Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Philips Hue Inspiratie

Pagina: 1
Acties:
  • 403 views

• Hooiopdevork
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 23-10 02:24
Hallo allemaal,

Ik heb een paar weken geleden een Philips Hue Bridge gekocht met een Bloom lamp, nu ben ik verder aan het kijken wat er allemaal mogelijk is en zou graag van jullie willen hoe jullie Philips Hue gebruiken.
Ik ben op zoek naar wat inspiratie voor in mijn huiskamer en/of keuken, dus als je wat foto's hebt dan plaats deze graag in dit topic.
Alvast bedankt.

• ThinkPad
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 22:03

ThinkPad

Moderator Duurzame Energie & Domotica
Er is al een centraal Hue topic: [Philips Hue] Ervaringen & discussie waar je prima dit soort ervaringen kunt vinden.
Om nu een speciaal 'opsom' topic te maken heeft weinig zin.

Ik sluit daarom dit topic.

Gas besparen door CV-tuning | Elektriciteit besparen
Geen (Domoticz) vragen via privébericht die ook via het forum kunnen a.u.b.

Dit topic is gesloten.

Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True