Vereiste specs:
Ultra HD scherm
16 GB ram ( eventueel met eigen upgrade)
SSD
skylake processor
goeie videokaart.
Wat ga je met je laptop doen?
De laptop wordt een portable desktop vervanger. Dus af en toe gamen. ( bijvoorbeeld de nieuwste cod en battlefront) Maar het meest belangrijke is het draaien van Virtuele machines voor mijn school ( denk an een stuk of 5/6 tegelijk)
Wat is je budget?
Ongeveer 1500 euro, maar mochten er hele goeie laptops zijn dan kan ik hier oveheen gaan.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Elke dag naar de les, en thuis ook veel. Echte ben ik elke dag in de sportschool, dus gewicht maar niet uit.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik geef de voorkeur aan Apple, dell en asus. Ik wil onder geen beding meer een hp, de huidige is van zo'n waardeloze bouwkwaliteit dat ik weiger ooit nog geld te geven aan hp.
Ik heb zelf uiteraard al flink wat onderzoek gedaan. Hieruit kwam de Dell inspiron 15 uit de 7000 serie. Helaas is het 1300 euro model hier niet verkrijgbaar dus dacht ik aan het kopen van het 1150 euro model
http://www.dell.com/nl/p/...pd?c=nl&l=nl&s=dhs&~ck=mn
Om hem vervolgens te upgraden met 8 GB ram extra
pricewatch: Kingston ValueRAM KVR16LS11/8
En als laatste met deze SSD aan te vullen. Ook heb ik in mijn huidige laptop al een 256 GB 840 pro SSD die ik ook graag wil plaatsen erbij.
pricewatch: Samsung 850 EVO M.2 250GB
Zou dit überhaupt kunnen in deze configuratie ?
Voor ik 1300 euro uitgeef zal ik het graag zeker willen weten!
Als iemand anders nog een idee heeft voor een andere laptop met goeie bouwkwaliteit hoor ik het graag!
Ultra HD scherm
16 GB ram ( eventueel met eigen upgrade)
SSD
skylake processor
goeie videokaart.
Wat ga je met je laptop doen?
De laptop wordt een portable desktop vervanger. Dus af en toe gamen. ( bijvoorbeeld de nieuwste cod en battlefront) Maar het meest belangrijke is het draaien van Virtuele machines voor mijn school ( denk an een stuk of 5/6 tegelijk)
Wat is je budget?
Ongeveer 1500 euro, maar mochten er hele goeie laptops zijn dan kan ik hier oveheen gaan.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Elke dag naar de les, en thuis ook veel. Echte ben ik elke dag in de sportschool, dus gewicht maar niet uit.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik geef de voorkeur aan Apple, dell en asus. Ik wil onder geen beding meer een hp, de huidige is van zo'n waardeloze bouwkwaliteit dat ik weiger ooit nog geld te geven aan hp.
Ik heb zelf uiteraard al flink wat onderzoek gedaan. Hieruit kwam de Dell inspiron 15 uit de 7000 serie. Helaas is het 1300 euro model hier niet verkrijgbaar dus dacht ik aan het kopen van het 1150 euro model
http://www.dell.com/nl/p/...pd?c=nl&l=nl&s=dhs&~ck=mn
Om hem vervolgens te upgraden met 8 GB ram extra
pricewatch: Kingston ValueRAM KVR16LS11/8
En als laatste met deze SSD aan te vullen. Ook heb ik in mijn huidige laptop al een 256 GB 840 pro SSD die ik ook graag wil plaatsen erbij.
pricewatch: Samsung 850 EVO M.2 250GB
Zou dit überhaupt kunnen in deze configuratie ?
Voor ik 1300 euro uitgeef zal ik het graag zeker willen weten!
Als iemand anders nog een idee heeft voor een andere laptop met goeie bouwkwaliteit hoor ik het graag!