Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Onderzoek babysitwebsite

Pagina: 1
Acties:
  • 279 views

• Student_144
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 08-12-2015
*snip*

[Voor 98% gewijzigd door RobIII op 07-12-2015 18:14]

• BaRF
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 27-10 14:28

BaRF

bijna kerst

Ff tussendoor, toestemming gevraagd? Anders komt er straks ongetwijfeld een mod langs ;)

"The space between what's wrong and right, that's where you'll find me, hiding, waiting for you." Dave Matthews
shizzle

• Student_144
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 08-12-2015
BaRF schreef op maandag 07 december 2015 @ 18:03:
Ff tussendoor, toestemming gevraagd? Anders komt er straks ongetwijfeld een mod langs ;)
Bij wie moet ik daarvoor terecht? Ook als het voor puur educationele doeleinden zijn?

• RobIII
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 13:47

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Dat staat allemaal in ons algemeen beleid ;)

[Voor 3% gewijzigd door RobIII op 07-12-2015 18:12]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Roses are red Violets are blue, Unexpected ‘{‘ on line 32.

Over mij

Dit topic is gesloten.

Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True