Toon posts:

Game Boy Advance topic

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 596 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Inderdaad, welke emu heb je dan?

Wai wai gebruikt toch MODE 7?

ik ken nog geen een GBA emu die mode 7 doet...

dus wat dat betreft, na het klooien met een emu stond ik al gauw bij de dixons....

Echt vet is trouwens : kuru kuru kururin (ja, dat is een game titel :) )

Verwijderd

GBC en GBA hebben dezelfde poort, alleen die van GBC is 5 volt en GBA is 3v.

De gbc (worm-)lights passen er dus wel degelijk op, maar geven gewoon te weinig licht.

Wat betreft die magnifier+ licht of alleen lichtje, check hier eens onder bij hardware reviews. Zijn allerlei "lights" voor de GBA getest! Persoonlijk lijkt me alleen lichtje lekkerder, heb ervaring met vergrootglazen op de GB die niet bevielen!

Enige wat je echt nodig hebt zijn (oplaadbare) batterijen. Daarnaast is erg handig:
Linksnoer Ong 20,- (heb je 4-link, die van Nintendo zelf is 40,-)
Koptelefoon 5,- / 15,- (Geloof me GBA is veel mooier met koptelefoon!
En als je 's avonds speelt, een lichtje zoals bv de wormlight!

Uiteraard ook een paar vrienden met het zelfde spel als jezelf (indien het spel multiplayer heeft) zoals F-Zero, Mario en straks zeker Bomberman!

Ik snap niet waarom mensen F-Zero saai vinden, kunnen ze de perfectie niet aan of hebben ze Masterfull nog niet unlocked?

Verwijderd

Hier is nog meer te lezen over GBA lichtjes. Staan ook plaatjes bij van hoe het er allemaal uit ziet op je GBA!

edit:
Conclusie was zo'n beetje dat WormLight plus de beste was.
(Normale WormLight voor GBA heeft nl. geen EXT pass-through port!)

Verwijderd

Ik snap niet waarom mensen F-Zero saai vinden, kunnen ze de perfectie niet aan of hebben ze Masterfull nog niet unlocked?
Ik vinnum gewoon eentonig.
btw, als ik masterfull al binnen 2 dagen (+- uurtje ofzo per dag) al uit zou hebben, zou ik het helemaal een fck spel vinden voor fl100,-

Verwijderd

Beter joh, ik zag dat je ook met z'n 4e kan muliplayeren met 1 cadrige!!
Dat is pas feest (alleen bij sommige spellen)

Verwijderd

Op donderdag 28 juni 2001 00:48 schreef B-Top het volgende:

[..]

Ik vinnum gewoon eentonig.
btw, als ik masterfull al binnen 2 dagen (+- uurtje ofzo per dag) al uit zou hebben, zou ik het helemaal een fck spel vinden voor fl100,-
Om JetVermilion te krijgen ben je al minimaal iets van 6 uur bezig (Gem 2 min per track, 5 tracks per league, 4 leagues, 9 auto's = 9*4*5*2..Indien je nooit crashed/te laat finished). Uiteraard is er ook een cheat :r maar dat is alleen voor mietjes die "the need for speed" niet hebben. Ach, misschien is F-Zero alleen voor die-hards en speelt men liever Mariokart waar je niet hoeft te streven naar perfectie!

Verwijderd

Op donderdag 28 juni 2001 00:56 schreef noXic het volgende:
Beter joh, ik zag dat je ook met z'n 4e kan muliplayeren met 1 cadrige!!
Dat is pas feest (alleen bij sommige spellen)
Meestal maar 1 level/map/track ook! Is meer ff om andere te laten proeven van het spel, en van multiplayer!

Verwijderd

in andere woorden, verkoop truc.

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-02 21:46
Op donderdag 28 juni 2001 00:46 schreef CommDante het volgende:
Hier is nog meer te lezen over GBA lichtjes. Staan ook plaatjes bij van hoe het er allemaal uit ziet op je GBA!

edit:
Conclusie was zo'n beetje dat WormLight plus de beste was.
(Normale WormLight voor GBA heeft nl. geen EXT pass-through port!)
Thnx :)

• Metzie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-02 15:52

Metzie

Nyaano !

Als je eerst spellen eens wilt uitproberen voordat je ze koopt. Je kan nu lege GBA flash-roms kopen, (waar je roms op kan flashen) die kan je spelen, en als ze je bevallen moet je natuurlijk de game kopen.
Ja kan die dingen oa hier halen: http://www.lik-sang.com/ (onder Gameboy)

http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-02 21:54

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Op woensdag 27 juni 2001 22:48 schreef B-Top het volgende:
Inderdaad, welke emu heb je dan?

Wai wai gebruikt toch MODE 7?

ik ken nog geen een GBA emu die mode 7 doet...
Ik ken geen enkele GBA die mode 7 doet :)
Mode 7 was een scherm-mode van de SNES!
De GBA heeft een mode die hier op lijkt! Vandaar dat het effect wat Wai Wai Racers (aka Konami Crazy Razers), F-zero, en elke andere racegame gebruikt, Mode 7 style, of mode 7 effect wordt genoemt.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-02 09:32
Op donderdag 28 juni 2001 09:53 schreef Metzie het volgende:
Als je eerst spellen eens wilt uitproberen voordat je ze koopt. Je kan nu lege GBA flash-roms kopen, (waar je roms op kan flashen) die kan je spelen, en als ze je bevallen moet je natuurlijk de game kopen.
Wat nou lik-sang. Die is echt veel te duur. hier zijn ze veel geodkoper en dan hoef je ook nog nieteens verzendkosten te betalen.

Verwijderd

Of gewoon van die cartridges halen uit Beverwijk met vijf spelletjes op één zo'n cartridge.

Verwijderd

Op donderdag 28 juni 2001 10:37 schreef ajampaniki het volgende:

[..]

Wat nou lik-sang. Die is echt veel te duur. hier zijn ze veel geodkoper en dan hoef je ook nog nieteens verzendkosten te betalen.
Ik denk dat de mensen hier het meer over de GBA willen praten dan "uitprobeer hardware" of "backup hardware" ;) Dus als je over die Flash apparaatjes (boring... oud nieuws, was er vorige maand ook al toen ik mijn GBA importeerde) wilt praten, doe dat dan lekker hier!

BTW als je eerst "backuped" en dan pas koopt is het illegaal. 'et is maar dat je het weet!

• Hoyden
Op donderdag 28 juni 2001 13:22 schreef CommDante het volgende:

[..]

.......Dus als je over die Flash apparaatjes (boring... oud nieuws, was er vorige maand ook al toen ik mijn GBA importeerde
Blaat, en dat moederbord waar ze het over hebben in een ander forum was er 2 maand geleden ook al.. :Z

Verwijderd

Op woensdag 27 juni 2001 22:43 schreef Vos het volgende:

[..]

Zou me je kunnen laten weten welke EMU je ervoor gebruikt ??

Thnx.
Ik gebruik Virtual GameBoy Advance (VGBA) en daar doet die Wai Wai Racer het goed op maar er zit dan geen geluid bij :'(

edit:

Welke spellen kan je nou tegen elkaar spelen???

Ik ken alleen F - Zero

Verwijderd

Op donderdag 28 juni 2001 14:33 schreef LaptopDude het volgende:

[..]

Ik gebruik Virtual GameBoy Advance (VGBA) en daar doet die Wai Wai Racer het goed op maar er zit dan geen geluid bij :'(

edit:

Welke spellen kan je nou tegen elkaar spelen???

Ik ken alleen F - Zero
dus jij hebt vgba10, wan 06dos doet dat niet.
btw, andere spellen die multiplayeren:

wai wai (volgens mij gaat de eu versie konami allstar racing heten).
Mario Bros.
kuru kuru kururin

de rest weet ik nog nie.

Verwijderd

Op donderdag 28 juni 2001 09:53 schreef Metzie het volgende:
Testen? Kopen? Ik test alleen games op mijn Flash Avance Lnker ;)
Die originele games zijn mij te duur.
Het enige wat ik niet goed vind van de GBA is het donkere beeldscherm, ik had ergens gehoord dat er aan de binnenkant een geheime knop zit, om het contrast bij te stellen, weet iemands hier meer van? En werkt het?

Verwijderd

Op donderdag 28 juni 2001 15:17 schreef 4dd1cT het volgende:

[..]

Testen? Kopen? Ik test alleen games op mijn Flash Avance Lnker ;)
Die originele games zijn mij te duur.
Het enige wat ik niet goed vind van de GBA is het donkere beeldscherm, ik had ergens gehoord dat er aan de binnenkant een geheime knop zit, om het contrast bij te stellen, weet iemands hier meer van? En werkt het?
Conclusie was dat het werkte, maar niet zoals verwacht: Het sloopt nl. je GBA indien niet goed afgesteld! Was trouwens een potmetertje die aan de achterkant zit achter die grote sticker. Onder "booklet" als je EUR hebt! Gewoon ff voelen met je vinger, of cartridge eruit halen....zit nl. een sleuf waar je schroevendraaiertje door moet die je dan kan zien (Zit nl. niet aan de andere kant)!

Verwijderd

Op donderdag 28 juni 2001 15:12 schreef B-Top het volgende:

[..]

dus jij hebt vgba10, wan 06dos doet dat niet.
btw, andere spellen die multiplayeren:

wai wai (volgens mij gaat de eu versie konami allstar racing heten).
Mario Bros.
kuru kuru kururin

de rest weet ik nog nie.
yep ik heb deze Virtual GameBoy Advance 1.0 FreeBSD om precies te zijn :)

Mario Bros?? hoe kan je dat dan met zijn 2'en doen

Verwijderd

battle mode....wel lachuh.......als het goed is is vandaaag de link kabel te verkrijgen dus....

Verwijderd

Ik had vandaag ff een GBA gekocht en mijn broer had er 1 gister gehaald met THP 2 maar die kon je niet linken :'(

Dus ik haal nog wel is een keertje Mario Bros :)

En F-zero is dus geen hol aan? ook niet tegen elkaar?

ow yeah hoe duur kost die link kabel eigenlijk?

Verwijderd

ik denk dat f-zero tegen elkaar nog wel lachen is...

linkkabels beginnnen bij 19,95, maar dan kan je alleen tegen elkaar ( 2 player).

Verwijderd

aha dan kijk ik morgen wel is voor die link kabel, ze zullen hem wel bij Bart Smit hebben toch?

Verwijderd

weet niet, maar bij dixons weet ik het vrij zeker van wel.

Verwijderd

aha thnx m8 :)

• ajampaniki
he mensen ik heb hem hoor. Echt super.

Maar waar ik eigenlijk over wil beginnen is het aanschaffen van een copybox. Die kan je hier het goedkoopst halen dus als er nog meer mensen zijn die hem willen, zeg het dan ff. Er is trouwens wel iemand nodig met een creditcard want die heb ik jammergenoeg niet

• Creepy

Creepy

Heb sinds vandaag m'n GBA.. en ik snap dus echt al dat gezeik over het donkere scherm niet..

In normaal licht is CastleVania dus echt wel goed te spelen.. evenals Tonyhawk.. en enkele "oude"GBC spellen..

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

• Bart
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-02 11:15
Ik ga er morgen 1 kopen. Hopen dat ze hem nog hebben in de winkel anders ga ik :'(
;)

I'm not deaf, I'm just ignoring you.

Verwijderd

het lijkt er toch op dat die GBA redelijk hip begint te worden :)

ik ben hip! :)

• ShadowBumble
  • Laatst online: 09-02 21:43

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Hehehehehe voor ons kleine landje is het niet leuk meer zoveel GBA's op zo'n klein stukkie land.

Hier nog wat info die ik al in een andere topic had geplaatst :

En een lijstje aangekondigde Games :
Advance Wars
Aerial Aces
Banjo-Kazooie: Grunty's Revenge
Bionicle: Tales of Tohunga
Breath of Fire
Caesars Palace
Chuchu Rocket
Dark Arena
Dexter's Laboratory
Diddy Kong Pilot
DK Coconut Crackers
Doom
Driven
Ecks VS. Sever
Eurosoccer
F-18
Fievel: An American Tail
Final Fight One
The Flintstones
Fortress
Golden Sun
GT Advance Championship Racing
High Heat MLB 2002
Jimmy Neutron
Kao the Kangaroo 2
Lady Sia
Land Before Time
Lego Island II: The Brickster's Revenge
Lego racers II
M&Ms: Lost In Time
Mario Kart Advance
Mat Hoffman's Pro BMX
Mega Man Battle Network
Men In Black
Metroid IV
MLB Sluggers
Namco Museum
NFL Blitz 2002
NHL Hitz
Paintball
Planet Monsters
Powerpuff Girls
Prehistorik Man
Ready 2 Rumble Boxing: Round 2
Rocket Power
Rugrats
Sabrewulf
Scooby-Doo and the Cyber Chase
Shaun Palmer's Pro Snowboarder
Silent Hill
Spider-Man: Mysterio's Menace
Spongebob Squarepants
Sports Illustrated 4K Baseball
Sports Illustrated 4K Football
Star Wars: Jedi Power Battles
Super Dodge Ball Advance
Super Mario Bros. 3
Super Mario World
Super Street Fighter II Turbo Revival
Tactics Ogre Gaiden: The Knight of Lodis
Tetris Worlds
Tiny Toons (2 titles)
Tweety and the Magic Gem
Wario Land for GBA
World Wrestling Federation
Yoshi's Island
Yoshi's Story
En nintendo laat weten dat er nog zo'n 150 projecten lopen waarvan de titel nog niet eens bekent is !!!!!!!!!!!!!1

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Verwijderd

OK genoeg over die wormlights ik heb gelezen dat die zwaar kut zijn.
Hoe zit het met die dingen van InterAct, die glowguard's die waren wel goed las ik. Iemand van jullie al ervaring mee. Laat het efkes weten, want zo gamen gaat wat armoedig met dat donker beeldje

edit:

ik heb dit van nintendoweb, daar geven ze die wormlight maar een 7. Dit is niet een slechte beoordeling, maar die pro is maar een 5 en daar betaal je ook nog meer voor. Dat dingetje van InterAct geven ze een 9 en daar ben ik eigenlijk meer tevreden mee.

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

zijn dat de europese releases, want als ze Golden SUn naar het engels vertalen ga ik morgen wel een GBA halen :9

Verwijderd

Op donderdag 28 juni 2001 20:56 schreef ShadowBumble het volgende:
Hehehehehe voor ons kleine landje is het niet leuk meer zoveel GBA's op zo'n klein stukkie land.

Hier nog wat info die ik al in een andere topic had geplaatst :

En een lijstje aangekondigde Games :
[..]

En nintendo laat weten dat er nog zo'n 150 projecten lopen waarvan de titel nog niet eens bekent is !!!!!!!!!!!!!1
Maar eigenlijk zitten we allemaal te wachten op mario kart en 4x4 :)

ik heb een zooitje van dat lijstje van jouw al gespeeld....zit veel zooi tussen...

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Op donderdag 28 juni 2001 21:09 schreef Timpie2000 het volgende:
zijn dat de europese releases, want als ze Golden SUn naar het engels vertalen ga ik morgen wel een GBA halen :9
Yep :D :D :D :D dat is wel zo geplanned ya
Op donderdag 28 juni 2001 21:21 schreef B-Top het volgende:

[..]

Maar eigenlijk zitten we allemaal te wachten op mario kart en 4x4 :)

ik heb een zooitje van dat lijstje van jouw al gespeeld....zit veel zooi tussen...
Ja dat krijg je met japanse rommetjes die zijn nou eenmaal nie te volgen ........

En bovendien de Amerikaanse die er tussen de romz staan zijn nog beta's want die zijn nog nie uit in de states >:) >:) >:) >:)

Verwijderd

Op donderdag 28 juni 2001 21:08 schreef Tha_Freeser het volgende:
OK genoeg over die wormlights ik heb gelezen dat die zwaar kut zijn.
Hoe zit het met die dingen van InterAct, die glowguard's die waren wel goed las ik. Iemand van jullie al ervaring mee. Laat het efkes weten, want zo gamen gaat wat armoedig met dat donker beeldje
:? :? :? Welke reviews heb jij dan gelezen? :? :? :?

!ff URL graag.
Nintendoweb vond ze niet "top notch" maar zeker niet een slechte tweede plaats.
Bij IGN.com was die als beste getest!

• Bart
  • Laatst online: 09-02 11:15
Ik heb em nou ook. En hij is :9~ Ik heb Mario erbij genomen en ik moet zeggen dat die levels niet echt makkelijk zijn. Binnenkort nog meer spellen kopen. Hij is echt SUPER

I'm not deaf, I'm just ignoring you.

Verwijderd

Damn, net bij Media Markt en paar winkels in centrum geweest, zag em nergens meer liggen :'(

Edit: Heb et hier over A'dam :)

• Creepy

Creepy

Hiero (Den Haag) bij de Free Record Shop en bij de Bart Smit liggen er nog genoeg..

Verwijderd

Heb nog niet zo goed kunnen rondkijken, zat tot 17:30 op me werk, ga morgen ff verder "scouten" :)

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:52

Tarin

Just plain weird.

Hehe.. ik zat vanmiddag bij de kapper te wachten.. haalde m'n gba uit m'n jaszak
Ik werd me daar toch een partij gek aangekeken :7

M'n moeder vindt het trouwens dom kinderspeelgoed, en m'n vader vroeg zich af of ik er niet te oud voor was *D

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Verwijderd

Kan je de gba ook via een kabel aan de game boy color hangen om pokemons teruilen(goud / zilver)

• Hoyden
Op zaterdag 30 juni 2001 00:08 schreef Tarin het volgende:
Hehe.. ik zat vanmiddag bij de kapper te wachten.. haalde m'n gba uit m'n jaszak
Ik werd me daar toch een partij gek aangekeken :7

M'n moeder vindt het trouwens dom kinderspeelgoed, en m'n vader vroeg zich af of ik er niet te oud voor was *D
Ach, wat is te oud ??

Wat boeit dat nu wat anderen denken :)

Verwijderd

Precies....laatst nog vanaf 1 uur tot 5 uur AM Super Mario Advance gespeeld. Vind de GBA zowieszo geen kinderspeelgoed meer....die kopen maar een GBC ofzo >:)

En ja, je kan Pokémon Goud/silver linken met GBC (indien GBC kabel of GBA kabel met switch). Alleen de mystery gift doet het niet (Heeft een infra-rood port nodig, grrr :( )

Verwijderd

Op donderdag 28 juni 2001 21:09 schreef Timpie2000 het volgende:
Op donderdag 28 juni 2001 22:04 schreef ShadowBumble het volgende:
[..]

Yep :D :D :D :D dat is wel zo geplanned ya
[..]
uhm golden sun al in het engels uit
zoja waar kan ik die dan bestellen?

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Golden Sun is nog nie uit maar komt der wel aan .
Golden Sun staat in Amerika gepland voor Oktober dit jaar !
Dat betekent dat hij snel daarna ook hier zal uitkomen.
Mensen wachten met smart op Golden Sun omdat dit spel o.a. een 4-player mode zal hebben, en omdat dit spel hele goede graphics heeft. Het zal een echte klassieke rpg worden, met bijvoorbeeld de vier elementen vuur, water, wind en aarde als magicspreuken. Zie hieronder een paar Golden Sun screenshots:

Afbeeldingslocatie: http://home.soneraplaza.nl/mw/prive/redpoint/GBADome/gs1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.soneraplaza.nl/mw/prive/redpoint/GBADome/gs2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.soneraplaza.nl/mw/prive/redpoint/GBADome/gs3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.soneraplaza.nl/mw/prive/redpoint/GBADome/gs4.jpg
edit:

Nog ff wat info op gezocht over Golden Sun
Alstjeblieft u roept ik draai >:) >:) >:) >:)

Verwijderd

Heilige poep dat ziet er nog eens gelikt uit :9 :P

• Theeboon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08:48

Theeboon

theebonen bestaan!

Zeker dat is gewoon PSX kwaliteit op zo'n klein ding man :)
(Nouja, dat misschien net niet)

Nintendo is still king.

"I sit in my room and imagine the future."

Verwijderd

Iemand enig idee wanneer magical vacation uitkomt?

• GZ
  • Laatst online: 16-05-2025

GZ

!!

Wanneer komt Metroid hier voor uit dan????????????????

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

• Oli4
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 05-02 15:40
Dat Golden Sun ziet er wel mooi uit. Als er nog meer van dat soort spellen uitkomen dan wil ik ook wel zo'n GBA.

Verwijderd

Kijk ff op de bekende sites voor release dates e.d. Tel er 1 á 2 maanden bij op en dan is 'ie hier ongeveer!
Op zaterdag 30 juni 2001 12:47 schreef Oli4 het volgende:
Dat Golden Sun ziet er wel mooi uit. Als er nog meer van dat soort spellen uitkomen dan wil ik ook wel zo'n GBA.
Dit zijn pas 1st generation spellen. Ze worden nog veel mooier. Stel je voor, DeltaForce op dat kleine ding? Gewoon met voxel engine e.d. (Kijk naar 4x4 offroad)
Kan allemaal, en nog veel meer!

Verwijderd

Heb er nu ook 1 :)

Net bij MM gekocht , een paarse, samen met Mario Brothers, ziet niet onaarig uit :9

• Bomberman
  • Laatst online: 20-01 15:31
Als ik niet net een GeForce3 gehaald had was ik er ook 1 gaan kopen .. blijft leuk spul. Ik krijg gewoon weer zin in die classic style 2D games ;) . Ach over een tijde zie ik wel weer, kan er dan altijd nog 1 kopen.

PC Specs

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11:50
hehe, heb mijn GF3 er voor uitgesteld :) Laat de vakantie maar komen >:)

Flickr | Lego collectie

• ddZ
  • Laatst online: 11:27

ddZ

Op zaterdag 30 juni 2001 15:52 schreef TAG_Speedy het volgende:
hehe, heb mijn GF3 er voor uitgesteld :) Laat de vakantie maar komen >:)
Dan wil je er wel heel graag 1 hebben ;)

• sharkzor
  • Laatst online: 06-02 16:31
vandaag ook maar ffe zo'n gba gehaalt.
vet geluk gehad!
bij de freerecord lag er nog 1 mario advance en bij bartjesmit had ik ook de laatste gba (nee niet de roze).

echt vet is ie!
nu nog mario kart, doom en misschien komt er nog een starfox voor de gba?

• ddZ
  • Laatst online: 11:27

ddZ

Wat ik zelf wel cool vindt dat er games als doom, streetfighter 2 & final fight uitkomen :) :)

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Jongens wat denken jullie dan van de nieuwe zelda die erop gereleased gaat worden een gelijkens met Final Fantasy Tactics misschien op zijn plaats ????

En idd dit is first Generation moet je het tegen December eens zien 75% van de major releases van dat jaar valt in die periode.

• sharkzor
Op zaterdag 30 juni 2001 20:53 schreef ShadowBumble het volgende:
Jongens wat denken jullie dan van de nieuwe zelda die erop gereleased gaat worden een gelijkens met Final Fantasy Tactics misschien op zijn plaats ????

En idd dit is first Generation moet je het tegen December eens zien 75% van de major releases van dat jaar valt in die periode.
niewe zelda?
over een paar maanden komen er idd. 2 niewe zelda's, maar die zijn nog gewoon voor de gbc. niet speciaal voor de gba
niet dat dat iets boeit, want ze zijn nogsteeds vet :)

een conversie van zelda 3 van de snes lijkt me ook wel leuk :)

• ajampaniki
Volgens mij komt er ook een nieuwe zelda speciaal voor de gba en als die uitkomt wordt dat echt :9

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Voor zover ik weet kwam der ook idd een Zelda : Oracle Of Ages/Seasons special op de GBA compleet gerestyled >:) >:) >:) >:)

Dus het is ff afwachten ..........

• sharkzor
nog ffe 1 vraagje:

ik heb van m'n gbc nog een link-kabel. hij past in de gba, maar gaat dit ook werken?

Verwijderd

Ik heb hem vandaag opgehaald. Samen met Mario Advance. Ziet er zeer goed uit (terwijl ik gehoord had dat dit spel nauwelijks gebruikt maakt van de capaciteiten).
Apparaatje ligt heel lekker in de hand. Mooi design. Alleen zo'n uitgerekt beeld van een oud gameboy spel ziet er nogal vreemd uit :)

• Speedy
Vind die bovenste 2 knoppen eigenlijk compleet ruk, die hadden iets naar beneden gemogen van mij (nu we toch over in de hand liggen hebben :))

Flickr | Lego collectie

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Had hetzelfde probleem probeer je GBA iets hoger in de hand te leggen zodat ie wel lekker ligt werkt perfect bij mij >:) >:) >:)

Verwijderd

En dat Top Gear GT Championship wanneer komt dat hiero uit? Lijkt me namelijk ook wel een vet spel. En welke spellen gaan allemaal voxel-engine gebruiken???

Verwijderd

Die is er volgens mij al, ik heb em zien liggen bij MediaMarkt en verschillende andere winkels.

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Er komen zeker toffe games uit, zelda is nog niet gepland, maar die komt toch wel daar hoef je je niet druk over te maken.
persoonlijk zit ik te wachten op mariokart, ziet er tof uit:

ftp://ftp.zdnet.com/gs/gba/drvfly/mariokart/mka_gba_1.mpg

heb net 't filmpje gedownload 22mb (op een 56kb/s :) )
duurde wel even :(

Jullie spraken al eerder over golden sun, ziet er al helemaal te gek uit:
ftp://ftp.zdnet.com/gs/gba/rpg/goldensun/goldensun_gba_1.mpg (mb'tje of 16)

IK WIL "M HEBBEN!!!!

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Verwijderd

Doom lijkt me echt lachu, jammer dat ie er nog niet is, anders kon ik lekker op het strand tegen iemand doomen :)

• Tim
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

Golden Sun is idd geil :)

Maar even iets anders, weet iemand een Gba SDK ? Misschien wel leuk om er zelf spelletjes voor te maken :)

Meteen goede reden er bij om zo'n copybox te kopen >:)

Verwijderd

Op zondag 01 juli 2001 12:59 schreef robbinh het volgende:
En dat Top Gear GT Championship wanneer komt dat hiero uit? Lijkt me namelijk ook wel een vet spel. En welke spellen gaan allemaal voxel-engine gebruiken???
Smaken verschillen...maar ik heb Top Gear ff gespeeld een maandje geleden en ik vond em SLECHT!

R./

Verwijderd

Op zondag 01 juli 2001 18:46 schreef MrRudi het volgende:

[..]

Smaken verschillen...
Daz waar, maar wat vond je er slecht aan, gameplay, realiteit, gfx, geluid?
Niet alles hoeft perfect te zijn.

Verwijderd

Op zondag 01 juli 2001 19:00 schreef robbinh het volgende:

[..]

Daz waar, maar wat vond je er slecht aan, gameplay, realiteit, gfx, geluid?
Niet alles hoeft perfect te zijn.
met name de gameplay, dat ligt bij racespellen nogal gevoelig bij mij dus iemand anders kan het perfect vinden hoor. Maar ook grafisch vond ik het niet bijzonder en dat terwijl de GBA tot zoveel in staat is, het kwam op mij over als een beetje goedkoop in elkaar gedraaid spel.

R./

• Speedy
Op zaterdag 30 juni 2001 19:27 schreef dadinanduZ het volgende:

[..]

Dan wil je er wel heel graag 1 hebben ;)
Heb er al 1 gekocht, en 2 maand langer met een GTS is nog niet zo'n straf :7

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Heeft iemand trouwens Pinobee al? Ik heb hem al in de winkels zien liggen maar er nog niemand over gehoord???

Verwijderd

Op donderdag 05 juli 2001 16:13 schreef robbinh het volgende:
Heeft iemand trouwens Pinobee al? Ik heb hem al in de winkels zien liggen maar er nog niemand over gehoord???
Komt omdat dat een overprijst kiddy game is (volgens reviewers). Heb hem ff op emu gespeeld en is idd erg simpel, binnen 8 min zit je in 5e level ofzo (iig veel te snel) en je kan volgens mij ook niet dood. Een not-buy als je het mij vraagt...zeker niet voor die prijs! Wel aardig mooi...

Verwijderd

Ja die moet je niet kopen, ik heb hem ook, maar daar is niets aan, je bent binnen 3 uur op het einde, en als je niet alles doet wat je in je 'diary' schrijft krijg je nooit het hele einde te zien.
Het is op zich een leuk spel, maar veel te simpel.
Dus neem nou maar van mij aan: Niet kopen die game!!!

• cool0
  • Laatst online: 02-10-2024

cool0

Ik weet niet wat mensen zeuren met een te donker scherm ja als je er geen verlichting bij hebt dan zie je het niet maar die GBA is echt vreed heb hem sinds vanmiddag :)

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

• Autonoesis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:24
ga dadelijk naar duitsland er 1 halen veel goedkoper als in nederland :)

kan iemand nog goeie spellen aanraden heb totaal 600dm over dus.... anders doe ik er toch niks mee...

Verwijderd

Hoeveel kost ie in Duitsland dan? Ken ook iemand die daar vlakbij woont en anders laat ik iemand hem daar halen.

• RiCk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:27
Wat is het leven toch moeilijk, ik ga vanavond spel voor m'n GBA halen maar weet niet welke,

ik denk dat ik Mario neem , maar Castlevenia schijnt dus ook goed te zijn... argh!

• Speedy
GT Advance gekocht vanmiddag, eerste indruk is erg goed!! Tis net Gran Turismo in het klein, veel auto's en veel tune shit. leuke graphics ook.

Flickr | Lego collectie

• TumbleCow
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-12-2025

TumbleCow

Waarschijnlijkheids elastiekje

ff een vraagje:

ik zit hier in canada, en ik overweeg een gba te kopen, maar:

Kan ik daar dan ook europese cartridges in gebruiken, en zo niet: is ie te modden zodat hij dat WEL kan?

Verwijderd

Op vrijdag 06 juli 2001 16:09 schreef wHiTeRaZoR het volgende:
ff een vraagje:

ik zit hier in canada, en ik overweeg een gba te kopen, maar:

Kan ik daar dan ook europese cartridges in gebruiken, en zo niet: is ie te modden zodat hij dat WEL kan?
Je kan alle cartridges gebruiken :)
Er zit geen regio code ofzow erop ;)

Verwijderd

Op vrijdag 06 juli 2001 10:19 schreef RiCk het volgende:
Wat is het leven toch moeilijk, ik ga vanavond spel voor m'n GBA halen maar weet niet welke,

ik denk dat ik Mario neem , maar Castlevenia schijnt dus ook goed te zijn... argh!
Ik heb ze beiden, maar als je Castlevania: SotN leuk vind kan je beter Castlevania halen. Tis een beetje met rpg elementen, dus lvl-en, verschillende armors ed. Ook zijn die kaarten onwijs kewl. Replay is minstens 5x hele spel spelen gezien wanneer je hem uitspeelt, je hem weer opnieuw kan uitspelen met nieuwe stats e.d. (2e keer beginnen met alle kaarten).

Mario is wel grappig om af-en-toe te spelen, maar met Castlevania ben je wel een tijdje bezig (Zit nu op 11 uur bij Dracula (ingame time, dus ongeveer totaal iets van 16 uur met telkens opnieuw proberen etc), maar ben nog te slap en moet nog zo'n 15% ontdekken)!

iig Met Castlevania kan je bijna geen miskoop doen (lees: tenzij je niet houd van dit soort spellen uiteraard)!

Verwijderd

Waar kan ik een game-release lijst bekijken, de officiële van www.gameboy.com is niet ge-updated.

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-02 08:42

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

http://www.ign.com en ook iets op http://www.gameboyadvanced.com

F-Zero is erg tof als je meerdere en betere carren hebt en erg leuk om te multiplayen, Konami Racers is wel een kloon van MarioKart maar ook erg leuk

Tony Hawk Pro Skater 2 vind ik wel leuk, maar als je hem op de PC op PSX al hebt is ie wel saai, want het is precies hetzelfde, maar voor de echte THPS2 freaks, kopuh...
En inderdaad Castlevania roelt. :)

Computer Specs

• Koffiezuiper
  • Laatst online: 08:57
Morgen haal ik misschien een GBA, maar ik zit enorm te twijfelen tussen welke game ik zal kiezen :(

Castlevania lijkt me zeer cool door de rpg elementen alleen ik weet niet precies tot hoeverre het rpg gedeelte de game gaat...met exp enzo.

Die mario lijkt me al zeer strak omdat het me zeer goed beviel op de snes :) Alleen tja het is precies hetzelfde.

Kuri kuri lijkt me ook een vet spel...alleen is die later ook leuk en krijg je niet van die situaties dat het gewoon te moeilijk is en dat de GBA blijft liggen?

Dan heb je nog 4 race spellen (konami races, gt advance,fzero en top gear..maar die bevallen me gewoon niet :)

En thps2 heb ik op de pc en daar ben ik geen freak van..tis wel fun maar om hem op de gba ook te hebben...nah nee :)

Lastig is dat er weinig games zijn op het moment. Komen er in de maand nog meer games uit en zo ja welke? Niet in de Usa natuurlijk maar in Nederland.

• GZ
  • Laatst online: 16-05-2025

GZ

!!

Als je een beetje van Metroid achtige CastleVania houdt is CastleVania geen miskoop. dat verzeker ik je!

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

• Adarkar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-02 07:52
Op zondag 08 juli 2001 21:56 schreef SCaffa het volgende:
Morgen haal ik misschien een GBA, maar ik zit enorm te twijfelen tussen welke game ik zal kiezen :(

Castlevania lijkt me zeer cool door de rpg elementen alleen ik weet niet precies tot hoeverre het rpg gedeelte de game gaat...met exp enzo.

Die mario lijkt me al zeer strak omdat het me zeer goed beviel op de snes :) Alleen tja het is precies hetzelfde.

Kuri kuri lijkt me ook een vet spel...alleen is die later ook leuk en krijg je niet van die situaties dat het gewoon te moeilijk is en dat de GBA blijft liggen?

Dan heb je nog 4 race spellen (konami races, gt advance,fzero en top gear..maar die bevallen me gewoon niet :)

En thps2 heb ik op de pc en daar ben ik geen freak van..tis wel fun maar om hem op de gba ook te hebben...nah nee :)

Lastig is dat er weinig games zijn op het moment. Komen er in de maand nog meer games uit en zo ja welke? Niet in de Usa natuurlijk maar in Nederland.
ga gewoon lekker voor kuru kuru kururin! :)

Verwijderd

ja ik heb ook alleen kuru kuru kururin maar die bevalt mij super
zitten inderdaad wel moeilijke levels in maar je komt gewoon steeds verder en je hebt er lang plezier van.
ik heb hem al uitgespeeld maar ik blijf gewoon doorspelen.
records verbeteren en multiplayeren :)

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-02 08:42

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Super Dodgeball is echt super goed!!! en echt verslavend als je het onder de knie hebt, ook vind ik MarioKart SuperCircuit echt goed!

Computer Specs

Verwijderd

Bomberman Tournament is ook errug strak
Doet me wel denken aan Pokémon waarvan ik alle delen op emu's heb uitgespeeld *D (ja ik weet het iemand van 18 jaar zou iets beters te doen moeten hebben, maar ik was toen nog maar 16 :) )
Ook de multiplayer optie is onwijs leuk (kun je ook in je 1'tje spelen) die doet denken aan de oude bomberman series die ik ooit een keer op een emu gespeeld heb.

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Zijn al meer dan 10 miljoen van die GBA's verkocht in een paar maanden. Echt bizar :)

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

• Richard
  • Nu online

Richard

Kuru Kuru Kururin

Op maandag 15 oktober 2001 23:19 schreef D³ het volgende:
Zijn al meer dan 10 miljoen van die GBA's verkocht in een paar maanden. Echt bizar :)
Ik vind dat je ook voor relatief weinig geld een "alleskunner" in huis haalt.

Nu nog eventjes wachten op de "grote" releases zoals Donkey Kong, Sonic, Doom, Warioland 4 (Europees).

20*350ZO45°

Verwijderd

[heel verdrietig modus]

??? Je vergeet Golden Sun!! Hoe kon je nou Golden Sun vergeten ;( ;( ;( :'( :'(

[/heel verdrietig modus]

Ik zit meer op Duke Forever te wachten...kijken wat de verschillen/overeenkomsten zijn tussen de GBA versie en de andere (PC) :9 :9~

Ik ga zo maar weer eens een paar van die andere MarioKart tracks 'unlocken' :9 !

• Bigs
  • Niet online
Kuru Kuru Kururin is ook leuk :) Spelletjes die op het eerste gezicht weinig actie lijken te bevatten kunnen soms toch gruwelijk frustrerend zijn.

• Richard
  • Nu online

Richard

Kuru Kuru Kururin

Op dinsdag 16 oktober 2001 00:33 schreef Bigs het volgende:
Kuru Kuru Kururin is ook leuk :) Spelletjes die op het eerste gezicht weinig actie lijken te bevatten kunnen soms toch gruwelijk frustrerend zijn.
Inderdaad toen ik mijn GBA kocht wilde ik uiteraard direct een spel erbij hebben, Kuru Kuru Kururin gooide ik direct aan de kant, alhoewel dat echt 1 van de betere games is. Het heeft echt een GamePlay van een 10. Ik speel het nu echt dagelijks. Ik vind de besturing op een "gewone" GBA wel een beetje rottig.

20*350ZO45°

Pagina: 1 2 Laatste