Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• viktorkopp01
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 21-05-2023
Hoi!
Ik ben van plan een oneplus two aan te schaffen, en zag dat deze, zonder invite, voor 365euro te krijgen is bij Gearbest.com
Over het algemeen schijnt Gearbest betrouwbaar te zijn, maar ik las de oneplus two geleverd wordt met een aantal onzin apps erop die door de virusscanner als onveilig worden gemarked. :|

Iemand hier ervaring mee/ advies over?

Viktor

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 23:12
Waarom kopen bij Gearbest nu dat de Oneplus two vrij verkrijgbaar is bij Oneplus zelf zonder invite ?
Is de moeite niet waard voor 35 euro om te sukkelen met een Chinese versie.

• viktorkopp01
20 euro extra verzendkosten bij oneplus zelf :s
Scheelt toch weer 55 euro

• Vin87
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-10 12:01
Scheelt ook wat LTE frequenties en twee imei nummers dus geen dual sim als je twee sims van dezelfde provider gebruikt en mogelijk invoerkosten..

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:12
Gearbest is echt geen beste shop hoor. Aftersales zijn echt slecht. Gewoon invite regelen als dat uberhaupt nog nodig is.

• viktorkopp01
Hm nee dat is t m allemaal niet waard idd..
Invite is sinds de 6e geloof ik niet eens meer nodig

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01:07

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Aankoopadvies hoort thuis in MAA, praten over het toestel in Het topic voor (onbekende) Chinese smartphones - Deel 3, praten over webshops in het Shopping Forum. Open een topic met de juiste vraag in het juiste forumdeel :)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.