wat een hoop reacties al. Sorry folks, foutje gemaakt. Rustig aan, hold your horses en nog meer van die uitdrukkingen. We hebben duidelijk aangegeven dat je voor 5 december een account moest hebben om te kunnen winnen, dus die regel handhaven we ook.
Een ezel stoot zich niet 2 keer aan dezelfde steen?

Nu hopen dat ik het juiste spreekwoord heb, ben daar heel erg slecht in :+

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18:43

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Waarom worden de namen van de winnaars nu wel bekend gemaakt, terwijl dat bij andere acties niet meer gedaan werd? (Met goede reden imo)

[ Voor 8% gewijzigd door _David_ op 15-12-2015 18:18 ]

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Om te voorkomen dat we zien dat er vaker dit soort fouten gemaakt worden? :P

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:46
svennd schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 17:33:
Het is geen bug gewoon een menselijke slordigheid van de redactie.
Excuses. Is inderdaad een fout van ons. We kunnen we trekking automatisch laten doen, maar de accountdatumcheck (nog) niet. Zal daar een ticket voor gaan aanmaken.
_David_ schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 18:18:
Waarom worden de namen van de winnaars nu wel bekend gemaakt, terwijl dat bij andere acties niet meer gedaan werd? (Met goede reden imo)
Traditie. Dit is de enige contest waar we dat doen. Is toch een beetje 'ons' feestje als Tweakers community. :)

[ Voor 4% gewijzigd door zeef op 15-12-2015 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Ik neem aan dat dit wel wordt rechtgezet en dat betreffende gebruiker niet meer gaat juichen? ;)

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoleM
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-01 17:56
Ik had nog een verkeerd email adres in mijn profiel staan. Kan ik nogmaals een bericht krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
We denken na over een goede oplossing.

[ Voor 200% gewijzigd door zeef op 15-12-2015 19:22 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Kunnen jullie niet nog random een user laten winnen ? (En dan niet iemand die een account heeft na 5 december :P )?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Hmm, quote weggehaald? Kreeg wel een melding :P

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:50
WoutF die een bericht van Zeef wijzigd?

* MuddyMagical pakt popcorn. :+

Trouwens, ik kan me voorstellen dat deze gebruiker ook wat wenkbrauwen doet fronzen: japoppe

1 reactie (alleen op een winactie) sinds registratie in 2011 en voor de rest nooit meer iets? Das toch gewoon een dubbel account dat is aangemaakt voor dit soort acties? Ik geloof niet dat dit 'de community' is die Tweakers wilt bedanken.

OK, excuses van mijn zijde. Ik moet geen beweringen doen die ik niet hard kan maken en die aan de crew overlaten.

[ Voor 60% gewijzigd door MuddyMagical op 15-12-2015 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
MuddyMagical schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 19:22:
[...]

WoutF die een bericht van Zeef wijzigd?

* MuddyMagical pakt popcorn. :+
Wat goed is beter maken. Wacht maar af. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Maar wat heb ik ermee te maken? :P (quote notificatie...)

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

_O-

Ik dacht om te testen of de quotenotificatie het daadwerkelijk doet? Er mist er soms nog wel eens een.

edit: Ho wacht, volgens mij is er een schoonmaak aan de gang.

[ Voor 21% gewijzigd door Raven op 15-12-2015 19:27 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japoppe
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-03-2024
Yes! Bedankt!
Ik heb een keer wat gewonnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:50
japoppe schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 19:26:
Yes! Bedankt!
Ik heb een keer wat gewonnen!
Whahaha! Goede timing. O-)

Edit: Nogmaals excuses voor beweringen die ik niet hard kan maken.

[ Voor 26% gewijzigd door MuddyMagical op 15-12-2015 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 17:04
MuddyMagical schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 19:27:
[...]

Whahaha! Goede timing. Ik vertrouw het nog steeds niet maar goed. O-)
Hahahaha, perfecte timing inderdaad _/-\o_

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:52

WoutF

Hoofdredacteur
Migrator schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 17:04:
Inderdaad, één account niet: Eddie998819. Een beetje slordig.
Oei, dat is inderdaad een slordigheidje |:( Omdat het onze (mijn) fout is, het om één user gaat, we deze user (geautomatiseerd) als op de hoogte gesteld hadden en hij er niet vandoor gaat met een megagrote prijs, laten we het zo.

Wel grabbelen we nog een keer extra in de zak van Sinterklaas en kiezen we nog een extra user uit die beloond wordt met een mooie prijs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Yes bedankt!
Oh oops, iets te vroeg;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Ik kan me voorstellen dat het tijd kost om iets in te bouwen als: if user is registered after 05/12/00:00, than show error message x.
Vorig jaar was het te laat, dit jaar heeft het geen nut meer, maar wellicht iets voor volgend jaar/komende acties?
De hoeveelheid concurrenten wordt daarmee tenslotte kleiner en de winkans is dan groter voor de fans/gebruikers.
Uiteraard kost dit extra tijd/geld, het is dus een lastige keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svennd
Tijd kosten ? Een SQL query aanpassen kost 15 seconden. (overigens zullen het wel timestamps zijn vermoed ik) maar kijk :
Wel grabbelen we nog een keer extra in de zak van Sinterklaas en kiezen we nog een extra user uit die beloond wordt met een mooie prijs :)
Zo lossen we dat op! En de gelukkige *extra* winnaar kan Kiswum (en mijzelf) een pint betalen op de volgende tweaker express ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Maar dan vraag ik mij wel af, waarom is dit probleem vorig jaar niet gefixed? Toen was hetzelfde probleem van toepassing. Over de jaren daar weer voor weet ik het niet.

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:18

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Raven schreef op woensdag 16 december 2015 @ 00:09:
Maar dan vraag ik mij wel af, waarom is dit probleem vorig jaar niet gefixed? Toen was hetzelfde probleem van toepassing. Over de jaren daar weer voor weet ik het niet.
Omdat we die optie ongeveer 1 keer per jaar gebruiken, en we domweg weer vergaten waren dat het vorig jaar ook niet goed ging en je er dus een handmatige controle overheen moet doen :)
svennd schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 20:27:
Tijd kosten ? Een SQL query aanpassen kost 15 seconden. (overigens zullen het wel timestamps zijn vermoed ik) maar kijk :
- Uitzoeken waar de code staat, huilen over de brakheid van de code omdat die al 10 jaar oud is
- De pagina in het cms aanpassen met een checkbox om deze optie aan te zetten
- Een errormelding bedenken voor de gebruiker die na $datum is geregged en wil meedoen
- De database aanpassen om bij polls dat op te kunnen slaan
- Documentatie
- Verificatie door een andere developer
- UAT
- Release
- Communicatie met de gebruikers dat het gedaan is

Ja, de query is mischien 15s werk, de rest er omheen niet en dan kom je al snel naar 2 uur werk voor een optie die je 1 keer per jaar gebruikt. We bouwen het vast wel in, maar zo eenvoudig als jij doet laten lijken is het niet :)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Kees schreef op woensdag 16 december 2015 @ 08:07:
[...]

Omdat we die optie ongeveer 1 keer per jaar gebruiken, en we domweg weer vergaten waren dat het vorig jaar ook niet goed ging en je er dus een handmatige controle overheen moet doen :)
Dat is het probleem van zoveel prijzen, enorm veel winnaars om te checken. :P
_O_

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
hexta schreef op woensdag 16 december 2015 @ 09:31:
[...]

Dat is het probleem van zoveel prijzen, enorm veel winnaars om te checken. :P
_O_
*D *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Overigens kan ik me herinneren dat er eerder sprake was van een minimum aan karma of andere regelgeving om de mensen tussen de 0 en 10 berichten bijvoorbeeld (meer dan de helft van de winnaars) te filteren.

Is hier over nog een gesprek gaande, of is er gewoon besloten om daar niet aan te beginnen?
(Dan heeft het namelijk ook geen zin om er een topic over te openen, wat iedereen een hoop gezeur zal besparen ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vickiieee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23-06 11:56

Vickiieee

Kritische lezer.

Vond de reactie van Wilbert vorig jaar een stuk meer 'lik op stuk'. Beleid is beleid, toch? ;)

Wilbert de Vries in "Fout in sinterklaasactie"

Anyway, aan alle winnaars: van Harte Gefeliciteerd! :D *O* oOo

[ Voor 16% gewijzigd door Vickiieee op 16-12-2015 11:52 ]

Trotse winnaar van het 'Captain Obvious lintje' van 07-10-2015!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
hexta schreef op woensdag 16 december 2015 @ 11:42:
[...]

Overigens kan ik me herinneren dat er eerder sprake was van een minimum aan karma of andere regelgeving om de mensen tussen de 0 en 10 berichten bijvoorbeeld (meer dan de helft van de winnaars) te filteren.

Is hier over nog een gesprek gaande, of is er gewoon besloten om daar niet aan te beginnen?
(Dan heeft het namelijk ook geen zin om er een topic over te openen, wat iedereen een hoop gezeur zal besparen ;) )
Als jij een topic wil openen: feel free. Of ik het met je eens ben, dat is vers 2. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
zeef schreef op woensdag 16 december 2015 @ 11:52:
[...]

Als jij een topic wil openen: feel free. Of ik het met je eens ben, dat is vers 2. ;)
Ik voel me dan altijd zo'n zeikerd. :$ Alsof Dat ik dan nog een probleem ga maken van de vrijgevigheid en fantastische acties van Tweakers.
Dus laat maar zitten. :D d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

hexta schreef op woensdag 16 december 2015 @ 11:42:
[...]

Posts zeggen niet zo veel. Zou dan eerder naar tweakotine/pageviews kijken. Als iemand nooit op de site zit en enkel met een actie een paar pageviews genereert dan weet je al genoeg lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foredraft
  • Laatst online: 02-07-2024
Volgens de uitslagen pagina heb ik een prijs gewonnen, echter ik heb nog niets vernomen. Ik had al een mail gestuurd maar ook nog niets van gehoord. Hoe gaat het verder in zijn werk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-06 19:50

PcDealer

HP ftw \o/

hexta schreef op woensdag 16 december 2015 @ 11:59:
[...]

Ik voel me dan altijd zo'n zeikerd. :$ Alsof Dat ik dan nog een probleem ga maken van de vrijgevigheid en fantastische acties van Tweakers.
Dus laat maar zitten. :D d:)b
Waarom begin je er dan over? Nu kunnen we dat gevoel nog steeds hebben. Daarentegen vind ik dat je moet zeggen wat je denkt. Als niemand iets zegt, kan er ook niets verbeterd worden.

* PcDealer steekt hand in eigen boezem en moet nog steeds een tweakblog schrijven over een onterechte winnaar bij de Witgoedactie en hoe met de opmerkingen daarover is omgegaan.

Misschien moet tweakers een draaiboek voor acties maken zodat dezelfde fouten niet steeds opnieuw gemaakt worden.

[ Voor 12% gewijzigd door PcDealer op 22-12-2015 13:19 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svennd
foredraft schreef op maandag 21 december 2015 @ 13:20:
Volgens de uitslagen pagina heb ik een prijs gewonnen, echter ik heb nog niets vernomen. Ik had al een mail gestuurd maar ook nog niets van gehoord. Hoe gaat het verder in zijn werk?
Het kan eventjes duren, staat ook op de pagina ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 239824

Ik zeg YES!! voor iedereen die een prijs heeft. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
PcDealer schreef op maandag 21 december 2015 @ 18:07:
[...]

Waarom begin je er dan over? Nu kunnen we dat gevoel nog steeds hebben. Daarentegen vind ik dat je moet zeggen wat je denkt. Als niemand iets zegt, kan er ook niets verbeterd worden.

* PcDealer steekt hand in eigen boezem en moet nog steeds een tweakblog schrijven over een onterechte winnaar bij de Witgoedactie en hoe met de opmerkingen daarover is om gegaan.

Misschien moet tweakers een draaiboek voor acties maken zodat dezelfde fouten niet steeds opnieuw gemaakt worden.
Nouja, ik begon er over omdat ik wilde weten of er gewoon een einduitslag was van het vorige topic.
"Tweakers is van mening dat dit de beste manier is en er zullen geen veranderingen gedaan worden bij volgende wedstrijden" of of het nog open lag.

Dus inderdaad, ik zocht naar een regelset waar tweakers volledig achter stond. :)

[ Voor 4% gewijzigd door hexta op 22-12-2015 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extrema
  • Laatst online: 19-04 11:38
Nu is het zo dat ik de alienware steam machine gewonnen heb.

Heb bij de push melding hierover mijn gegevens door gegeven maar was vergeten mail en tel nr door te geven. Heb verzocht aan Olaf of hij dat voor mij zou willen doen.

Ik hoor echter niks meer van Tweakers hierover.

Is dit ivm de feestdagen of heb ik nu simpelweg pech :-( ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Extrema schreef op zondag 03 januari 2016 @ 14:02:
Nu is het zo dat ik de alienware steam machine gewonnen heb.

Heb bij de push melding hierover mijn gegevens door gegeven maar was vergeten mail en tel nr door te geven. Heb verzocht aan Olaf of hij dat voor mij zou willen doen.

Ik hoor echter niks meer van Tweakers hierover.

Is dit ivm de feestdagen of heb ik nu simpelweg pech :-( ?
Kan me niet voorstellen dat je pech hebt! Zou even een reactie afwachten, misschien kun je Zeef een DM sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extrema
  • Laatst online: 19-04 11:38
Bericht naar de Redactie gezonden en via Olaf wat aanvullende gegevens.....

Zijn ze op wintersport :-P

Of ben ik te ongeduldig. En gewoon nog even wachten op mijn i3 gebaseerde steam machine... Tweakkriebels.
Pagina: 1