Toon posts:

Game Boy Advance topic

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 596 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Post hier alles wat je te zeggen heb over de GBA...Misschien wel handig...

Ik heb er net op gespeeld (hij ligt al bij ons in de winkel :) ) beterzzzz... Ik stond toch wel ff verbaasd he! Super Mario was echt zo fokking mooi voor zo'n klein ding! En heb ik het nog niet eens over Castlevania en Ready to Rumble 2...
Echt geweldig speelgoed is dat! Zometeen is ie van mij!

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Bij Dixon krijgen ze hem vanmiddag rond sluitingstijd of morgenochtend, ik heb hem gereserveerd, dus ik heb hem straks of morgen.
Ik kan echt niet wachten!!

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

• O.D.Smolik
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-11-2025

O.D.Smolik

Geen dag, zonder een appel.

Ik ga dit jaar met vakantie naar china.
Dan ga ik die GBA wel daar halen, plus wat spellen. Wie nog spellen wilt moet ff zijn vinger opsteken:)

Verwijderd

Jaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhh ik heb er net 1 gekocht bij Bart Smit in Duiven. Ze hadden er 4 spellen waaronder rayman, en die heb ik er dus bij. Het ziet er geweldig uit en geluid is ook zwaar relax maar ik vind het scherm te donker ik moet bv bij het raam of buiten gaan zitten om alles goed te kunnen zien :( ! Dat had beter gekund nintendo!

Ik heb ff mijn gameboy-camera en het spel worms (beide zwart wit) uitgeprobeert op dit game-beest en beide waren veel duidelijker om te zien en ook de breedbeeld functie is soms zelfs wel relax.

Nog tips voor games om erbij te kopen? want ik zat te denken aan THPS 2 maar misschien verveelt ie snel.

edit:

http://www.geocities.com/melkpap/

ff een fotoboek in elkaar geflansd! ;)

• UnderFlow
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-01-2024
tony hawk 2 zag er zwaar cool uit in de filmpjes en als ie ook maar een beetje in de richting komt van de andere versies dan moet je em echt gaan halen. IK WIL OOK EEN GBA!!!

• Chello200
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-11-2022
Op woensdag 20 juni 2001 18:01 schreef O.D.Smolik het volgende:
Ik ga dit jaar met vakantie naar china.
Dan ga ik die GBA wel daar halen, plus wat spellen. Wie nog spellen wilt moet ff zijn vinger opsteken:)
Hey kijk uit voor de douane. Die verpakking moet je niet meenemen alleen de cartridge. Anders ben je die ding kwijt + een boete.
Spreek uit ervaring

dikzak

• Ali G
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-08-2024
Op woensdag 20 juni 2001 18:27 schreef Melkpap het volgende:
. Het ziet er geweldig uit en geluid is ook zwaar relax maar ik vind het scherm te donker ik moet bv bij het raam of buiten gaan zitten om alles goed te kunnen zien :( ! Dat had beter gekund nintendo!
Maar als je er mee in de zo'n gaat zitten heb je dan niet juist last van de zon zoals bij de oude gameboy?

Verwijderd

pocket.IGN heeft wat staan over een contrast potmetertje. Conclusie is wel (als je forum doorleest, ben op pagina 20 :)) Dat je er alleen aan moet gaan kloten al kan je Castlevania niet goed spelen bij goede verlichting omdat het ook nadelen kan hebben.

Compleet op eigenrisico (net als overclocken e.d.) geef ik dit aan. Meeste GBA's hebben dit niet nodig volgens de meeste, maar gewoon een extra lichtje (wormlight voor GBA e.d.)!

BTW, ik ga morgen ook maar ff kijken want ik wil niet 2 weken wachten tot ik eindelijk Castlevania kan spelen!

Verwijderd

Tony Hawk is ZWAAR relaxed spel, beste op de GBA momenteel dus die zou ik zeker gaan halen als ik jou was :)

Castlevania is idd ook wel cool hoewel ik hem grafisch best tegen vind vallen. Rayman is wel heel tof (inmiddels uitgespeeld) en ik zit nog op Mario Kart te wachten! :)

R./

Verwijderd

Tony Hawk 2 mist de editors en linkoptie...wacht wel op 3 die paar maanden!

Ik heb Castlevania al "gespeeld" en persoonlijk boeit dat spel me meer als Rayman of Pinobee!

Als Mario Kart ongeveer speelt zoals Wacky Racers, dan houdt ik het liever bij F-Zero!

• Matsie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-12-2021
ik heb hem vandaag ook gekocht en met rayman, leek mij de leukste van de reeks de daar hadden:
mario (is hetzelfde als op de snes)
F-zero (leek me gewoon saai!)
Kurukuru Kururin :? (leek me al helemaal nix aan)
rayman :)

Wie nergens in gelooft, zal nooit iets veranderen...
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...

• Famoso
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Op maandag 25 juni 2001 21:42 schreef Matsie het volgende:
ik heb hem vandaag ook gekocht en met rayman, leek mij de leukste van de reeks de daar hadden:
mario (is hetzelfde als op de snes)
F-zero (leek me gewoon saai!)
Kurukuru Kururin :? (leek me al helemaal nix aan)
rayman :)
Volgens mij lopen er nu 4 topics over de GBA maarja, wat jij zegt ben ik het wel mee eens.
Behalve dat ik dat van mario (eigenlijk nes) juist leuk vind.
Al die oude levels enzo weer spelen is echt cool!
Rayman is trouwens ook een supergaaf spel

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

• Matsie
Op maandag 25 juni 2001 21:46 schreef Famoso het volgende:

[..]

Volgens mij lopen er nu 4 topics over de GBA maarja, wat jij zegt ben ik het wel mee eens.
Behalve dat ik dat van mario (eigenlijk nes) juist leuk vind.
Al die oude levels enzo weer spelen is echt cool!
Rayman is trouwens ook een supergaaf spel
ja ik zat ook te twijfelen tussen mario en rayman en ik heb tenslotte toch gekozen voor rayman want die leek me toch leuker.....en heb er geen spijt van.
En over dat scherm, die contrast: ik vind dat best meevallen hoor, dat ie zo donker is!
maar toch koop ik wel zo'n wormlight erbij, kan ik 's nachts ook spelen :9

Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11:50
Heb nu Mario en koop me morgen die Krazy Racers, Mario Kart vond ik altijd te gek, en ik wil NU wat op die GBA, lekker voor in de zon :)

Flickr | Lego collectie

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-02 09:32
Weet je wat ik alleen iritant vindt. Dat als ik zo'n ding koopp iedereen me voor gek uitmaakt. Voor derest lijkt het me wel cewl. Kheb al tien jaar de orginele. Kdenk alleen niet dat me ouders het goedkeuren.

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-01 23:41

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Ach, ik studeer hier inf op de UT... als ik er een koop ben ik hier een van de vele, dus niemand die mij voor gek verklaart :)

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

• GZ
  • Laatst online: 16-05-2025

GZ

!!

Echt iedereen is aan de GBA, das een goede zaak!!!!! Maar heeft iemand al eens bijvoorbeeld F-Zero gespeeld met zo 2 of 4 spelers kabel??? Zo ja, wat kost zo'n kabel eigenlijk???

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

• -=Indigo=-
  • Laatst online: 09-02 23:54
Zo'n kabel zal opzich niet zo duur zijn denk ik.
Wat ik me wel afvraag is of ik met die kabel van de GBA ook kan netwerken met een GBC, en of je dan ook maar 1 cartridge nodig hebt ipv 2, want dat zou wel enorm handig zijn.

• Matsie
je kan wel met een GBA netwerken met een GBC maar of je dan ook maar 1 cartridge nodig hebt, dat weet ik niet.

• Markuzi
  • Laatst online: 25-02-2025
Op donderdag 21 juni 2001 00:13 schreef Noordpark_Terrorist het volgende:

[..]

Maar als je er mee in de zo'n gaat zitten heb je dan niet juist last van de zon zoals bij de oude gameboy?
Juist niet, dan is alles zwaar helder.

Ik heb er dus ook een nu met Mario (helderder dan helder) en ik heb THPS2 bestelt...

• -=Indigo=-
Is THPS2 eigenlijk nog niet uit? Ik ben net ff wezen kijken, maar bij de FRS en de intertoys hadden ze em nog niet. Bij de FRS zeiden ze dat ie elk moment binnen kan komen.

• Markuzi
  • Laatst online: 25-02-2025
Op dinsdag 26 juni 2001 11:47 schreef -=Indigo=- het volgende:
Is THPS2 eigenlijk nog niet uit? Ik ben net ff wezen kijken, maar bij de FRS en de intertoys hadden ze em nog niet. Bij de FRS zeiden ze dat ie elk moment binnen kan komen.
Hij zou vandaag of morgen binnenkomen hebben ze mij vertelt... (eigenlijk hadden ze hem gister al verwacht)

Verwijderd

1. Ik vind die GBA-spelen toch wel heel erg prijzig, hoor...

2. Pas op dat je niet per ongeluk Tony Hawk 2 voor de oude Gameboy Color koopt, want die is zwaar waardeloos!

• ajampaniki
Paar vragies

1. Hoeveel geld hebben jullie in totaal al uitgegeven aan julie GBA+spellen.

2. Welke kleuren zijn in NL verkrijgbaar.

3. Weet iemand iets van eventuele acties rond de GBA

4. Krijg je een spel bij de GBA (zal wel niet)

5. Welke spellen hebben jullie.

6 Wat voor reactie heb je gekregen van vrienden enzo.

Verwijderd

ajampaniki: Gewoon nix van aan trekken. Jij speelt 32bit mobiel en hun spelen snake!
Als je hem eenmaal hebt, wil volgens mij "iedereen" er ook 1.

Ik heb F-Zero gespeeld met 2 GBA's -- 1 game..duurt ongeveer 20 sec om data over te zenden. Helaas alleen Silence baan met vage wagentjes. (Die andere gast heeft nog geen geld voor een spel.)
Op dinsdag 26 juni 2001 10:00 schreef -=Indigo=- het volgende:
Zo'n kabel zal opzich niet zo duur zijn denk ik.
Wat ik me wel afvraag is of ik met die kabel van de GBA ook kan netwerken met een GBC, en of je dan ook maar 1 cartridge nodig hebt ipv 2, want dat zou wel enorm handig zijn.
Kabel is ongeveer 15 piek bij FRS..20 tientjes most. (Die van BigN zelf is geloof ik 40-60) Moet je er wel zo één hebben met een schakelaartje zodat je ook kan linken met GBC als je nog oude spellen hebt!

Multiplayer op 1 cart met een GBC: een GBC kan niet downloaden via linkkabel..dus vergeet dat maar. Ook moet het spel het ondersteunen!

TonyHawk2 heb ik gezien bij Bart Smit (inmiddels alweer weg) voor 129,-. Ik zou ff kijken bij andere winkels of je hem kan vinden voor 120. Bij FRS krijg je trouwens ook korting als je een Cola-Kaart hebt (10% geloof ik). Ik kwam er zelf ook wat té laat achter (had castle al gehaald :( )

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-02 21:46
Op dinsdag 26 juni 2001 13:30 schreef ajampaniki het volgende:
Paar vragies

1. Hoeveel geld hebben jullie in totaal al uitgegeven aan julie GBA+spellen.Op dit moment 289,- voor GBA en 99,95 voor mario, maar ik ga binnenkort nog een game kopen

4. Krijg je een spel bij de GBA (zal wel niet)Nee, je krijgt er niks bij, alleen 2 batterijen en boekjes

5. Welke spellen hebben jullie.Mario Advance

6 Wat voor reactie heb je gekregen van vrienden enzo.Ach, ze lachen een beetje, maar dat boeit me niet, is altijd wel geinig zo'n ding voor vakantie enzo, en dan spelen hun er ook mee..

• Hoyden
http://www.nintendoweb.com/

Dit is een leuke site met reviews en pre views van Nintento Games, ook GBA dus!

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:54
Paar vragies

1. 289 voor de GBA + 99,- voor Mario Advance

2. paars, paars doorzichtig, rose doorzichtig en wit

3. Ik heb geen idee.

4. De GBA wordt helemaal kaal verkocht. Het enige wat erbij zit zijn batterijen.

5. Ik heb op dit moment alleen Mario Advance en ik zit er over te denken om Rayman te kopen. Als Mariokart Advance uitkomt, ben ik 1 van de eersten die hem gaat kopen.

6. M'n vrienden vinden 'm wel relax en m'n collega's trouwens ook (die wilden direct spelen). Een neef van me vroeg zich af of ik geld teveel had :)

Verwijderd

1:
GBA (WIT) (Jap) 242
F-Zero (Jap) 111
Castlevania 120
Mario Advance 90
---------------
FL 563,-

2:
In NL zijn alle kleuren te krijgen (Nu waarschijnlijk niet meer :P ):
Indigo
Artic
Glacier (Milky Blue)
Magma (Milky Pink)

3:
FRS: Met Coca Cola pas 10% korting(of een tientje: iig Mario Advance voor 90)

Misschien nog een F-Zero tournament, zoals in Japan..Kan je de HotViolet GBA winnen!
Afbeeldingslocatie: http://www.cold.f2s.com/got/HVgba.JPG

4:
Als je mzl hebt van evt je ouders, anders niet!

5:
F-Zero (Jap)
Castlevania
Mario Advance
(Juli: Bomberman halen)

6: Heel wisselvallig. Via internet vinden meeste GBA maar stom enzo. Als je iemand tegenkomt vinden ze het meestal hartstikke kewl e.d.

PS: ga niet voor je huis GBA-en als er veel kinderen in je buurt wonen, want dan staan ze ineens allemaal om je heen en zie je echt niks meer!

• InZane
  • Laatst online: 11:54
Daarom zat ik gisteren achter het huis mario te spelen in het zonnetje :)

Verwijderd

hehe ;)

Ik zou niet weten wat ik zonder m'n advance zou doen :9 ! Ik hoop dat er nog een Castlevania 2 uitkomt voor de GBA, dat spel is wel zo kewl. Ik hoop ook dat ze een beetje opschieten met Golden Sun en Magical Vacation!

Kan niet wachten tot Bomberman eindelijk uit is...met z'n 4-en lekker bommen smijten. 8-)

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:42
ik heb ook ff een paar vraagjes:

kan ik dit beestje met mijn oude game boy linken?
en kunnen er dan ook oude spelletjes in?
ik heb namelijk een stuk of tien spelletjes voor men game boy en het zou zonde zijn als ik die niet meer kon spelen.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Verwijderd

Yep, moet je wel juiste kabel hebben (dus geen GBA kabel zonder schakelaar naar GBC)...er zit ook een GBC chip in, dus bijna alle oude spellen doen het erop.

Schijnen wel iets van 20 spellen te zijn die niet helemaal perfect draaien, staat hier, maar hun hebben het ook over emuleren dus ik weet niet of het helemaal betrouwbaar is! Geluiderrors zijn wel wat logischer aangezien er een hele andere geluidchip inzit en daar gaan de meeste "errors" dan ook over. Zelf vind ik 20 spellen op 500 verwaarloosbaar.
Geluidsproblemen:
Densha de Go
Densha de Go 2
Hamster Paradise 3
Hamster Paradise 4
Disney's Tarzan
Sakura Taisen GB
Koro Koro Kirby
Doraemon-Study Fighter 99 Games
Japanese Chess
Battle Athletic
Game of Go
World Soccer GB 2
Tokimeki Memorial Pocket: Chapter of Culture
Tokimeki Memorial Pocket: Chapter of Sports
Cannon Fodder
Final Fantasy I
Final Fantasy II

De games die overige errors kunnen geven:
Bionic Commando: het kan gebeuren dat in het wapen select scherm je GBA vast zal lopen, kan zijn door 2 knopper tegerlijk in te drukken.

Beatmania 1 & 2: wanneer je met de digitale pad naar een kant drukt die word aangegeven zal de pijl wit worden zoals altijd maar dit keer helaas met een zwarte streep er door hen.

Het is te hopen dat Nintendo de Amerikaanse en Euroses versie's beter compatible maakt door wat techniese veranderingen.
Dus het is nog maar de vraag of Europese versie's deze fouten ook hebben. Ook zijn meeste spellen hier amper verkrijgbaar!

• ajampaniki
Waar krijg ik korting met een coca-colakaart en waar kan ik die halen?

Ik wacht trouwens denk ik ff met het kopen. Het broertje van een vriend van me krijgt hem ook dus daar ga ik hem eerst ff op uittesten. :) >:)

Verwijderd

Free Record Shop. Kan je daar ook gewoon halen als het goed is!

• collin
  • Laatst online: 18-12-2024

collin

Who da man !!

Ik heb hem ook met Mario Adv en F-Zero. Persoonlijk vind ik F-Zero tegenvallen, en ik kan hem niet ruilen! Als iemand F-Zero wil ruilen voor een andere, mail me maar op cfvr@chello.nl. Of kopen voor 75 piek :)

Mijn iRacing profiel

• Hoyden
Weet er toevallig iemand wanneer bomberman in de winkels ligt in NL ??

Release is 26 juni zag ik op nintendo site ergens.. Maar is dat ook in NL of zit daar geen verschil tussen ?

B.v.d

• ajampaniki
ok kben net gebeld dat ik ben blijven zitten :( :'( |:( dus ik denk dat ik hem deze week wel ga kopen met mario advance. Ff me zorgen weggamen

• Hoyden
Op dinsdag 26 juni 2001 16:18 schreef ajampaniki het volgende:
ok kben net gebeld dat ik ben blijven zitten :( :'( |:( dus ik denk dat ik hem deze week wel ga kopen met mario advance. Ff me zorgen weggamen
:'(

:)

Verwijderd

Op dinsdag 26 juni 2001 16:16 schreef The Fox het volgende:
Weet er toevallig iemand wanneer bomberman in de winkels ligt in NL ??

Release is 26 juni zag ik op nintendo site ergens.. Maar is dat ook in NL of zit daar geen verschil tussen ?

B.v.d
:'( :'( :'( :'( :'( :'( Ik las ergens iets van 26 Juli in NL :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Verwijderd

En MarioKart in NL?

Verwijderd

Op dinsdag 26 juni 2001 16:40 schreef robbinh het volgende:
En MarioKart in NL?
Dat is iets van 27 augustus!

• Speedy
Paar vragies
1. GBA fl 289,- + Mario Advance fl 99,95 + Krazy Racers fl 119,95 + Link kabel fl 34,95 = 543,85

2. Paars (mijne :)), Wit, doorzichtig wit, doorzichtige roze

3. Nope

4. Nope

5. Mario en Krazy racers :)

6. Wat mijn ouders er van denken, tsjaaaa, eigen geld eigen mening :) Vrienden, tsja de een vind het lomp (en als ze ermee spelen zie je ze wel lachen >:) ) de ander leuk.
Kortom, kan me niks schelen wat een ander ervan denkt, als ik maar lol heb :)

Flickr | Lego collectie

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Zijn die Wormlights al in NL verkrijgbaar :?

• ShadowBumble
  • Laatst online: 09-02 21:43

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Paar vragies

GameBoy Advance = > 289,- Mario advance = > 90,- verzekering 2 jaar full cover tegen diefstal en stuk gaan 35,- :D :D => 414,- Totaal

Zie andere antwoorden

Nope Sorry :(

Nope

Mario Advance
Rayman (bestelt word morgen geleverd)

Allemaal lachu en daarna vragen of zo ook even mogen spelen :D :D :D en me ma dacht je moet het zelf weten wat je met je geld doet.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• ajampaniki
Boy-o-boy-o-boy

kheb net wat filmpies gedowned van de gba en wat een kwaliteit zeg. echt super. Kdenk dat ik hem morgen maar ga kopen.

• Lampie
  • Laatst online: 09-02 14:39
Op dinsdag 26 juni 2001 16:18 schreef ajampaniki het volgende:
ok kben net gebeld dat ik ben blijven zitten :( :'( |:(
;(
Is voor mij ook nog ff afw88, maar ik ga hem zeker kopen. Alleen zonde dat die spellen zo duur zijn :(

• Matsie
Op dinsdag 26 juni 2001 17:23 schreef kazuka het volgende:
Zijn die Wormlights al in NL verkrijgbaar :?
ja die liggen al gewoon in de winkels :)
ik ga er morgen ook 1 halen, kan ik 's nachts ook nog spelen :9

• Hennie-M
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-02 17:05
er is nog geen adapter te verkrijgen
dat zuigt aars......

ik heb vandaag ook staan kijken naar dat ding
ik denk dat ik um wel ga kopen
of zon PSOne met lcd scherm......
(weet trouwens iemand of zon ding omgebouwd moet worden voor backups?
ik ben namelijk nogal lomp met cd's ;) )

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

ja aleen de PSone kost 299 en het lcd scherm kost 349 dus das een dure grap.

Maar waar kan je die worm lights halen jongens ?

• Keeper
  • Niet online

Keeper

<3 Ruby

Die wormlights liggen gewoon bij elke speelgoedwinkel. En het is inderdaad wel handig, want dat schermpje kan wel donker worden en dat sprint Rayman opeens in het water :(
Maar goed, verder is het apparaat erg koel, ik wacht nu nog op Mario Kart en (geld voor) Tony Hawk 2..

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Mario Kart moet ik hebben hier enkele screenies :

Afbeeldingslocatie: http://dgnet-media.com/media/gbadome/mariokartadvance/mak1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://dgnet-media.com/media/gbadome/mariokartadvance/mak2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://dgnet-media.com/media/gbadome/mariokartadvance/mak3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://dgnet-media.com/media/gbadome/mariokartadvance/mak4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://dgnet-media.com/media/gbadome/mariokartadvance/mak5.jpg

Mario Kart GBA style >:) >:) >:)

• Matsie
ja mario kart ga ik ook zeker kopen! dat spel roeleert zwaar! alleen moeten we daar nog wel eventjes op w88 :Z

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

27 augustus is de voorlopige release datum dus nog een paar maandjes wachten...

Komt ie wel net op tijd voor de saaie lessen van school >:) >:) >:) >:)

• Hennie-M
Op dinsdag 26 juni 2001 18:38 schreef ShadowBumble het volgende:
27 augustus is de voorlopige release datum dus nog een paar maandjes wachten...

Komt ie wel net op tijd voor de saaie lessen van school >:) >:) >:) >:)
thanks for the info on the psone
enne 27 augustus ben ik jarig :P

haha
ik koop dus ZEKER een GBA

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Op dinsdag 26 juni 2001 18:46 schreef Hennie-M het volgende:

[..]

thanks for the info on the psone
enne 27 augustus ben ik jarig :P

haha
ik koop dus ZEKER een GBA
He zou ik nu promotie korting krijgen van nintendo ??? >:) >:) >:) >:) Maar heel nederland zien we binnenkort Multiplayeren in de trein met de gba .....

• -=Indigo=-
Op dinsdag 26 juni 2001 18:05 schreef ShadowBumble het volgende:
ja aleen de PSone kost 299 en het lcd scherm kost 349 dus das een dure grap.

Maar waar kan je die worm lights halen jongens ?
Ik zag ze vanmiddag nog liggen bij de free record shop voor 14,95

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Zeg jongens weet der ook al iemand een site waar je imports kunt halen ?? Liefst Nederlands ofcourse .....

En zal morgen gelijk ff zo'n worm light halen thx for the info guyz

• HitmanWVU
  • Laatst online: 04-08-2025
Verkleinde opgevoerde SNES. Meer is het niet, maar de spellen zien er best wel grappig uit.

• Hennie-M
Op dinsdag 26 juni 2001 19:29 schreef HitmanWVU het volgende:
Verkleinde opgevoerde SNES. Meer is het niet, maar de spellen zien er best wel grappig uit.
meet your DOOOOM

zit er dan ook zon superFX achtig iets in dan? of hebben die cartridges(verkleind, met reden :) )een extra graphics chip?

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Op dinsdag 26 juni 2001 19:25 schreef ShadowBumble het volgende:
Zeg jongens weet der ook al iemand een site waar je imports kunt halen ?? Liefst Nederlands ofcourse .....

En zal morgen gelijk ff zo'n worm light halen thx for the info guyz
Check http://www.dvdboxoffice.com

zitten in Canada, zeer grote DVD-leverancier maar verkopen ook games waaronder voor de GBA :) Ook al veel spellen die hier nog niet uit zijn ;)

• ajampaniki
Je bent wel gek als je daar gaat kopen. Die krengen kosten daat nog meer dan hier en dan moet je zeker ook nog verzendkosten betalen. Bij elkaar su iets van 150 piekies. Dan wacht ik liever nog ff.

Bij de weg, ik ga hem morgen denk ik halen. Me ouders betalen ook nog een deel :) omdat ik pas jarig ben geweest en nog bijna niks gehad heb (alleen twee netwerkkarten a 30 piek ps) dus dat valt ook alweer mee. Alleen zijn er dan altijd weer van die mensen die je ervanaf willen praten.

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Ken de site nie echt lekker aangezien je MOET betalen met een credit card

• Bass64
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

Op dinsdag 26 juni 2001 23:32 schreef ajampaniki het volgende:
Bij de weg, ik ga hem morgen denk ik halen
ik denk dat hij al uit verkocht is

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

• ajampaniki
Kheb op een andere topic wat gehoord over een databox waar je dus je spellen via je pc kan downloaden van internet, freeware uiteraard, en die dan op een flashcard zet en die dan in je GBA kan stoppen. Zo'n ding kost hier $35 dus das best goedkoop. En het scheelt een hoop aan die dure spellen. Bij de weg, ik stel voor om deze topic te verplaatsen naar de bovengenoemde link. Daar zijn ze nl al wat langer bezig.

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Ze zouden wat vette RPG's al a Secret of Mana / Final Fantasy op dat ding moeten uitbrengen. Superverslavend voor in de trein etc.

Daar is dat apparaatje ideaal voor.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• seef
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-11-2024

seef

Duizend

Op woensdag 27 juni 2001 00:05 schreef ajampaniki het volgende:
Kheb op een andere topic wat gehoord over een databox waar je dus je spellen via je pc kan downloaden van internet, freeware uiteraard, en die dan op een flashcard zet en die dan in je GBA kan stoppen. Zo'n ding kost hier $35 dus das best goedkoop. En het scheelt een hoop aan die dure spellen. Bij de weg, ik stel voor om deze topic te verplaatsen naar de bovengenoemde link. Daar zijn ze nl al wat langer bezig.
Alleen zo jammer dat bijbehorende flashcard bijna 300 piek kost...

Een heel groot en stoer systeem.

Verwijderd

Op woensdag 27 juni 2001 01:01 schreef Captain Pervert het volgende:
Ze zouden wat vette RPG's al a Secret of Mana / Final Fantasy op dat ding moeten uitbrengen. Superverslavend voor in de trein etc.

Verwijderd

hmm vergeten mij msg eronder te zetten.
maar wou dus ff op die msg reageren dat magical vacation dus op gba komt van makers van secret of mana.

zal dus wel super vette rpg worden :)

Verwijderd

Golden Sun: lijkt weer een beetje op Final Fantasy...

Verwijderd

Iemand trouwens al zo'n wormlight gekocht? En zo ja, bevalt het een beetje?

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Ben nu opwegvoor een nieuwe game en de wormlight eens kijken of dat werkelijk zo lekker is .........

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Zelf zou ik er ook wel een willen hebben, maar wacht er nog even mee totdat hij iets goedkoper is en wat meer spellen er zijn.

39

Verwijderd

Op woensdag 27 juni 2001 01:01 schreef Captain Pervert het volgende:

Er komt ook een Breath of Fire voor de GBA...en Zelda uiteraard :)

R./

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Op woensdag 27 juni 2001 15:09 schreef ShadowBumble het volgende:
Ben nu opwegvoor een nieuwe game en de wormlight eens kijken of dat werkelijk zo lekker is .........
Jongens vergeet het maar de worm lights zijn niet geschikt voor de gba deze zijn nog niet uit !!!!!!!!

Dit is temminste wat de verkoper mij verzekerde en aan de plug te zien kon deze idd nie op de gba.

Verwijderd

Eh...waar ben jij geweest?
Bij de FRS in Rotterdam(op de Lijnbaan) hadden ze ze wel al?!?!?!
Voor de GBA?!?!?!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

FRS Amsterdam / Bart Smit / V&D (Buikslotermeer)

zeggen allemaal nog nie verkrijgbaar echt vaag ....

• -=Indigo=-
Op woensdag 27 juni 2001 17:19 schreef ShadowBumble het volgende:
FRS Amsterdam / Bart Smit / V&D (Buikslotermeer)

zeggen allemaal nog nie verkrijgbaar echt vaag ....
Op de verpakking van de lampjes die hier lagen stond toch heel duidelijk GameBoy Advance.
Maar volgens mij kun je een lampje van de GBC ook gewoon op de GBA aansluiten, omdat de stekkerjes hetzelfde zijn, alleen kan er bij de GBA een extra dingetje aanzitten aan de onderkant.

Verwijderd

Ik heb ook gekeken bij:
FutureZone
E-Plaza
BartSmit
MediaMarkt
Allemaal hebben ze het.
Vroeger had je altijd van die buigover dingen met vergrootglas, blij dat die ditkeer niet meer gemaakt worden :p

Wie zo'n ding wil hebben:
ik raad je aan om in R'dam te gaan kijken.

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Maak nie uit kom wel eens naar rotterdam hehehe kom der toch langs op weg naar me vakantie bestemming >:) >:) >:)

Verwijderd

Topicstarter
Bij de FRS hebben ze van die pakken met alles erin... Je kan ze ook los kopen...die lichtjes. Zo'm groot pak heeft ook adapter...auto-aansluiting, dat lichie dan...en nog meer. Je moet het gewoon ff aan de balie vragen...

• Speedy
Ze hadden hier ook van die Wormlights, 14,95 voor een GBC versie en 19,95 voor een GBA versie (stond er groot op dus :)), hier is Enschede :)

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Volgens mij gaan de wormlights ipv de GBA's de wereld overtaken. Nog een tip:

Bestel ze via www.freerecordshop.nl
de volgende da hebbie ze.

Oja, voor GBA had ik ook nog gekeken bij Discovery(voorheen Max) en ook daar hadden ze wormlights voor de GBA.

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

idd bedankt ff bestellen via het internet gaat veel sneller :D :D :D :D thx guyz

Verwijderd

Ja ik heb nu BTW Mario en Pinobee gekocht.
Dat Pinobee weet ik niet echt of het wel leuk is, want het heeft maar een stuk of 9 levels geloof ik en ik denk niet dat dat een lange levensduur heeft of wel dan
Mario is wel leuk, jammer dat het zo donker is, maar ja het is niet anders.
Ik zit druk te wachten op de RPG's die op de GBA uitkomen, want die zullen beter zijn dan op de snes, aangezien deze console krachtiger is, en ik vond ze op de snes al goed.

Verwijderd

wat heb je nou allemaal nodig naast je GBA?
ik bedoel qua opladers en zo? staat op de freerecordshop site weinig over en wil het wel ff weten voor ik op bestel klik, dus ga ik weer fuckin veel geld uit geven, ja je bent een gamer of niet... of niet?

Verwijderd

Och de
GBA zelf 290 pieken
oplader 60 pieken
games á 100 pieken
batterijen á 10 pieken (per 2 of 4)
wormlight á 15 of 20 pieken
gamelink kabel 30 pieken (denk ik)

Verwijderd

wat is dat wormlight dan?

• Speedy
Een lichtje dat je in het donker kan gamen :)

gewoon oplaadbare batterijen lust tie wel, dus dat hoeft het probleem niet te zijn.

Flickr | Lego collectie

• ajampaniki
Op woensdag 27 juni 2001 19:07 schreef robbinh het volgende:
Bestel ze via www.freerecordshop.nl
de volgende da hebbie ze.
Op de site stond dat ze pas na tien dagen leverbaar zijn :( . Maar kan je ze niet gewoon in de winkel halen of zijn ze allang uitverkocht :( . Kwil nl morgen ff kijken of denken jullie dat ik dan voor niks kom?

• Speedy
GBA's? Ga naar Dixons, lagen er hier nog redelijk wat, of Bart Smit ofzo. Vast wel ergens zijn ze te koop.

Flickr | Lego collectie

• Vos
  • Laatst online: 10:22

Vos

AFCA

ff een andere vraag he.

Ik heb nu voor het eerst een Gameboy, de GBA dus, en ik speel Mario Advance.

Maar nu zit ik met Mario 2 al vast :(

Ik kom niet voorbij zon raar beest or whatever. Ze zegt iets tegen me en begint dat eieren te gooien.. Ik heb al van alles geprobeerd, springen op dat beest etc..

Wie helpt mij newbie hieruit?

B.v.d.

• Vos

Vos

AFCA

Ik zit ook ff op de site van FRS te kijken, en heb hier een aantal vraagjes over:

Wtf is dit:

-Pack 7 items 59,95 ??

En wat is beter: Magnifier + light of worm light ?

Misschien iemand al ervaring ?

Op die site staat totaal geen info..

B.v.d.

Verwijderd

Op woensdag 27 juni 2001 22:07 schreef Vos het volgende:
ff een andere vraag he.

Ik kom niet voorbij zon raar beest or whatever. Ze zegt iets tegen me en begint dat eieren te gooien.. Ik heb al van alles geprobeerd, springen op dat beest etc..

B.v.d.
tjek hier eens

• Vos

Vos

AFCA

Op woensdag 27 juni 2001 22:15 schreef LaptopDude het volgende:

[..]

tjek hier eens
Thnx, het lijkt zo simpel, maar je moet het ff weten..

Verwijderd

Ik heb de GBA nu al een paar daagies samen met f-zero(saai) en mario (oud, maar leuk)...
Ik zit uit te kijken naar mario kart en 4x4 (gebruikt voxels!!!)

Die link kabel heb ik geprobeerd te halen, maar die komt pas deze vrijdag in de winkels in nederland.
bij psxshop.nl hebben ze trouwens wel kabels, al dan niet de officiele....

• Famoso
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Op woensdag 27 juni 2001 22:07 schreef Vos het volgende:
ff een andere vraag he.

B.v.d.
op de eieren springen en dan op B drukken en ze dan op hem/haar *D gooien, dat 3x herhalen ofzo

• Vos

Vos

AFCA

Thnx, het gaat lukken..

Ik wil graag zon light bestellen, maar welke kan ik beter nemen ??
Worm light of magnifier + light ??

Verwijderd

Ik ga denk ik ff volgende week naar de Media Markt om ook zo'n GBA te halen *D

Ik zit nu op zo'n emulator die spelletjes aan het spelen en Wai Wai Racing [een soort Mario Kart :)] en Mr. Driller 2 zijn wel erg kewl :)

• Vos

Vos

AFCA

Op woensdag 27 juni 2001 22:41 schreef LaptopDude het volgende:
Ik ga denk ik ff volgende week naar de Media Markt om ook zo'n GBA te halen *D

Ik zit nu op zo'n emulator die spelletjes aan het spelen en Wai Wai Racing [een soort Mario Kart :)] en Mr. Driller 2 zijn wel erg kewl :)
Zou me je kunnen laten weten welke EMU je ervoor gebruikt ??

Thnx.

Pagina: 1 2 Laatste