Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Avatar verwijderd maar blijft zichtbaar

Pagina: 1
Acties:

• marrekau117
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 05-10 23:21
Ik heb net mijn avatar verwijderd omdat ik hem gedateerd vind. Maar hij blijft zichtbaar in mijn profiel, kunnen jullie hem nog een keer een schop naar het hiernamaals verkopen? })

• Dirk
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 00:21

Dirk

Coördinator Frontpagemoderatie
Ik zou het wel willen, maar ik kan het niet. :) Hij is wel zichtbaar op de overzichtspagina, maar niet op de wijzigingspagina, waar ik hem normaal gesproken zou kunnen verwijderden. Een bug dus. :)

Schop een Modje => Stoute Bugs

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• Hero of Time
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 22:59

Hero of Time

Moderator NOS

There is only one Legend

Idd, net de onderste optie voor de avatar op https://secure.tweakers.net/instellingen/profiel/ ingesteld (geen avatar gebruiken) en het wordt niet onthouden. Dat hoort natuurlijk niet.

Maar! de optie werkt wel. Ik zag net naast mijn post geen avatar meer. Dus welke stappen volg je precies? Je wilt een avatar verwijderen, een andere instellen of helemaal geen avatar meer laten weergeven?

[Voor 42% gewijzigd door Hero of Time op 11-12-2015 22:22]

Commandline FTW | Tweakt met mate

• Evest
  • Registratie: januari 2014
  • Niet online

Evest

Moderator General Chat

Mt. Evest 🏔

Toen ik zojuist een avatar verwijderde werd dat mijn avatar, maar was hij vervolgens in het profiel niet meer zichtbaar. Bij het pakken van een andere avatar is de verwijderde avatar wel degelijk verdwenen. Of, is die avatar nog wél zichtbaar op de overzichtspagina (waar ik zonder rode naam niet bij kan)? Gaan dingen niet helemaal lekker daar in ieder geval.

If you choose not to decide, you still have made a choice.

• marrekau117
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 05-10 23:21
Ik heb de avatar al wel verwijderd. Er staat dus geen avatar meer in mijn profiel. Ik heb dus ook geen andere opties meer.

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator NOS

There is only one Legend

Dan om je avatar alsnog weg te krijgen bij je posts, tijdelijk een nieuwe uploaden, die selecteren, dan opgeven dat je er geen wilt om dan als laatste actie de avatar te verwijderen.

• Josefien
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 20-10 15:28
Deze bug (of een die erop lijkt) is nog steeds aanwezig. Maar bij mij helpt zelfs de bovenstaande oplossing niet.

Ik heb mijn avatar verwijderd via https://secure.tweakers.net/instellingen/profiel/ en dan verdwijnt hij naast de forum-posts, maar blijft hij staan in het profiel/gallery. En bij het uploaden van een nieuwe wordt de nieuwe naast de forum-posts gezet, maar blijft alsnog de oude staan in het profiel/gallery.

Dit lijkt me volgens mij niet helemaal de bedoeling :o

[Voor 6% gewijzigd door Josefien op 20-02-2016 01:29]

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator NOS

There is only one Legend

Josefien schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 01:04:
Deze bug (of een die erop lijkt) is nog steeds aanwezig. Maar bij mij helpt zelfs de bovenstaande oplossing niet.

Ik heb mijn avatar verwijderd via https://secure.tweakers.net/instellingen/profiel/ en dan verdwijnt hij naast de forum-posts, maar blijft hij staan in het profiel/gallery. En bij het uploaden van een nieuwe wordt de nieuwe naast de forum-posts gezet, maar blijft alsnog de oude staan in het profiel/gallery.

Dit lijkt me volgens mij niet helemaal de bedoeling :o
Hoezo? Je geeft aan dat je geen verwijder actie doet, dus het is prima by-design. Je kan meerdere avatars uploaden om zo makkelijk te wisselen tussen die avatars. Ik heb nu met een paar klikken m'n groene Link weer terug, ipv opzoeken op m'n harde schijf, uploaden en dan selecteren.

Als je een avatar wilt verwijderen, dan selecteer je 'm bovenaan, dan in het lijstje eronder geef je op dat je die wilt verwijderen. Heb je dat gedaan?

• Josefien
Hero of Time schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 10:47:
[...]

Hoezo? Je geeft aan dat je geen verwijder actie doet, dus het is prima by-design. Je kan meerdere avatars uploaden om zo makkelijk te wisselen tussen die avatars. Ik heb nu met een paar klikken m'n groene Link weer terug, ipv opzoeken op m'n harde schijf, uploaden en dan selecteren.

Als je een avatar wilt verwijderen, dan selecteer je 'm bovenaan, dan in het lijstje eronder geef je op dat je die wilt verwijderen. Heb je dat gedaan?
Ik heb juist wel een verwijder-actie gedaan. En toen bleef hij staan in het profiel.

Daarna heb ik ook nog een paar keer geprobeerd een wit vlak te uploaden om het te "resetten". Dus eerst wit vlak geuploaded, dan geselecteerd, dan weer verwijderd en aangegeven geen avatar te willen. Dat hielp niet.

En nu zie ik dat er vertraagd wordt aangepast: ik heb nu een wit vlak als avatar in zowel het profiel als op het forum. Maar in feite is 'ie al lang verwijderd en zijn er geen enkele avatars opgeslagen/selecteerbaar... 25 slots vrij... :o

• crisp
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 00:17

crisp

Devver

Pixelated

Dat heet caching (en geen invalidatie daarvan na een wijziging). Ik zal er eens een ticket voor aanmaken :)

Intentionally left blank

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Nu pas? :P Dit cache-probleem speelt al jaren. Zie o.a. [BUG] [Profielfoto]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Raven schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 12:08:
Nu pas? :P Dit cache-probleem speelt al jaren. Zie o.a. [BUG] [Profielfoto]
Dat gaat niet over de avatars ;)

Het uploadgedeelte voor avatars is recentelijk herschreven. Blijkbaar is daar een bugje in geslopen...

Intentionally left blank

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Oh wacht, profielfoto |:(

Maar is die cache-bughardnekkige cache ooit opgelost dan?

[Voor 14% gewijzigd door Raven op 20-02-2016 12:22]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator NOS

There is only one Legend

Nou, ik heb m'n avatar veranderd van rood naar groen en krijg overal netjes de juiste terug: groen. Er lijkt dus eerder iets fout te gaan als een avatar verwijdert wordt. Of ik heb geluk, danwel m'n browser cached de boel anders en zie ik de bug niet.

• Josefien
Het is niet de browser-cache, want het ziet er hetzelfde uit op een andere browser of zelfs andere PC :o

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Raven schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 12:21:
Oh wacht, profielfoto |:(

Maar is die cache-bughardnekkige cache ooit opgelost dan?
Dat is onze varnish-cache, en het feit dat de profielfoto altijd met dezelfde naam wordt opgeslagen maakt dat je een nieuwe foto dan niet te zien krijgt. En nee, die bug is nog niet opgelost...

Intentionally left blank

Pagina: 1

Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True