Pics? tataaa

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!
Nu typt m'n oma er nog steeds briefjes in (in wordstar).
M'n amigatje heeft spijtig genoeg die ene regenbui buiten niet kunnen verdragen. Ik zat buiten te spelen toen het opeens begon te regenen, en knets, beeld weg
Ik heb hier ook nog ergens een zx80 liggen die nog werkt met de volle 4k geheugen, die ook nog werkt (normaalgezien toch, deed het +-1 jaar geleden toch nog toen ik hem het laatst probeerde
Een gewone HP Deskjet (nog geen versienummers hier, let op, de allereerste versie) staat hier ook nog. Een jaar of 3 geleden begonnen echter die rubberrolletjes te verduren en nam die z'n papier niet meer goed op. Maar die mechaniek, zaalig, nix platiek, allemaal mooi onverwoestbaar metaal...
I heard if you play the XP CD backwards, you get a satanic message. Thats nothing compared to what happens if you play it forward, then it installs Windows XP born2oc.be - Facts Of Life
en mijn Diamond Monster Voodoo 2 kaart, daar heb ik echt lang plezier van gehad. zit nog steeds in de andere computer.

zelfde model, hadden wij ook, maar nu met
* 1x 5,25 inch drive
* 20MB harddisk
echt revolutionair voor die tijd,. had zelfs al 16 kleuren EGA kaartje erin,. leuk om larry,spacequest,kingsquest op te spelen..
PC: R5-2600X | X370-Pro | 2x8GB | 960Pro 512GB | WD 4TB | GTX 660 | Eizo CX240 | Steinberg UR22MkII | JBL LSR305
Verwijderd
En natuurlijk oude beeldschermen gaan ook nooit kapot
kzal is effekes plaatjes gaan zoeken
Echt een van de stilste 7200 rpm HD's die er is. Doet al 2 jaar goed zijn werk
- EPoX EP-BX3 met Intel i440/BX Chipset
Zoals Abaddon al zei, de i440 rulez nog steeds na zo'n lange tijd. Er zit nu een PIII 800 in. Ondersteund maximaal een PIII 866 op 100 fsb...koop ik denk ik nog wel binnenkort
Hey ... maar dan heb je ook wat!
Philips CDD3600 (scsi versie van de CDD3610, zelfde brander, ander interface) cd rewriter. Ondanks alle negatieve geluiden die ik er hier over hoor, heb ik er drie jaar plezier van gehad! Intensief gebruik! Hij gaat nu naar een andere gebruiker. (Doet het nog steeds dus).
Daarnaast net twee weken geleden na vier jaar trouwe dienst mijn Monster3DII de deur uit gedaan (doet het ook nog!).
Meest robuuste hardware: Philips wekkerradio (met digitale uitlezing) van minstens 25 jaar oud. Werkt nog perfect!
Ik doe hem niet weg, vanwege het mooie geluid dat hij maakt als het alarm afgaat!
Pics komen wel een keer!
Verwijderd
Verwijderd

Verder MSX-2 en een verzameling Moederborden waar ik nog lijsten voor zoek, zodat ik za aan de muur kan hangen. Moderne kunst!!
Verwijderd
zat bij m'n 486 (allereerste PC) en hij werkt nog steeds.
Nu doet hij dienst als muurversiering, samen met een hoop andere hardware, waaronder een 1.7GB Seagate schijfje, dat ik na een wel heel frustrerende ervaring, tegen de muur kapotgeworpen heb, jammer, daar ging al me data
Verwijderd
Helaas geen pics...
Dingetje doet het nog altijd goed.
FF schoonmaken, gewoon in een bak met sop, zonder elektronica eruit te halen. Al een keer of 20 gedaan, doet het nog steeds...
Is inmiddels al toe aan de volgende beurt, de spatiebalk wil niet meer zo...
Dat heb ik wel gemerkt met een Philips 460 brander
Tot 3x een nieuwe en de laaste die dus ook al kapot.
Iedere keer is het de zelfde fout. Fout met laser calibratie. Het ergste is dat dat kreng net 2 maanden buiten de gerantie valt. Dus weg 550,-
Dit doe ik dan ook nooit weer.... PHILIPS
Gelukkig heb ik nu een LiteOn
Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Verwijderd

Een 2-tal pentium 100 compu's, die nu een klein clustertje vormen (een zelfs in zo'n handige highscreen kast (met zo'n kaartenklem):

Een AMD K2-2 400 @ 415 (op 100MHz bus ging de northbridge brakken):
En nog een bult 286/386 spul, wat te weinig geheugen heeft om nog een nuttige taak op zich te nemen.
edit: die K6 is inmiddels wat geupgrade (30.7Gb HD erin, AGP kaartje, 256Mb RAM, 2 3com 905 [of zaten die er op de foto ook al in?] en een zwaardere voeding). Tis inderdaad een bedla waar het geheel (bij gebrek aan ATX kast) inligt, zie:
ooit in mijn ouwe 486 met een echte 800mb wd schijf. maar hellaas windhoos ondersteunde hem niet meer duzz
doet hij tegenwoordig dienst in mijn mandrake servertje. met een echte 300mb quantum schijf en mijn 1 speed cdrom

en zo'n fijne thrustmaster gamecard, waarvan het nut me nu even ontschoten is
I'm partial to your abracadabra
Motorrijder - EV - PV - L/L WP - Star Citizen

Nu met Celeron 800:)
en natuurlijk mijn AMD 386DX40 kloon met 200MB MAXTOR HD, draaid nog steeds Novell. Ooit gekocht als een van de eerste 386's (SX16) en later naar DX40.
UNFAQ --- Unfrequently Answered Question
die had ik ook! stond alleen geen philips op.Op dinsdag 14 augustus 2001 23:07 schreef EvolutionX het volgende:
[afbeelding]
De eerste pc van mijn ouders...
Philips NMS 9100
en ik had hem met vga kleuren monitor! echt vet bakkie toen.
zat nog een echte conner 30mb in.
mijn beste stukkies hardware zijn m'n sb16 (werkte met echt alles en zonder gezeik)
plextor 10/12/32a (errug fijne fikker)
riva 128 (mijn 1e 3dkaart
Verder goed spul: IBM toetsenbord met kliktoetsen natuurlijk. Uit +- 1993, nog nooit intern schoongemaakt en werkt nog steeds. Heeft zelfs een PS/2 aansluiting
IBM PS/Valuepoint 486 systemen. Ik had er in 1994 een gekregen. Was toen behoorlijk snel. Later is de 33 Mhz een 66 Mhz geworden een de 4 MB intern 20 MB. Op de HCC dagen van 1999 kwam ik een identiek systeem tegen tussen een berg 486 afval voor 10 piek. Ik kon het niet laten om hem te kopen! Het hele systeem bleek nog helemaal perfect te werken ook.
Sony 2 speed cd-rom speler + bijbehorende ISA interface kaart. Zonder motortje voor de cd-lade, dat wsa goedkoper. Na een druk op de knop schiet het laatje dus een paar cm vooruit en moet je hem zelf verder trekken
Mijn oeroude optische muis (volgens mij is het een Genius) . Ik kreeg hem in 1997 (maar is veel ouder). Deze heeft een seriele aansluiting en heeft nog een speciale muismat met een soort raster nodig om te kunnen werken (hij doet het op een goede zwart-wit krantenfoto ook). Heeft 3 oogjes aan de onderkant. Ik heb nog nooit zo'n zelfde muis gezien.
Ik heb helaas geen webcam
Mijn probleem is dat ik nooit hardware weg kan gooien of kan verkopen als het langer dan een jaar in mijn bezit is geweest
"Bug? That's not a bug, that's a feature."
Verder doet mijn Trust ramplank het nog steeds (natural look-a-like) na al die jaren (4 jaar geloof ik).
Ow ja, mijn A4-tech trackball doet het ook al een jaar (en da's best een prestatie voor 30 tientjes).
ik heb nog een Philips PCA 460 RW in gebruik... heeeerrrlijk ding... werd alleen niet ondersteund door bepaalde CloneCD versies... simpel opgelost door een tijdje oudere te gebruiken net zo lang tot ie wel weer werkt.. 4x4.16 is ieOp zaterdag 18 augustus 2001 12:00 schreef The_Greater het volgende:
Nou.... over plezier gesproken.....:(
Dat heb ik wel gemerkt met een Philips 460 brander.
Tot 3x een nieuwe en de laaste die dus ook al kapot.
Iedere keer is het de zelfde fout. Fout met laser calibratie. Het ergste is dat dat kreng net 2 maanden buiten de gerantie valt. Dus weg 550,-.
Dit doe ik dan ook nooit weer.... PHILIPS
Gelukkig heb ik nu een LiteOn.
Verwijderd
Een plakje van 24,95, van het merk 'keyboard'
Muis is gewoon een kwestie van onderhouden...(eng woord}
PC-Specs
"...You may feel a little sick..."
Is gemaakt van 3 mm dik gietijzer en weegt meer dan 10 kg.
Houdoe