Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Reviews van artikelen "niet op de lijst"

Pagina: 1
Acties:

• kidde
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19-08 08:22
Geachte Redactie,

Graag wil ik aan de Tweaker-gemeenschap bijdragen door een review te schrijven.
Helaas staat mijn artikel niet op jullie lijst, een beetje het Lingo-gevoel van "staat helemaal niet op de kaart!"

Hoe stuur ik reviews over artikelen die niet op de lijst staan?

Het betreft een HomTom HT5, maar meer in het algemeen lijkt het me handig, als jullie meer reviews willen, dat jullie een mogelijkheid bieden dat mensen een review kunnen indienen en niet moeten afdruipen omdat jullie lijst niet volledig is.

MvG, Hans

HK

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

http://tweakers.net/pricewatch/addproduct/ ;) , ik weet het, die link is heel erg goed verstopt :P

[ Voor 37% gewijzigd door Raven op 07-12-2015 17:07 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• kidde
Helemaal bedankt Raven, en excuses voor mijn onoplettendheid. Heb er toch echt naar gezocht ;( - @me schaamt zich...

HK

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Waarom denk je dat ik \[PW, feat] Duidelijkere product toevoegen link een hele tijd terug heb aangemaakt, je bent verre van de enige :P

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Tribits
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16:59

Tribits

Onkruid vergaat niet

Dat is voor zover mij bekend inderdaad een langlopend probleem, maar ook niet zonder reden. Ik heb me er wel eens in verdiept, maar ik geloof dat het aantal niet gekoppelde/gecategoriseerde een veelvoud betrof van het aantal producten waarvan dat wel het geval was. Veelal betrof dat producten die nog aan een bestaand product gekoppeld moesten worden.

Nu klinkt dat misschien een beetje als nalatigheid maar in de praktijk bleek het te gaan om vele duizenden producten (in wisselende samenstelling) die aan evenzoveel eerder gedefinieerde producten gekoppeld moesten worden. Wat ik er van gezien heb draait er wel een of andere bot die probeert die twee categorieën met elkaar te matchen, maar het resultaat daarvan is nog al wisselend. En als het fout gaat (omdat er een paar product nummers slecht weinig van elkaar verschillen of omdat twee verschillende fabrikanten vergelijkbare type aanduidingen gebruiken) dan krijg je soms hele vreemde resultaten (dus rapportje insturen: prijs betreft een snelkookpan en niet de genoemde videokaart :P).

Bijkomend probleem is dat dit soort koppelingen niet zo hoog staat in de prioriteitenlijst van de gemiddelde Tweaker. Zat laatst nog even naar mijn karmagrafiek te kijken, maar ondanks regelmatige inspanning om de productspecificaties naar een hoger niveau te tillen zie ik daar in de karma volgens mij weinig van terug. Geeft niet, genoeg karma uit diverse andere nutteloze activiteiten 8)

Master of questionable victories and sheer glorious defeats

• kidde
Inderdaad problematisch, ook omdat het mij nog niet gelijk duidelijk was dat de Pricewatch en Reviews aan elkaar gekoppeld zijn. Hoe moet iemand dit weten die nog nooit een T.net review heeft gepost?

Tekst die er nu staat:
Productreview schrijven

Nieuw product gekocht? Deel je ervaringen door een review te schrijven.

Jouw review helpt andere tweakers bij het vinden van het juiste product
Verdien karmapunten en wordt karmakoning van je favoriete product
Nergens wordt koppeling met product-database van PW genoemd, of hoe je een nieuw product maakt.

Ik zoek een product dat er niet in staat, er verschijnt dan:
Het product niet gevonden? Verfijn je zoekopdracht voor meer resultaten
Waarom staat hier niet:
Het product niet gevonden? Misschien staat hij nog niet in de Tweakers PriceWatch, voeg hem hier toe zodat je een review kan schrijven!
.

HK

Pagina: 1