Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Extern beeldscherm niet scherp bij aansluiten laptop

Pagina: 1
Acties:
  • 860 views

Verwijderd

Topicstarter
Onlangs heb ik een Benq RL2455hm beeldscherm gekocht voor mijn playstation en laptop. Het probleem is echter dat bij mijn playstation de beeldkwaliteit optimaal is, maar wanneer ik mijn laptop via de hdmi dupliceer de beeld kwaliteit een stuk slechter is dan op mijn laptop zelf. Bij gewoon internetten en dergelijke is dit probleem minder opvallend maar bij videos kijken bijvoorbeeld is het erg vervelend.

Weet iemand hoe ik dit probleem zou op kunnen lossen? Heb al geprobeerd om de hdmi kabel van de playstation te gebruiken voor de laptop maar dit maakte geen verschil.

De laptop die ik gebruik: HP PAVILION 15-P238ND http://www.laptopshop.nl/...p-pavilion-15-p238nd.html

Alvast bedankt!

• Veng7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 19-11-2023
Ik neem aan dat je de intstellingen voor je externe monitor op je laptop goed gecontroleerd hebt, want veel meer kan er volgens mij niet aan de hand zijn.
Anders dan bij de oude crt schermen, wil een digitaal scherm precies de resolutie aangeboden hebben van het scherm zelf, anders gaat idd de beeldkwaliteit hard achteruit.

Weet veel niet, daarom slechts garantie tot op de stoep ;-) Vraag je niet af of je opslagmedium defect kan raken, maar vraag je af wanneer dat zal gebeuren! En dan?

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:42

br00ky

Moderator Harde Waren
Eentje is genoeg en aangezien Monitor niet scherp met hdmi aansluiting via laptop? wel in de goede categorie staat, kan deze op slot.

Dit topic is gesloten.