Aangezien de kerst voor de deur staat. Wil ik graag een monitor kopen. De monitor wordt gebruik om te gamen. Mijn idee was om een dell utrasharp u2515h + fractal design kelvin S36 te vragen aan de kerstman. Maar ik begin steeds meer te twijfelen om de cpu koeler weg te laten en dat geld bij de monitor te stoppen. Ik kom dan in een andere prijsklasse terecht. Wat ik zo al vind in die klasse is vaak een groter scherm met de zelfde 1440p.
Wat er steeds door mijn hoofd blijft spoken is g-sync. Aangezien de monitor toch en aantal jaar mee moet gaan lijkt me dit iets wat steeds belangrijker wordt om de games vloeiend te laten lopen.
game monitor
wat ik graag zou willen hebben is een 1440p ips 144 Hz g-sync monitor. Echter zal dat niet in mijn budget passen
Mijn budget is 500 met een uitschieter naar 600. Maar dat moet dan wel een zeer goede reden hebben.
ik heb geen voorkeur voor merk
Dit is mijn systeem op dit moment let op er zit nog geen GPU bij. Deze zal gekocht worden zodra de volgende generatie van Nvida beschikbaar is.
De spellen die ik speel zijn: GTA5, Metal gear solid, assassin's creed en ik speel ook graag race games zoals project cars en iracing
Dit zijn de monitors die ik op het oog heb:
Dit is was eigenlijk mijn eerste optie.
pricewatch: Dell Ultrasharp U2515H Zwart+ pricewatch: Fractal Design Kelvin S36
De 1440p en 4K schermen
pricewatch: Dell S2716DG Zwart
pricewatch: Acer Predator XB280HKbprz Zwart
4K scherm misschien een stap te groot ivm resolutie. En maar 60 Hz.
De FHD schermen:
pricewatch: BenQ XL2420G Zwart
pricewatch: Acer XB270HA Zwart 27 inch FHD te groot voor deze resolutie???
pricewatch: AOC G2460PG Zwart
Zoals je ziet een aantal schermen met g-sync in de prijsklasse van mijn budget. Het zijn allemaal TN schermen. Ik ga de monitor alleen gebruiken dus de slechtere kijkhoeken is niet zo'n groot probleem. Maar moet ik niet gaan voor ips en de g-sync maar laten
Als jullie dit budget hadden welk scherm zouden jullie dan aanschaffen??
Wat er steeds door mijn hoofd blijft spoken is g-sync. Aangezien de monitor toch en aantal jaar mee moet gaan lijkt me dit iets wat steeds belangrijker wordt om de games vloeiend te laten lopen.
game monitor
wat ik graag zou willen hebben is een 1440p ips 144 Hz g-sync monitor. Echter zal dat niet in mijn budget passen
Mijn budget is 500 met een uitschieter naar 600. Maar dat moet dan wel een zeer goede reden hebben.
ik heb geen voorkeur voor merk
Dit is mijn systeem op dit moment let op er zit nog geen GPU bij. Deze zal gekocht worden zodra de volgende generatie van Nvida beschikbaar is.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6600K Boxed | € 264,80 | € 264,80 |
| 1 | Asus Republic Of Gamers Z170 MAXIMUS VIII RANGER | € 181,95 | € 181,95 |
| 1 | Fractal Design Define S - Window | € 87,- | € 87,- |
| 1 | Microsoft Windows 8.1 NL OEM 64-bit | € 84,99 | € 84,99 |
| 1 | Scythe Mugen 4 | € 38,95 | € 38,95 |
| 2 | Fractal Design Dynamic GP-14 White blades, 140mm | € 12,67 | € 25,34 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M4A2400C14R | € 111,95 | € 111,95 |
| 1 | Seasonic M12II Evo 620W | € 81,95 | € 81,95 |
| 1 | Crucial MX100 256GB | € 107,96 | € 107,96 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 984,89 | |
De spellen die ik speel zijn: GTA5, Metal gear solid, assassin's creed en ik speel ook graag race games zoals project cars en iracing
Dit zijn de monitors die ik op het oog heb:
Dit is was eigenlijk mijn eerste optie.
pricewatch: Dell Ultrasharp U2515H Zwart+ pricewatch: Fractal Design Kelvin S36
De 1440p en 4K schermen
pricewatch: Dell S2716DG Zwart
pricewatch: Acer Predator XB280HKbprz Zwart
4K scherm misschien een stap te groot ivm resolutie. En maar 60 Hz.
De FHD schermen:
pricewatch: BenQ XL2420G Zwart
pricewatch: Acer XB270HA Zwart 27 inch FHD te groot voor deze resolutie???
pricewatch: AOC G2460PG Zwart
Zoals je ziet een aantal schermen met g-sync in de prijsklasse van mijn budget. Het zijn allemaal TN schermen. Ik ga de monitor alleen gebruiken dus de slechtere kijkhoeken is niet zo'n groot probleem. Maar moet ik niet gaan voor ips en de g-sync maar laten
Als jullie dit budget hadden welk scherm zouden jullie dan aanschaffen??