Wat ga je met je laptop doen?
Zover ik weet ga ik maximaal wat zaken virtualiseren (Als ik dan wat moet noemen wat ik denk wat de zwaarste opgave voor de laptop zal worden) Hierbij zou een fysieke quad-core wel handig zijn.
Wat is je budget?
Rond de €1000
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Jep. Elke dag heen en weer een behoorlijke treinreis. Accuduur is niet zo'n grote factor, bouwkwaliteit wel.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
- Ik wil sowieso kunnen upgraden naar minimaal 8GB Ram. 16 GB het liefst.
- Skylake processor (is de nieuwste serie, wil zo lang mogelijk met de laptop doen. Heb ik het mis hoor ik het graag!)
- Minimaal een full-hd scherm
- Toetsenbord verlichting is tof, niet een pré.
- Quad core?
Een mooi, klein laptopje is handig voor het meenemen, maar het moet mijn werkzaamheden niet teveel belemmeren qua prestaties. Bouwkwaliteit is eigenlijk wat ik het belangrijkste vind.
Ik heb zelf al deze laptops gevonden:
http://shop.lenovo.com/nl...4:00051925:#tab-customize
pricewatch: Dell XPS 13 9350 (CNX9301)
Ik zie nog niet veel andere opties, heb ik te hoge eisen? Zijn er nog te weinig fabricanten met skylake processors in hun line-up? Moet ik uberhaupt wel kijken naar een laptop met skylake?
Alle hulp is welkom!
Zover ik weet ga ik maximaal wat zaken virtualiseren (Als ik dan wat moet noemen wat ik denk wat de zwaarste opgave voor de laptop zal worden) Hierbij zou een fysieke quad-core wel handig zijn.
Wat is je budget?
Rond de €1000
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Jep. Elke dag heen en weer een behoorlijke treinreis. Accuduur is niet zo'n grote factor, bouwkwaliteit wel.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
- Ik wil sowieso kunnen upgraden naar minimaal 8GB Ram. 16 GB het liefst.
- Skylake processor (is de nieuwste serie, wil zo lang mogelijk met de laptop doen. Heb ik het mis hoor ik het graag!)
- Minimaal een full-hd scherm
- Toetsenbord verlichting is tof, niet een pré.
- Quad core?
Een mooi, klein laptopje is handig voor het meenemen, maar het moet mijn werkzaamheden niet teveel belemmeren qua prestaties. Bouwkwaliteit is eigenlijk wat ik het belangrijkste vind.
Ik heb zelf al deze laptops gevonden:
http://shop.lenovo.com/nl...4:00051925:#tab-customize
pricewatch: Dell XPS 13 9350 (CNX9301)
Ik zie nog niet veel andere opties, heb ik te hoge eisen? Zijn er nog te weinig fabricanten met skylake processors in hun line-up? Moet ik uberhaupt wel kijken naar een laptop met skylake?
Alle hulp is welkom!